Не зараховуються гроші на картку + Не реєструється запит щодо повернення коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 9 марта 2023, 20:04
- #
Меня точно по такой же схеме обворовали на 4800гр еще 3.03
я до сих пор ни с кем связаться не смог, так же везде футболят
тут тоже сидит тупой бот, и пишет стандартные отмазки.
снимайте все что у вас есть и бегите из этой шараги!
я до сих пор ни с кем связаться не смог, так же везде футболят
тут тоже сидит тупой бот, и пишет стандартные отмазки.
снимайте все что у вас есть и бегите из этой шараги!
Відповідь банку: Те що ви знаєте, про ваш власний збій системи — це чудово — але мій відгук про інше! Ви не реєструєте звернення щодо ваших власних проблем, а займаєтесь замість цього відписками, на кшалт нинішньої. Чим й підтверджуєте зайвий раз справедливість моїх, і не тільки моїх висновків про вашу неякісну роботу.
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 9 марта 2023, 20:32
- #
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
я с 3.03 не могу ни с кем связаться!
я с 3.03 не могу ни с кем связаться!
Відповідь банку: Те що ви знаєте, про ваш власний збій системи — це чудово — але мій відгук про інше! Ви не реєструєте звернення щодо ваших власних проблем, а займаєтесь замість цього відписками, на кшалт нинішньої. Чим й підтверджуєте зайвий раз справедливість моїх, і не тільки моїх висновків про вашу неякісну роботу.
Сьогодні нарешті о 13-й годині запит прийняли й кошти оперативно зарахували.
Але! Підходи до роботи, коли клієнт при втраті власних коштів, які виникли через збої програмного забезпечення банку та нестабільну роботу банківського терміналу, вимушений впродовж цілої доби: витрачати свій час, сили та нерви на з’ясування проблеми, у якій винний саме банк, а не клієнт — вважаю неякісною організацією роботи служби підтримки й он-лайн чату.
Але! Підходи до роботи, коли клієнт при втраті власних коштів, які виникли через збої програмного забезпечення банку та нестабільну роботу банківського терміналу, вимушений впродовж цілої доби: витрачати свій час, сили та нерви на з’ясування проблеми, у якій винний саме банк, а не клієнт — вважаю неякісною організацією роботи служби підтримки й он-лайн чату.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Звернення в чаті через додаток Приват24 фактично ігноруються: спочатку ботом пишуться формальні відписки, потім відписки починає писати вже оператор, ніяк не вирішуючи питання, а лише намагаючись відфутболити.
Зрозуміло, що збої системи трапляються. Але якщо фактично привласнені терміналом кошти — не те що оперативно не повернені, й на всі ці безглузді дзвінки й переписки було витрачено майже весь робочий день з зіпсованимими нервами та настроєм — але колл-центром та в чаті, НАВІТЬ ЗАЯВКА НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, щодо повернення коштів — це вважаю нехлюйством та поганою роботою.
Скоріш за все тут теж будуть відписки, аналогічні тим що були вже в чаті «ми працюємо, не ви один такий й т.д. й т.п.» — але яким чином ви приймаєте заявки та повертаєте кошти, якщо до вас надходять відповідні звернення: через загальну базу, чи вручну йдете перевіряти кожен термінал — то вже ваші проблеми.
Але на звернення ви повинні реагувати й намагись проблему якнайшвидше дійсно вирішити. Тим більше якщо у створеній ситуації винний ваш термінал та ваше програмне забезпечення.
Окремі співробітники чата, а також його керівництво, яке саме таким чином організувало його роботу — коли проблемне питання не вирішуються, а заговорюється й відфутболюється — є непрофесійними та некомпетентними.