Проблема на митницях з рахунками Приватбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- GrugoriyHoland
- 22 марта 2023, 4:07
- #
А вот теперь и интересно почитать ответ банка!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Проблема банку відома і я не єдиний потерпілий. Відома проблема на митницях. Люди намагаються вирішити питання через митниці, податкову, банк, але вони займаються футболом. Митниця не може вручну вносити данні і бере їх через синхронізацію з базами податкової. примусова синхронізація нічого не дає і митники просять звертатися до податкової і банку. У податкової все ок, бо в її реєстрах Приватбанківські рахунки є, чому вони не передаються митниці вони не знають. Банк на запит про проблему з митницею через відсутність їх рахунків у картках акредитації на митниці лише повідомив, що вони ще раз надали податковій інформацію про ці рахунки, що не принесло змін у реєстрах митниці.
Можна, звичайно, зауважити, що це дійсно не проблема банку. Але я не погоджуюсь. Клієнт банку не може провадити ЗЕД через проблеми виключно по приватівським рахункам. У всіх відомих мені потерпілих однакові проблеми, реєстрація у них у Харківській і Сумській областях, ще кілька ФОП місця реєстрації я не знаю. Виходячи з того, що у реєстрах виникають проблеми лише з Приватом, безумовною є ознака проблем саме із його базами данних, протоколами обміну данних або у їх трирічній реформі по переходу на єдине МФО всіх філій.
Приват не може напряму передавати данні клієнтів митницям?
Якщо і не може, то має не відписуватися формальними листами, а реально пошукати причину, через яку його клієнти потерпають на митницях. Якби, наприклад, Приват уклав би угоди з рекламними агенствами на показ реклами по телеканалу, але на телеканалі матеріал би не з’явився, вони би, напевне, звернули би на це увагу, хоча напряму не працюють з телеканалом? Бо хтось не виконав свою функцію і у ланцюжку стався збій. Так от тут аналогічний збій у ланцюжку і я прошу банк подбати про своїх клієнтів і виправити ситуацію.