Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат не видав гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Baofu 6 февраля 2023, 21:21
Вітаю.
Намагався зняти гроші з картки Mono (2023−01−26 17:43:14) в банкоматі за адресою м. Бориспіль, вул. Київский шлях, 2/6, ТРЦ Аеромол. В момент нарахування вимкнули світло, банкомат відключився, але списання коштів відбулося (10 090грн).
В той же вечір залишив заявку на повернення через підтримку Монобанку і ось яку відповідь я отримав:

«Заявка по транзакції від 26.01.2023, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 07.02.2023.
Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження цих транзакції (середній термін вирішення питання — близько 60 днів, якщо відповідь від платіжної системи надійде раніше зазначеного терміну — вас обов’язково повідомлять).
Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов’язково з вами зв’яжемося. Ми робимо все для захисту ваших інтересів.»

Сьогодні вже 6 число, отримав таку відповідь від підтримки Mono:
«Павло, доброго дня! Мене звуть Тетяна.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!»

Тобто ПриватБанк за весь цей час, з 26 січня, заявку не розглянув. Питання, чи є такою великою проблемою перевірити запис з камери, накладні по інкасації та повернути кошти? Моя сім'я розраховуває на ці гроші, а нам пишуть чекати ще до 60 днів…
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2023, 10:03
Добрий день!
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією при користуванні нашим банкоматом.
Регламент та правила оскарження операцій проведених в мережі іншого банку встановлені міжнародною платіжною системою, яка і визначає терміни протягом яких розглядається заявка. Виходячи з коментаря підтримки вашого банку, наведеного вами ж, заявка тільки 6.02 була відправлена в платіжну систему, відповідно, ми не мали змогу її розглядати 26.01, адже вона ще до нас не надійшла. Зі своєї сторони ми завжди опрацьовуємо заявки якомога швидше та можемо перевірити чи надійшла вже до нас ваша заявка, якщо ви напишете нам в приватні повідомлення.

Комментарии - 2

+
0
Jokets
Jokets
7 февраля 2023, 5:22
#
Банк ніякої заявки ще навіть не отримав, адже заявка лише через платіжну систему передається вашим банком. Спочатку всі банки чекають на можливе автоматичне повернення коштів в таких ситуаціях про шо вам і сказали, і тількі потім відповідні документи надсилаються для оскарження
+
0
Baofu
Baofu
20 февраля 2023, 17:24
#
Кошти повернулися 20.02.2023.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка