Дважды списали за один и тоже же заказ.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
1. Это не оплата терминалом. А заказ на сайте. Весь дальнейший ваш опус не имеет ни малейшего смысла.
2. Меня не интересует механизм работы банка и каким образом вы списали сумму в момент оформления заказа оплаченную мной , а потом по своим причинам в момент отметки о получении посылки
3. Обращение в вашу шарашкуну-контору создан и ответ «ожидайте 90 дней» за ВАШУ ошибку.
2. Меня не интересует механизм работы банка и каким образом вы списали сумму в момент оформления заказа оплаченную мной , а потом по своим причинам в момент отметки о получении посылки
3. Обращение в вашу шарашкуну-контору создан и ответ «ожидайте 90 дней» за ВАШУ ошибку.
Искренне вам сочувствую…
Не стоило вам становиться клиентом этого горе-банка!
Не стоило вам становиться клиентом этого горе-банка!
Это еще не все. Вчера обнаружила, что сумма первого списания с баланса исчезла, но общая сумма не изменилась. И о чудо. Изменились предыдущие суммы. Т. е. они сумма не аннулировали, не вернули, а перенесли на 2022 год!!! Т. е. просто скрыли списание.
Это дно. Банк вор. Благо есть скрины до этого и все видно.
Это дно. Банк вор. Благо есть скрины до этого и все видно.
У меня подобное было, только при покупках в супермаркете. Это наглость и мегажадность с их стороны, типа как нагазовать, и дать только послушать… Хоть сумма в моём случае была небольшой. Поэтому всех отговариваю теперь быть клиентами этого горе-банка… И вам советую: ищите другой банк…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
П.П. С. По балансу очевидно двойное списание, но до тех пока не предлагаешь взять и посчитать, сотрудники привата крутят пластинку «сбой в системе, баланс не обновился, через сутки (3, 5, 10 дней 10), вы не туду смотрите»
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але торгова точка помилково проводить повторне списання.
У більшості таких випадків блокування скасовується протягом 11 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума списувалась з картки лише один раз, то і у виписці ви побачите лише одну операцію списання.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.