Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе ставлення до клієнтів, некомпетентність та байдужість співробітників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
naa1971 25 апреля 2023, 11:13
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 37
Я обслуговувався в АТ КБ «Приватбанк» протягом 23 років, маю незаплямовану кредитну історію, проводжу підприємницьку діяльність як ФОП з 2001 року (напрямок роздрібна торгівля та надавання в оренду власного нерухомого майна). В період з 1 березня по 21 березня здійснював поповнення готівкою свого депозиту «Приват вклад» в валюті долари США та переведення коштів на мою валютну картку для виплат з наступним зняттям готівки в касі «Приватбанку». Цей вид депозиту спеціально відкривав, тому що він дає можливість вільно користуватись своїми коштами. Також на валютну картку для виплат надходили кошти від конвертаційних депозитів, відкритих в «Приватбанку», строк яких закінчився. Загальна сума зняття готівки склала приблизно 1000000грн в єквіваленті. Але реальне сальдо між поповненням та зняттям практично нульове, тобто загальна сума біля 10 тисяч доларів США використовувалась для поповнення та зняття.
16 березня я отримав від «Приватбанку» повідомлення, що місячний ліміт операцій по зняттю готівки майже вичерпано і що потрібно надати документи для підтвердження походження коштів. В той же день, 16.03.2021 я надав в чаті наступні документи: податкові декларації ФОП за останні 5 років, 2 довідки про виплати фонду гарантування вкладів по 2 банках. Загальна сума доходу за цими документами в 5 разів перевищувала суму зняття готівки за місяць.Надані мной документи пройшли валідацію і я отримав повідомлення, що всі документи успішно прийняті.
Але ліміт для зняття готівки мені не був піднятий і я не зміг 21 березня отримати замовлені мною гроші. Я звернувся на гарячу лінію, де мені підтвердили, що всі надані мною документи успішно пройшли перевірку та попросили часу для вияснення ситуації. Через деякий час співробітник служби підтримки мені перетелефонував і оголосив інформацію, що «Приватбанк» прийняв рішення припинити відносини зв мною. Причину цьго рішення мені пояснити не змогли.
22 березня 2023 я отримав на свою електронну пошту листа від «Приватбанку»,
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку № 20.1.0.0.0/7- 230322/106.
В листі написано, що «Приватбанк» 21.03.2023 р. прийняв рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Жодна з наданих причин не може бути застосована до мене, тому що я веду легальну, офіційно зареєстровану підприємницьку діяльність, всі дані про мене актуальні та надані банку, документи про походження коштів надані вчасно, банківські операції всі прозорі та законні.
Крім того, що я був вимушений закрити всі свої рахунки в «Приватбанку», виявилось, що іншим клієнтам, які мають рахунки в «Приватбанку», «Приватбанк» відмовляє в можливості проводити платежі на мій поточний рахунок в «Універсал банку», що спричиняє мені перешкоди в здійсненні моєї підприємницької діяльності.
З приводу цього я оформив звернення в онлайн-чаті 31.03.23 № 36676044 та відправив письмове звернення, зареєстроване 3.04.23 за № 2120945-ВБ. На жодне з цих звернень я не отримав відповіді.
Гроші, які я був вимушений зняти зі своїх рахунків в Приватбанку, я вніс на рахунок в іншому банку. Під час внесення виникла така ж сама проблема з фінмоніторингом, запросили підтверджуючи документи. Надав ті ж самі документи, що надавав в Приватбанк. Протягом 5 хвилин документи пройшли перевірку, питання було знято.
Виникає законне питання: ця ситуація в Приватбанку виникла в результаті байдужісті та некоментентності співробітників чи це така політика самого банку? Дуже хочеться все ж таки почути аргументовану відповідь від банку.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 13:25
Вітаємо.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 8 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
В листі від банку про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку було надано розгорнуту відповідь.

Комментарии - 3

+
0
Lolik1837
Lolik1837
25 апреля 2023, 11:32
#
Как на мое мнение , банки с этими «финмониторингами , проверками, блокировками» рискуют вместе с водой выплеснуть ребенка . Проверки «чистоты средств» , их происхождения , налогов и т. д. — всё это хорошо . Но, зачастую, реально перегибают
+
0
Руслан Новиков
Руслан Новиков
25 апреля 2023, 11:36
#
Радуйтесь что прихват вернул вам ваши средства
тут людей массово грабят без причин.
+
+26
Danilich
Danilich
25 апреля 2023, 12:57
#
Ваш финансовый профиль не соответствует подавляющей части клиентов банка, которые получают зарплату в 20К и пенсию. Вы сами написали — на вас сработал лимит по операциям, далее ваш профиль отправили на ручную проверку, кому-то стало лень дальше разбираться и просто решили отказаться, чем иметь с вами дела, так как проще обслуживать 99.9% физлиц, у которых нет таких оборотов, чем разбираться с проблемными операцаями. А в том что банки повально кошмарят клиентов, обвиняя статьей об отмывании доходов и терроризме, не делают им доверия вообще хранения денег в значительных объемах. И делать как обычно, обороты до порога финмона, остальное в матрас складировать, а то завтра отгребешь проблем не только на счета физлица, а еще и вместе с бизнес счетами выставят за порог
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Жахливе ставлення до клієнтів, некомпетентність та байдужість співробітників