***
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 23
- +
- +4
- Гой Иванович под солями
- 14 апреля 2023, 21:52
- #
Висновок.
ПриватБанка — це ДНО!!!
Не користуйтесь послугами ПриватБанка.
Не ходіть до них та не залишайте там свої кошти
Это давно всем известно, кто в здравии уже давно попрощался с Приматом.
Аминь
ПриватБанка — це ДНО!!!
Не користуйтесь послугами ПриватБанка.
Не ходіть до них та не залишайте там свої кошти
Это давно всем известно, кто в здравии уже давно попрощался с Приматом.
Аминь
- +
- +4
- pavlikyuriy
- 14 апреля 2023, 22:16
- #
1) якщо я провів касову операцію на 5001 грн. — я терорист?
2) комісія з однієї квитанції 25 грн., можливо варто поважати і тих в кого немає карти ПлеватьБанка?
3) чому в жодному банку не вимагають предявити карту банку та можна прийти та оплатити різні послуги не будучи клієнтом банку?
4) якщо я не хочу та не бажаю відповідати на дзвінки від ПлеватьБанку і це зрозуміло після першої моєї відмови від розмови, для чого телефонувати мені 6 разів? Навіть дитина зрозуміє що з нею не хочуть спілкуватись але чомусь в ПлеватьБанку сидять ідіоти в яких проблеми з головою. Хоча яке керівництво такий ф сервіс.
2) комісія з однієї квитанції 25 грн., можливо варто поважати і тих в кого немає карти ПлеватьБанка?
3) чому в жодному банку не вимагають предявити карту банку та можна прийти та оплатити різні послуги не будучи клієнтом банку?
4) якщо я не хочу та не бажаю відповідати на дзвінки від ПлеватьБанку і це зрозуміло після першої моєї відмови від розмови, для чого телефонувати мені 6 разів? Навіть дитина зрозуміє що з нею не хочуть спілкуватись але чомусь в ПлеватьБанку сидять ідіоти в яких проблеми з головою. Хоча яке керівництво такий ф сервіс.
Якщо у тебе 5001 то надавай документи особисті щоб банк вніс всі твої дані в систему їх і плати собі далі. Така вимога не банка примха, а вимога ЗУ тож якщо щось не подобається- збирай речі та *** з країни нашої
В тому то і справа, що банк вимагає не просто надати документи, а відкрити картку, стверджуючи що це потрібно для ідентифікації. Іншими словами, банк просто хоче обманним шляхом впарити людині непотрібний їй продукт.Це в Приваті «давня традиція», сам з таким стикався.
- +
- 0
- Євген Мітт
- 16 апреля 2023, 0:44
- #
Саме так, згідно приватівських «внутрішніх правил» ідентифікація проводиться за допомогою карток, але є законодавство, де чітко зазначений головний для ідентифікації документ, а саме паспорт і код. Всі ці додаткові методи ідентифікації законодавством не забороняються (на розсуд банків), якщо клієнт не може ідентифікуватися класично, але якщо ти маєш документи, ти маєш повне право їдентивікуватися з їх допомогою, а банк зобов"язаний ідентифікувати тебе саме за ними. Все інше, це додаткове, при неможливості стандартної ідентифікації з боку клієнта.
Це «додаткове» може бути лише добровільним, інакше це порушення Закону про банки і банківську діяльність:
Стаття 55. Регулювання відносин банку з клієнтом
Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов’язаної особи банку як обов’язкову умову надання банківських послуг.
Стаття 55. Регулювання відносин банку з клієнтом
Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов’язаної особи банку як обов’язкову умову надання банківських послуг.
- +
- 0
- SergeyNina
- 14 апреля 2023, 22:44
- #
Все это делается в Приват 24
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 15 апреля 2023, 19:42
- #
Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361
я не являюсь клиентом прихват банка
но меня прихват ограбил на 4800гр
я не являюсь клиентом прихват банка
но меня прихват ограбил на 4800гр
- +
- 0
- Євген Мітт
- 16 апреля 2023, 0:33
- #
Відповідь привата — собача хня. Я теж не будучи клієнтом привата, отримую чи відправляю з 2015-го року вестерн юніон. Ця проблема нав«язування карток — задовго до всіх цих постанов. Роблю вестерн переводи завжди в різних банках, в залежності від найближчого, та від курсу валют, якщо їх поряд декілька. Роблю це не маючи ніяких рахунків в цих банках, суто по паспотру. Так от приват постійно відмовляє отримати чи відправити вестерн без оформленої картки, і постійно я через скандали домагаюсь елементарних речей. Це постійні прямо біля каси дзвінки до приватівської гарячої лінії і вияснення стосунків з керівництвом відділень, поки вся черга чекає і слухає всі моменти. Вони посилаються на свої внутрішні правила, згідно з яких я не є клієнтом банку, а ідентифікація відбувається згідно картки банку. Паспорт бачте для них нічого не значить, туалетний папірець, а на законодавство і регламент від регулюючих органів вони чхають, бо вважають свої «внутрішні правила» вінцем законодавства. Але я не зобов»язаний бути тримателем картки привату, щоб скористатись вестерн переводами. Я клієнт вестерна, а приват, підписався як його партнер. У вестерна отримання по паспорту, тож мовчки дані з базою вестерна звірили, гроші видали, свій відсоток від вестерна отримали і гудбай. Нащо мені ті їх диряві приватівські карти і внутрішні правила, які вони навіть під своїх партнерів, і тим паче законодавство вписати не спроможні. Інваліди, одним словом. Чому я маю роз"яснювати привату законодавство.
А ви знаєте як відбувається ідентифікація? Принцип цього процесу розумієте? Показати паспорт це не є моментом ідентифікації вас як користувача. Ваші персональні дані винні бути внесені в загальну базу банку, базу фактично клієнтів щоб коли ви показали паспорт по ньому вони розуміли що це дійсно є ви)
- +
- 0
- Євген Мітт
- 18 сентября 2023, 12:24
- #
Звичайно розумію, це елементарні речі. Все не так щодо бази банку. У вестерні ідентифікацію визначає вестерн, приват лише як партнер вестерна — виконавець. Приват відкриває программу вестерна, знаходить мій переказ на отримання згідно наданної мною інформації, або оформлює через цю программу мій переказ на відправлення, звіряє всі дані згідно прописаних процедур вестерна, роздруковує ці папірці вестерна на підпис для себе і для мене в двох екземплярах (відправляючи також електронно інфу у системі вестерн). Також відкривається кассова программа банку, аби прийняті чи видані кошти забезпечити платіжкою-дорученням, також в двох екземплярах роздруковується. Також касир поточнює в якій валюті я хочу отримати переказ, і при необхідності, проводить обмін валюти через відповідну программу, з відповідним роздрукуванням і завіренням підписами екземплярів. Все що у банка, як і у мене залишається, це форма вестерна, квитанція привату, а також при на це запиті операційний лист з обміну валюти. Мої паспортні дані підтвердженні відповідальним касиром, всі документи підтверджені моїм підписом і печаткою банку, все юридично чудово там забезпечене. Про яку таку базу банку ви говорите? Я маю бути в базі вестерна, як кліент вестерна, банк від мене і від вестерна лише отримує форму вестерна, кассову квитанцію, а також можливий обмін валюти (все це і електронно і в папірцях підшивається. Ніяких баз привату, як клієнт привату, лише записи і документи про операції, де є мої дані.
- +
- 0
- Євген Мітт
- 18 сентября 2023, 12:51
- #
Тобто нижче я вам пояснив яке юридичне супроводження фінансових операцій має залишитися у банку і у мене. У разі будь-яких єксцесів, всі захищені відповідними документами згідно проведенних процедур. Є все для захисту інтересів вестерна, банку, також маю всі документи я. А щодо баз банку, то тут ви помиляєтесь, жодних баз в данних операціях не передбачено, якщо вони створюють якісь сірі бази для себе з якоюсь подальшою метою, то це незаконний збір інформації. Це якщо я звернусь до банку з заявою на отримання банківського продукту (відкриття рахунку (ів), кредитів, депозитів, банківських сейфів тощо, то тоді мені подається анкета-заявка на співпрацю, я надаю свої персональні дані, згоду на їх обробку і використання, мене вносять як кліента в базу банку, і от тоді можна щось звіряти при ідентифікації, пропонувати якісь послуги, цікавитись оцінками наданних послуг і використовувати ту базу, як це багато банків полюбляють робити. Але знову ж таки, будь-яка наступна ідентифікація проводиться не через базу, а через законодавчо установлені документи. Я не можу прийти у відділення без документів, киваючи на ідентифікацію через існуючу у приваті базу, раз за разом я маю засвідчувати свою особу відповідними на це документами. Всі ці фінансові номери, картки у вигляді паспортів, відбитки пальців та голосові наліпки, лише за обопільною згодою використовується як метод. За мною залищається право на класичну ідентифікацію, прописану законодавчо для всіх банківських установ, це паспорт і ІПН
У нас демократична країна, якщо не подобається Приват, завжди можна піди в Ощад чи тому подібний банк, і банк в праві відмовити тій чи іншій людині посилаючись на внутрішні обмеження, і якщо вони встановили що для операції має бути відкрита карта, то або її відкриваєш або йдеш в інший банк, ніколи не розумів людей які починають скандалити на касі банку що їм мають це зробити без відкриття карти.
Ну ок ви свій час не цінити, то цініть тих хто також стоїть в черзі за вами, або валіть на укр пошту і кричіть там хоч цілий день.
Ніякі «внутрішні обмеження» не можуть суперечити законодавству. А Приват просто ігнорує закони і тупо впарює людям свої продукти, які їм просто непотрібні. А деколи і до зайвих проблем призводять.
Зрештою, почитайте відповідь представника банку: «Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361… Для цього не обов’язково мати картку, та необхідно бути ідентифікованим в банку.«
Тобто людину у відділенні просто нагло «розводять», посилаючись на якісь «внутрішні правила», а офіційно наявність таких «правил» заперечують.
Зрештою, почитайте відповідь представника банку: «Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361… Для цього не обов’язково мати картку, та необхідно бути ідентифікованим в банку.«
Тобто людину у відділенні просто нагло «розводять», посилаючись на якісь «внутрішні правила», а офіційно наявність таких «правил» заперечують.
Але законодавство не може заставити банк обслуговувати всіх хто до нього зайде у відділення, тому банк сам вибирає хто може бути його клієнтом, а хто не може
Не в образу, але почитайте законодавство, перш ніж говорити такі речі.
Банк не може відмовити в обслуговуванні по принципу «цього хочу обслуговувати, а цього не хочу, бо у нього фізіономія крива», для відмови в обслуговуванні існують визначені законодавством підстави:
- банк позбавлений можливості здійснити ідентифікацію клієнта або встановити його бенефіціарів;
— банк сумнівається в тому, що заявлена в якості бенефіціару клієнта особа діє від власного імені;
— клієнту присвоєний неприйнятно високий ризик;
— клієнт не надав витребуваних банком даних або документів при проведенні перевірки;
— клієнт увів банк в оману шляхом надання недостовірних відомостей;
— банк-кореспондент, який бере участь у транзакції, визнаний банком-оболонкою (shell bank).
Відсутність у клієнта картки банку не може служити причиною відмови в обслуговуванні, більше того, вимагати її оформлення для надання інших послуг заборонено законодавством (Закон про банки і банківську діяльність, Стаття 55. Регулювання відносин банку з клієнтом.
- Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов’язаної особи банку як обов’язкову умову надання банківських послуг).
Банк не може відмовити в обслуговуванні по принципу «цього хочу обслуговувати, а цього не хочу, бо у нього фізіономія крива», для відмови в обслуговуванні існують визначені законодавством підстави:
- банк позбавлений можливості здійснити ідентифікацію клієнта або встановити його бенефіціарів;
— банк сумнівається в тому, що заявлена в якості бенефіціару клієнта особа діє від власного імені;
— клієнту присвоєний неприйнятно високий ризик;
— клієнт не надав витребуваних банком даних або документів при проведенні перевірки;
— клієнт увів банк в оману шляхом надання недостовірних відомостей;
— банк-кореспондент, який бере участь у транзакції, визнаний банком-оболонкою (shell bank).
Відсутність у клієнта картки банку не може служити причиною відмови в обслуговуванні, більше того, вимагати її оформлення для надання інших послуг заборонено законодавством (Закон про банки і банківську діяльність, Стаття 55. Регулювання відносин банку з клієнтом.
- Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов’язаної особи банку як обов’язкову умову надання банківських послуг).
Офіційно банк не скаже що ми відмовили бо він не відкрив карту, озвучать іншу причину, і навіть з переліку тих, що Ви вказали вище.
Але якраз і ГБ кожного банку виставляє умови і правила відділенням, і якщо умовою є відкриття рахунку то працівники будуть це робити, бо ж ГБ їм про це каже і у випадку скарг які там розглядають відмаже працівників відділення.
Але ж є люди які живуть в своїй реальності і свято вірять що можуть щось змінити, але це велика система яка перетравить кожного і ніхто її не змінить.
«Офіційно банк не скаже що ми відмовили бо він не відкрив карту…» — та от власне це банк і сказав автору відгуку. І у свій час казав мені.
«…це велика система яка перетравить кожного і ніхто її не змінить» — під лежачий камінь вода не тече. Якщо ніхто не буде пробувати її змінити, то вона і не зміниться. Я писав вище, писав і раніше в інших темах — я теж стикався з подібною проблемою в Приваті. Але свого (обслуговування без картки) добивався.Щоправда, шляхом трати часу, скандалів з персоналом і керівництвом і зіпсованих нервів. Чи воно того варте — не знаю… Особисто я не дозволю розводити мене як лоха і порушувати мої права. І знання законодавства в такому випадку і вміння його застосовувати — необхідний інструмент. Ви більше цінуєте спокій і волієте просто піти в інший банк — Ваше право.
«…це велика система яка перетравить кожного і ніхто її не змінить» — під лежачий камінь вода не тече. Якщо ніхто не буде пробувати її змінити, то вона і не зміниться. Я писав вище, писав і раніше в інших темах — я теж стикався з подібною проблемою в Приваті. Але свого (обслуговування без картки) добивався.Щоправда, шляхом трати часу, скандалів з персоналом і керівництвом і зіпсованих нервів. Чи воно того варте — не знаю… Особисто я не дозволю розводити мене як лоха і порушувати мої права. І знання законодавства в такому випадку і вміння його застосовувати — необхідний інструмент. Ви більше цінуєте спокій і волієте просто піти в інший банк — Ваше право.
- +
- +15
- Євген Мітт
- 18 сентября 2023, 12:02
- #
Вони не мають права відмовляти, в моїй ситуації вони лише виконавці вестерна, не є суб«єктною одиницею, лише посередницькі послуги свого партнера в рамках процедур ідентифікації і регламенту проведення операції цього партнера. Тож після всіх дебатів все прекрасно видалось без будь-яких карток. Відкрились потрібні запилені программи, все чудово відбулось. Пройшло так, як це робиться і у десятків інших українських банків за замовчуванням. Принаймні 3 відділення привата вже навчилися це робити, але не факт що комусь іншому не будуть знову впарювати свої картки, і не факт що люди так само будуть розуміти і захищати свої права. А чому взагалі ця котовасія відбувається, бо, по-перше, вони нав»язують отримання власних карток, по-друге, нав"язують отримання переказу на картку через термінал, а не через кассу, ну і звичайно, аби не віддавати фізичний доллар, переводити все в гривню, або відкривати додатково ще валютний рахунок, а потім вже якщо ти не втомився через кассу.
- +
- 0
- Євген Мітт
- 18 сентября 2023, 11:48
- #
У випадку з вестерном та іншими партнерами як маніграмм, ріа тощо, банк взагалі нічого не вирішує і не може ні в чому відмовляти, обирати клієнтів тощо. Це не особисті послуги банку, це послуги партнера, на співпрацю з яким банк підписався з цими системами і яке зобов"язаний виконати в рамках правил цих систем,і виключно цих систем, тобто ніякої «отсебятины». Він лише як посередник, мовчки з будь-яких своїх особистих процедур, опираючись лише на процедури партнера, приймає, переадресовує чи видає перекази. Свої процедури банк має право застосовувати лише до власних послуг та продуктів. А в цих послугах я клієнт не банку, системи переказів вестерн, тут вона вже все вирішує, банк лише посередницьки виконує, як той двірник у керівництва ЖЕКу, отримуючи згідно договору з системою свій відсоток. А те що ви чекаєте в чергах, поки я добиваюсь своїх законних елементарних прав, це претензії не до мене, а до юридичної неграмотності співробітників банку. Я не збираюсь під тиском вашого очікування чи емоційного невдоволення погоджуватись на урізання своїх прав, а також закривати очі на незаконні дії банку. Тож або терпляче чекайте, або доєднуйтесь і пишіть скарги на некомпетентність співробітників банку, бо моєї вини тут реально немає
- +
- 0
- Євген Мітт
- 18 сентября 2023, 11:32
- #
Слухайте, перед тим як щось коментувати, вам треба краще вивчити законодавство. Я прийшов не за послугами привату, а за послугами вестерну! Якщо приват не здатен забезпечити послуги вестерну, на партнерствоз яким як посередник підписався — то він має розірвати ці ділові відносини. Якщо він залишається посередником вестерну, то має обслуговувати клієнтів вестерну в рамках правил вестерну. У вестерну чітко прописані всі посередники для видачі чи відправки коштів, і чітко прописана процедура за якою це відбувається. Паспорт, код, контрольний номер на отримання чи заповнення анкети на відправлення, інколи уточнюючі деталі про перевод, тобто відправника чи отримувача, країну, суму тощо. До цієї послуги вестерна приват не має права виставляти жодної своєї додаткової вимоги, жодного нав«язування тощо, і всі свої процедури, внутрішні положення, правила і обмеження має вписати під вестерн, адже він тут лише посередник, який не має права щось особисто вирішувати, щось своє додавати, змінювати чи впливати. В мене ділові відносини і підписаний договір з вестерн, приват лише виконавець, згідно процедур вестерна в данному випадку. Якщо б я прийшов за послугами привата, це інша справа, тільки там вже застосовуються внутрішні правила, і те вони мають обов»язково відповідати законодавству.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Знайомий попросив оплатити за нього податок та ЄСВ так як він закордоном і немає змоги оплатити особисто.
Я не являють клієнтом ПриватБанка і вони відмовлялись приймати в мене платежі. Але знайомий клієнт ПриватБанка тому платежі прийняли з набутими «пиками».
Виявляється якщо ти не клієнт цього допотопного ПриватБанка в тебе немає жодних прав — ти ніхто. Якщо в тебе немає карти ПриватБанка або ти не клієнт ПриватБанка в тебе не приймають платежі.
Ау — хто Вам дав право ділити людей на своїх та чужих?
Але на цьому пригоди не закінчились …
Вони 6 разів телефонували мені щоб «впарити» свою допотопну карту ПриватБанка яку я не маю бажання отримувати і нікому не раджу цього робити.
Висновок.
ПриватБанка — це ДНО!!!
Не користуйтесь послугами ПриватБанка.
Не ходіть до них та не залишайте там свої кошти
Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача. Для цього не обов'язково мати картку, та необхідно бути ідентифікованим в банку.