Знущання з клієнтів Привату
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 15
- +
- +2
- Гой Иванович под солями
- 26 марта 2023, 4:10
- #
Висновок: Закрыть все счета и карты взять справку и послать их к матери
- +
- +2
- SergeyNina
- 26 марта 2023, 7:10
- #
Вам попался некомпетентный оператор подтверждающий платёж.
Возраст не спрашивают, спрашивают дату рождения.
Дата рождения мужа не важна вообще.
Если платежи идут на блокировку обратите внимание на интернет магазин который вам продаёт товар, возможно на него были жалобы поэтому платежи в пользу этого магазина уходят в проверку
«Після цього оператор почала задавати дружині питання — дата народження, прописка…дата народження чоловіка??? (невже всі знають точну дату народження чоловіка), а коли я підказав — оператор обурилась, що я підказую.
Остангє питання було — скільки Вам повних років, на що дружина відповіла 35, хоча їй 34.«
ОФИГЕТЬ !!! Оператор выполняет СВОИ ОБЯЗАННОСТИ !!! Он задает те вопросы, которые ОБЯЗАН спросить для идентификации. А ты не только дату рождения мужа не знаешь, но даже не отвечаешь правильно на вопрос о своем возрасте . !!! Не знать сколько самой себе лет:
И что должен подумать оператор на том конце провода ??? Только одно! Что он беседует с мошенником. Надо было вообще заблокировать ваш счет и вызвать в банк ЛИЧНО.
Работники правильно поступили . А вы, автор, фигней маетесь пописывая необоснованные кляузы на банк. Достали уже такие как вы !
Остангє питання було — скільки Вам повних років, на що дружина відповіла 35, хоча їй 34.«
ОФИГЕТЬ !!! Оператор выполняет СВОИ ОБЯЗАННОСТИ !!! Он задает те вопросы, которые ОБЯЗАН спросить для идентификации. А ты не только дату рождения мужа не знаешь, но даже не отвечаешь правильно на вопрос о своем возрасте . !!! Не знать сколько самой себе лет:
И что должен подумать оператор на том конце провода ??? Только одно! Что он беседует с мошенником. Надо было вообще заблокировать ваш счет и вызвать в банк ЛИЧНО.
Работники правильно поступили . А вы, автор, фигней маетесь пописывая необоснованные кляузы на банк. Достали уже такие как вы !
Ви все правильно кажете, але:
1) нас не сповістили про перевірку через смс і ми з продавцем (а це великий і відомий продавець техніки в Україні) чекали майже 2 години на гроші, поки я не передзвонив в банк, і тут же «з колес» почалась перевірка дружини;
2) оператор поводила себе нахабно, і я не розумію чому дружина повинна знати дату і рік народження чоловіка на пам’ять. Це ноухау від привата.
Що до віку, можливо в 10, чи навіть в 25 ти точно знаєш свій вік. Після 30-ти ти його починаєш вираховувати, бо вже неважливо 42 тобі, чи 45. А будуть у Вас маленькі діти, Ви забудете не те що свій вік, а навіть як Ваше прізвище.
3) якщо треба ідентифікувати людину — зробіть відеочат, а не використовуйте глючні програми, які погано працюють і займають купу часу.
4) дружина могла сходити в банк з паспортом, але в день замовлення бойлера (вчора) була субота, а банки працюють з понеділка. А поставка нам треба була якраз вже на понеділок.
5) якщо з’являються сумніви у банку, то треба натякнути на інші способи ідентифікації, а не блокувати всі картки і телефон, після якого стає неможливо навіть поговорити з оператором. А якби дружина була за кордоном?
6) якщо проводиться вибіркова перевірка платежів, чому платіж ПОВТОРНО заблокували і провели перевірку тими ж дурними питаннями.
7) з шахраями боряться іншими методами, а тут складається враження, що боротьба іде з добросовісними клієнтами. Ми не заслужили на таке зухвале і хамське ставлення, як до злодіїв.
Може досить придумати бредні чому були помилки на питання? Зі сторони банку зроблено перевірку і на такі самі прості питання ваша дружина не може відповісти. досить з людей робити дурнів)
Вона відповіла повну на:
1)повну дату свого народження. Чи ви думаєте шахрай би не відповів на цій основі скільки їй років?
2)дату народження чоловіка вона не повинна знати.
3)вона сказала правильно свій email
4)адресу прописки.
5)повне ім'я чоловіка
І всеодно її повністю заблокували весь доступ, навіть через телефон.
Вони його не відновили навіть після того, як вона в банкоматі вставила свою картку, ВВЕЛА ПІНКОД , і відновила свій фінансовий номер в меню.
По вашій логіці шахрай мав її картку, мав пінкод до її картки, знав майже всю інформацію про неї, мав її телефон, знав пароль входу в приват24, і проколовся на тому, що сказав неправильний вік?
Ви довбануті??
Захищайте некомпетентність і свавілля далі. Я не хочу більше витрачати час на таких недоумків, як ви.
«оператор поводила себе нахабно, і я не розумію чому дружина повинна знати дату і рік народження чоловіка на пам’ять. Це ноухау від привата. Що до віку, можливо в 10, чи навіть в 25 ти точно знаєш свій вік. Після 30-ти ти його починаєш вираховувати, бо вже неважливо 42 тобі, чи 45.»
Вы реально думаете, что мы, читатели , эту лапшу, что вы пытаетесь навешать нам на уши , примем за правду))???
Как там у классиков ? НЕ ВЕРИМ !!!
П.С. И не пытайтесь сделать из читателей дураков
Вы реально думаете, что мы, читатели , эту лапшу, что вы пытаетесь навешать нам на уши , примем за правду))???
Как там у классиков ? НЕ ВЕРИМ !!!
П.С. И не пытайтесь сделать из читателей дураков
А хто ти такий, що б критикувати мою дружину і нашу сім'ю?
Завтра тебе зупинять на вулиці, і скажуть процитувати Шевченка, ти зробиш одну помилку, і тебе розстріляють.
Ти ж помилився. Сам винний.
Система спочатку придовбалась до звичайного замовлення в інтернеті (двічі), і заблокувала всю роботу через одну помилку.
Та іди ти до біса, якщо це нормально. Банк в неадекваті, а у тебе або не всі в дома, або ти маєш зацікавленість їх захищати.
Механізм пошуку шахраїв не повинен на стільки помилятись і ТАК карати нормальних користувачів ні за що.
Цей пост не про мою сім'ю, а про те, як банк зіпсувався за останні декілька років.
- +
- 0
- GrugoriyHoland
- 27 марта 2023, 14:38
- #
Это собирательный образ, который включает в себя проплаченную групу поддержки этой фин конторы.
«А хто ти такий, що б критикувати мою дружину і нашу сім'ю?»
«- А ты кто такой, скажи пожалуйста?
— А ты кто такой?
— Нет! Кто ты такооой, я спрашиваю ???
— А ты кто такой?!!! »
©
Автор, вы прямо идеальный образчик для цитирования классики Ну вам все равно не понять. Вам же, что 7, что 8 одинаково. Простите- что 34, что 35 одинаково вам.
Теперь по сути разговора. Это раздел (отзывы) существует специально для того, что бы КАЖДЫЙ (как вы например) мог дать отзыв о банке и его работе, и КАЖДЫЙ мог дать комментарий об этом отзыве.
Так, что извините, но раз вы дали отзыв в этом разделе, то КАЖДЫЙ может его прокомментировать. И НЕ ФИГ ЛЮДЯМ ЗАКРЫВАТЬ РТЫ!!!
Хотите, что бы ваш отзыв не обсуждали — для этого есть возможность написать банку в «личку «сообщения и никто ваше сообщение, в таком случае, обсуждать не будет.
Всего вам доброго!
«- А ты кто такой, скажи пожалуйста?
— А ты кто такой?
— Нет! Кто ты такооой, я спрашиваю ???
— А ты кто такой?!!! »
©
Автор, вы прямо идеальный образчик для цитирования классики Ну вам все равно не понять. Вам же, что 7, что 8 одинаково. Простите- что 34, что 35 одинаково вам.
Теперь по сути разговора. Это раздел (отзывы) существует специально для того, что бы КАЖДЫЙ (как вы например) мог дать отзыв о банке и его работе, и КАЖДЫЙ мог дать комментарий об этом отзыве.
Так, что извините, но раз вы дали отзыв в этом разделе, то КАЖДЫЙ может его прокомментировать. И НЕ ФИГ ЛЮДЯМ ЗАКРЫВАТЬ РТЫ!!!
Хотите, что бы ваш отзыв не обсуждали — для этого есть возможность написать банку в «личку «сообщения и никто ваше сообщение, в таком случае, обсуждать не будет.
Всего вам доброго!
- +
- +7
- GrugoriyHoland
- 27 марта 2023, 18:51
- #
Нет, ну действительно, кто тебе дал право обсуждать действия гражданина и тем более давать определение поступкам в интересах банка? Ты судебная или законодательная ветвь власти? Или ты супер пупер юрист? Кто ты? Если ты юрист на уровне юристов «привата», так собщаю, их уровень очень низкий, в моем случае в Суд подали документы на русском языке! Так все же ты в группе поддержки, или ты приватовский «робин гуд»? И сколько сейчас доплачивает приват своим сотрудникам за подобную «поддержку»?
« 1) нас не сповістили «- відкуг має бути «не подтвержден», а рахунок заблокованим. Афтар засвідчує НЕ дієздатність власника рахунку. Ні відгук самостійно написати, ні платіж провести.
ЗІ: рахунок існує для особистого користування.
ЗІ: рахунок існує для особистого користування.
- +
- +9
- GrugoriyHoland
- 27 марта 2023, 4:11
- #
Единственный украинский банк (государственный) который работал на оккупированной территории (Херсонская Запорожская область)! Единственный украинский банк, который под любым предлогом не выполняет решение украинского Суда! Единственный украинский банк у которого …условия предоставления услуг… не соответствуют нормам украинского законодательства (Хозяйственного и Гражданского кодекса)!
Или может кто-то расскажет — в каком правовом поле этот государственный банк, «скрутил» благотворительный фонд (Допомога ЮА) с государственным органом исполнительной власти — НАЗК? Или в каком правовом поле известный скандальный «Убер» и государственный банк требует!!! от партнеров проводить платежи только через этот банк!
Ну и посмотрите зарплаты членов наглядовой рады и правления этого банка за 2022 год!
Или может кто-то расскажет — в каком правовом поле этот государственный банк, «скрутил» благотворительный фонд (Допомога ЮА) с государственным органом исполнительной власти — НАЗК? Или в каком правовом поле известный скандальный «Убер» и государственный банк требует!!! от партнеров проводить платежи только через этот банк!
Ну и посмотрите зарплаты членов наглядовой рады и правления этого банка за 2022 год!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Гроші зняло, але продавцю вони не надійшли, і через 2 години я з’вязався з банком, і виявляється переказ заблоковано на перевірку. (Але нас про це не сповістили, і не надіслали смс).
Після цього оператор почала задавати дружині питання — дата народження, прописка…дата народження чоловіка??? (невже всі знають точну дату народження чоловіка), а коли я підказав — оператор обурилась, що я підказую.
Остангє питання було — скільки Вам повних років, на що дружина відповіла 35, хоча їй 34.
Після цього оператор сказала, що ваші данні не співпадають з анкетними (в анкеті вік не вказується, тільки дата народження), і заблокувала всі картки, а також — номер телефону!!! І кинула слухавку.
Після цього зайти в приват або дозвонитись оператору стало неможливо.
Я зі СВОГО телефону подзвонив оператору, і росказав ситуацію, вона скинула форму для відновлення телефону по фото обличча в паспорту. Ця опція виявилась незручною, бо робить тільки селфі в поганій якості і дає тільки 1-ну спробу. І в нашому випадку вона не спрацювала.
Ми вирішили сходити відновити телефон в банкоматі через кортку, і встановили там фінансовий номер. Але це не допомогло знову зайти в приват24 чи дозвонитись оператору.
Ми зайшли в чат привату, сфотографували дружину с паспортом, що б зареєструвати в чаті. Потім оператор ніяк не міг запустити відеочат, який не працював. Потім запросив ще якісь дані і ще одне фото. На цей раз з карткою в руках. Тільки після цього дружину відновили в приват24.
Вона знов зробила цей же платіж тому самому магазину, і його знов заблокували!!! І знов звонила оператор, і задавала ті ж самі питання. На цей раз платіж пройшов.
Висновок:
0) ми втратили 4 години і купу нервів.
1)некомпетентний менеджмент, який придумав перевіряти платежі в інтернет магазинах і задавати дурні запитання і кошмарити своїх клієнтів.
2)погано працюючі сервіси.
3)ви перетворили нормальний банк в цифрове пекло — лабіринт з купою пасток.
4)нічого не зміниться, доки банк залишиться державним.
Вибачте нас, будь ласка, за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.