Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Збільшують кредитний ліміт, не попереджаючи клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
amicable 9 марта 2023, 21:03
19 січня я відкрила у житомирському відділенні «Приватбанку», що на вулиці Великій Бердичівській, навпроти «Медібору», дебетну універсальну картку для власних потреб. При цьому наголосила працівниці «Приватбанку», яка мені видавала картку, що жодних кредитних карток і кредитів не потребую, оскільки ніколи їх не мала і ними не користуюся. Карткою я користувалася декілька разів, суми були невеликі (я — пенсіонерка). Аж тут на початку березня я випадково побачила на електронці повідомлення, що маю кредитний борг -1880 гривень. Звісно, як завжди із підтримкою «Приватбанку» мені довелося витратити біля години, щоб з ними звʼязатися для вирішення своєї проблеми через мобільний додаток «Приват24» (бо моя «персональна банкірка» Ірина Ковальчук виявилася на лікарняному). Пояснивши оператору свою ситуацію, я була здивована відповіддю: виявляється генеральний офіс у Києві сам вирішив збільшити кредитний ліміт по моїй картці до 2200 гривень (до цього він за моїм проханням був 0). Без мого відома, просто самі взяли і вирішили!

Цікаво те, що я з серпня 2022 року змінила свій засіб інформування від «Приватбанку» на смс-повідомлення про усі операції (за що щомісяця сплачую 20 гривень), повідомила про це оператора, надала йому скріни, що останнє моє інформування через застосунок «Приват24» було 25-го серпня 2022 року, а кредит мені «навʼязали» 1 лютого 2023 року… Тобто, їх інформація про моє кредитування ну ніяк мені не могла потрапити через «Приват24». Так само надала йому скріни з смс-інформування від «Приватбанку» у період з кінця січня-початок лютого — там теж жодної смс-ки про надання мені кредиту. Попросила його хоч якось довести, що «Приватбанк» мене інформував про надання кредиту — звісно, жодного доказу він не надав. Але скинув мені якесь шахрайське положення «Приватбанку», у якому розповідається про те, що «Приватбанк» сам замість клієнта вирішує, які кредити і коли «навʼязати».

Найцікавіше те, що у моєму застосунку «Приват24» є всього лише три картки і кредитний ліміт стоїть 0.

Звісно, я скаржитимусь в усі відповідні інстанції, але й хочу застерігти клієнтів «Приватбанку», щоб були надзвичайно пильними, а краще, взагалі змінили би банк на інший, бо до цього довіри немає…
Приватбанк
Ответ банка
10 марта 2023, 8:56
Вітаємо.
Картка Універсальна дає вам можливість користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами), використовуючи кошти банку. https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформацію по рахунках, доступні кошти, актуальні ліміти в повному обсязі відображено в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Після погашення заборгованості ви можете знизити ліміт.

Комментарии - 11

+
+9
amicable
amicable
10 марта 2023, 10:08
#
Тільки проблема в тому, що я НЕ БРАЛА КРЕДИТ!!! Мені не треба використовувати кошти банку! Я відкрила картку дебетову картку для власних потреб, щоб користуватися лише власними грошима. Я декілька разів наголосила це працівниці «Приватбанку». Кредит же мені фактично навʼязали після 10-ти днів після відкриття картки (а я про це і не знала). Як мені могли його навʼязати, коли в мене від початку стояв кредитний ліміт 0? Це шахрайство зі сторони «Приватбанку»

+
0
Tomnnnnnnn
Tomnnnnnnn
16 марта 2023, 7:07
#
Все правильно. Это называется навязанная услуга.
+
0
kingcity
kingcity
16 марта 2023, 9:09
#
Неправильно. Нав`язана послуга — це коли клієнта змушують скористатися послугою. У даному випадку — лише дають можливість нею скористатися.
+
+17
Lana30
Lana30
10 марта 2023, 10:32
#
В договоре есть пункт в котором черным по белому написано, что банк на свое усмотрение может регулировать сумму кредитного лимита, даже если Вы его не просили. И каким образом Вы потратили «лишние» 1880 грн, если Ваших денег на карте не было? Они же откуда то взяться должны были? Ну допустим при большой покупке можно было просчитаться на 100 грн, но на 1880?
+
0
amicable
amicable
10 марта 2023, 15:42
#
Я знаю, що коли я користуюся своїми картками і не маю жодних кредитів (а так завжди було), то, коли на моїй картці закінчуються гроші, то йде просто ВІДМОВА в оплаті. І я на це розраховую. А тут махінація від приватбанку…
+
0
kingcity
kingcity
11 марта 2023, 23:36
#
Це не махінація. Банк надає Вам можливість використання кред.коштів, але не змущує ними користуватись. Побачити скільки на картці власних коштів і розмір кред.ліміту можна у додатку.
Там же можна зменщити розмір кред.ліміту.
+
0
amicable
amicable
17 марта 2023, 11:25
#
У мене від початку оформлення картки розмір кредитного ліміту стояв 0. Я на це і розраховувала, коли користувалася ВЛАСНИМИ КОШТАМИ, а виявилося — КРЕДИТНИМИ
+
0
kingcity
kingcity
17 марта 2023, 17:21
#
Контролюйте надалі кошти у додатку — там Ви можете побачити скільки у Вас коштів власних, скільки кредитних. Там же можна повернути кред.ліміт в 0, якщо він не потрібен, це робиться у два кліки.
Юридично підстав для претензій немає — у договорі прописана можливість банку надавати кред.ліміт в односторонньому порядку і змінювати його розмір. Тому варто слідкувати за коштами на картці.

Взагалі, кред.ліміт — непогана штука, якщо грамотно ним користуватись. Багато людей жаліються, коли банки їм його не дають. У мене він досить великий і я зовсім не проти його наявності. Але це моя особиста думка, не сприйміть її як нав `язування.

P.S. "Я на це і розраховувала, коли користувалася ВЛАСНИМИ КОШТАМИ, а виявилося — КРЕДИТНИМИ" — якщо Ви не вийшли за межі пільгового періоду, то ніяких втрат не зазнаєте — просто повернете кредитні кошти без всяких відсотків.
+
0
amicable
amicable
20 марта 2023, 9:25
#
Найсмішніше те, що у мене в додатку досі стоїть кредит 0. Мене не цікавлять багато людей, я наголошую завжди, при відкритті карток, що мені кредити не потрібні. Це означає, що я не хочу щоразу заходити у додаток і контролювати, чи щось там банк собі за мене не придумав і на мене не навішав. Це незручно і нечесно з боку банку по відношенню до клієнта.
+
0
kingcity
kingcity
20 марта 2023, 10:10
#
В такому випадку вихід лише один — відкрити дебетну картку. У Приваті це КДВ (картка для виплат). Але не обов`язково відкривати у Приваті - є і інші банки.
Тоді кред.ліміту точно не отримаєте.

«Універсальна» — це кредитна картка, і можливість наявності на ній кред.ліміту договором передбачена, тут Ви нічого не зміните.
+
0
amicable
amicable
21 марта 2023, 8:16
#
Дякую! Я вже так і зробила — відкрила в іншому банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Збільшують кредитний ліміт, не попереджаючи клієнта