Банкомат не видав готівку, через вимкнення світла
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
На підставі того що це правила візи/мастеркард, а не самого банку
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Прямо під час співпраці з банкоматом вимкнули світло у ТЦ.
Картка з якої знімали кошти належала monobank, картка на чоловіка Асадченков Павло Валерійович.
Сума зняття 10 000 грн + комісія 90 грн.
Гроші в рахунку були списані, проте банкомат видати їх не встиг.
Приват банк із запитом на повернення коштів по цій транзакції «відфутболив» до monobank — у.
Monobank заявку прийняв, сказали чекати до 07.02. В разі, якщо до цієї дати кошти не повернуть, будуть подавати на «оскарження транзакції».
Сьогодні 06.02 21:26, зрозуміло, що гроші не повернуться.
Час який дається на розглядання заявки приватбанком — сплив. За цей час інкасація у банкоматі була як мінімум двічі.
Маю величезне питання до ПРИВАТ БАНКУ!
Чому дана ситуація має розглядатися через міжнародну платіжну систему?!
Приват Банк — банк шахрай.
Або такі заявки просто не розглядаються в індивідуальному порядку.
Я вагітна жінка, на 8-ому місяці вагітності.
Гроші знімали для покупки візочка.
Наразі ми без візочка і без грошей.
Мене просто дуже цікавить питання, на яких підставах ми маємо чекати наші ВЛАСНІ кошти 2 тижні потім ще 60 днів, а потім може ще 60?
Може ще рік почекаємо?
Якби я була власницею картки, вже звернулась би у суд, із відповідною заявою.
Регламент встановлений міжнародною платіжною системою (МПС) на опрацювання подібної заявки складає до 120-ти днів. Якщо у підтримці банку емітента чекали 10 днів з дати проведення операції перед подачею запиту в платіжну систему це не означає, що за ці 10 днів заявка вже була у нас і термін її опрацювання сплив, а скоріше навпаки, заявка в цей час ще не була передана в платіжну систему. За зверненням власника картки ми можемо перевірити чи надійшла вже нам заявка та прискорити її розгляд.