Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Важка процедура відновлення співпраці для давніх клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Maksym Solomko 30 января 2023, 23:11
Родичі лежачого пенсіонера, який вимушено перемістився з Бахмута у Краматорськ, попросили допомогти йому відкрити дистанційно платіжну карткою для подальшого отримання допомоги ВПО та пенсії. Пенсіонер не мав карток, на які можна було б отримувати зазначені виплати, а відвідати відділення банку для нього дуже важко + не кожен банк працює в Краматорську й надає можливість виїхати співробітнику банку до клієнта.
Як виявилося, у пенсіонера була раніше картка Універсальна й вдалося відновити доступ до Приват24, надати документи на актуалізацію даних для подальшого обслуговування. Перед банком пенсіонер має прострочену заборгованість: на зазначеній картці, строк дії якої вже був вичерпний, й транзитному рахунку 2924* (начебто штрафи). Сума відносно невелика, може бути важко, але співпрацювати з банком пенсіонер не відмовлявся.
Вирішили почати з перевипуском картки, оскільки зі собою пенсіонер її не мав. Спрацювала система безпеки й злетів фінансовий номер. Ось тут починається труднощі, які дуже важко вирішити дистанційно… Робот Яна це щось. Не кожна людина (особливо похилого віку) може правильно з нею поспілкуватися, а якщо вона тебе «не почує», то повісить трубку. Проходження фотоідентифікації (для встановлення фінансового номеру), якщо правильно пройти «квест із роботом», здійснюється набагато швидше, ніж проходження відеоідентифікації. Потім можна знову відновити доступ до Приват24. Знову спроба перевипуску картки й знову спрацювання системи безпеки… У деяких районах міста було відсутнє електропостачання, зв’язок був поганий, то подзвонити на номер 3700 не вдавалося, то робот «не чув» причину з'єднання з оператором, то через повітряну тривогу оператори були недоступні, то при спілкуванні з оператором з'єднання завершувалося, то при з'єднанні з оператором система почала посилати до чату й чи вирішуй проблеми самостійно. Чат із відеоідентифікацією не варіант, у пенсіонера немає якісного Інтернету + він губиться від переживання.

Я розумію, що ПриватБанк має багато клієнтів і звісно навантаження на підтримку в складний для країни час дуже великий. Але ось так кидати похилого клієнта це те ж не варіант. На мою думку, ПриватБанк тут перегнув палицю — пройти всі шляхи «пекла» для пенсіонерів важко.

Що отримав ПриватБанк? Фактично втратив клієнта й можливість погасити швидко заборгованість. Пенсіонер дистанційно оформив картку в іншому банку (це виявилося набагато легше), на яку буде отримувати зазначені виплати. Якійсь копійки від залишку виплат пенсіонер усе ж таки буде направляти на погашення своєї заборгованості, щоб після закінчення воєнного стану не мати проблем, але прострочена картка тут може вносити складнощі з цим (реквізити рахунку є, але тут треба навчити пенсіонера як це зробити). Доступ до Приват24 все ж таки відновить за допомогою родичів, але для слідкування за погашенням заборгованості.
Приватбанк
Ответ банка
31 января 2023, 10:12
Вітаємо!
Нам шкода, що клієнт зіткнувся з такою ситуацією.
Всі кроки по підтвердженню тих чи інших операцій з картками чи акаунтом клієнта покликані захистити кошти клієнта та не дати шахраям заволодіти акаунтом. Фото або відеоідентифікація дає змогу банку впевнитись, що операцію з карткою чи акаунтом проводить саме клієнт, а не треті особи. Також випустити нову або перевипустити існуючу картку можна у відділенні за зверненням довіреної особи з нотаріальною довіреністю.

Комментарии - 5

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
31 января 2023, 0:38
#
Та банк ничего и в будущем с этого клиента не получит. так как все клиенты 80+ никому на. не нужны. будем честны. а по поводу операций ну один банк не может есть 40+ других…
+
0
zig4free
zig4free
31 января 2023, 1:12
#
Может проще было оформить выплату в монобанке?
+
0
Jokets
Jokets
31 января 2023, 11:31
#
Может проще не строить мать терезу из себя и делать все законным путем через доверенность?) очевидно что тот пенсионер сам не будет пользоваться ни картами, ни приват24 то собственно кого пытаетесь надурить?)
+
+15
Maksym Solomko
Maksym Solomko
31 января 2023, 15:23
#
Доверенность стоит денег. У пенсионера сейчас нет лишних средств на оформление сего документа. Если бы пенсионер не был заинтересован в восстановлении доступа к Приват24, то он бы не принимал участие в этом. А так он проходил разные процедуры проверки и т. п.
+
0
Jokets
Jokets
31 января 2023, 16:14
#
Ну так, а это проблема банка что никто этим вопросом не занимался из близких этого человека? В чем проблема оплатить не пенсионеру доверенность, а его близким а? По факту 100% будет так что пенсионер этот не будет сам пользоваться картой и приват24, а будут посторонние лица это делать что запрещено
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Важка процедура відновлення співпраці для давніх клієнтів