Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат не видав готівку, через вимкнення світла

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександра Асадченкова 6 февраля 2023, 21:34
26.01.23 знімали з чоловіком готівку, з банкомату приватбанку, за адресою Київський шлях 2/6, ТЦ «AEROMALL» (банкомат навпроти TUSSO BARCELONA).

Прямо під час співпраці з банкоматом вимкнули світло у ТЦ.

Картка з якої знімали кошти належала monobank, картка на чоловіка Асадченков Павло Валерійович.

Сума зняття 10 000 грн + комісія 90 грн.

Гроші в рахунку були списані, проте банкомат видати їх не встиг.

Приват банк із запитом на повернення коштів по цій транзакції «відфутболив» до monobank — у.

Monobank заявку прийняв, сказали чекати до 07.02. В разі, якщо до цієї дати кошти не повернуть, будуть подавати на «оскарження транзакції».

Сьогодні 06.02 21:26, зрозуміло, що гроші не повернуться.

Час який дається на розглядання заявки приватбанком — сплив. За цей час інкасація у банкоматі була як мінімум двічі.

Маю величезне питання до ПРИВАТ БАНКУ!

Чому дана ситуація має розглядатися через міжнародну платіжну систему?!

Приват Банк — банк шахрай.

Або такі заявки просто не розглядаються в індивідуальному порядку.

Я вагітна жінка, на 8-ому місяці вагітності.

Гроші знімали для покупки візочка.
Наразі ми без візочка і без грошей.

Мене просто дуже цікавить питання, на яких підставах ми маємо чекати наші ВЛАСНІ кошти 2 тижні потім ще 60 днів, а потім може ще 60?

Може ще рік почекаємо?

Якби я була власницею картки, вже звернулась би у суд, із відповідною заявою.
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2023, 10:16
Добрий день!
Регламент встановлений міжнародною платіжною системою (МПС) на опрацювання подібної заявки складає до 120-ти днів. Якщо у підтримці банку емітента чекали 10 днів з дати проведення операції перед подачею запиту в платіжну систему це не означає, що за ці 10 днів заявка вже була у нас і термін її опрацювання сплив, а скоріше навпаки, заявка в цей час ще не була передана в платіжну систему. За зверненням власника картки ми можемо перевірити чи надійшла вже нам заявка та прискорити її розгляд.

Комментарии - 3

+
+20
Jokets
Jokets
7 февраля 2023, 4:53
#
На підставі того що це правила візи/мастеркард, а не самого банку
+
0
zig4free
zig4free
7 февраля 2023, 13:15
#
99.99% отказ в обслуживании со стороны монобанка. Ибо договором запрещено передавать карту кому-бы то небыло. А если передаете — то молчите про это.
+
0
Jokets
Jokets
7 февраля 2023, 17:17
#
Это уже след отзыв будет
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Банкомат не видав готівку, через вимкнення світла