×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Блокування рахунків
Чоловік СПД. Має заборгованність (так, дійсно) в іншому банку. Інший банк через приватного виконавця виставляє вимогу на повернення повне кредиту. Ок. Згодні.
В приваті маємо рахунки та картки. І як фіз особа і як спд (рахунки). Приват блокує по всім рахункам всі кошти (на вимогу таке як приватного виконавця). Сума заблокована більша, ніж фінансова вимога іншого банку. Тобто, це виглядає так: вимога повернути борг (кредит) — блокування всіх коштів в приваті — неможливість закрити рахунки СПД — шукай кошти де хочеш (хоча кошти на приваті є, але заблокували).
Який вихід? Чи мали право блокувати? Це не ВДВС, а приватний виконавець, суду також не було.
ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, якщо у вимозі вказано суму стягнення і на картках доступний баланс більше ніж сума арешту, по зверненню клієнта до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Комментарии (3)
«Это не страховой случай»
Что ответил банк?
Мне позвонили и сказали, что «киста яичника» не страховой случай (хотя исзначально причина была «в поздно поданых документах»). Хотя в отделении банка мне сказали, что это страховой случай и в списке есть пункт «Доброякісні новоутворення матки та придатків матки». В банке есть более подробная распечатка, где четко был описан пункт «Киста яичника».
Просто смешно. Вас отправят в больницу собирать пачку документов, в надежде, что вы этого не сделаете, ну а если уж сделаете, тогда вам просто скажут, что это не страховой случай.
Пора покидать этот банк, просто развод на каждом шаге. Очень разочаровался, приватбанк превратился в помойку, отношение к своим клиентам наплевательское.
Нами було додатково проведено перевірку, щодо відмови у виплаті компенсації за вашою заявкою. Питання було передано на розгляд в страхову компанію, яка і приймає рішення на основі договору, який був заключений між сторонами. Причину відмови у виплаті з поясненнями страхова компанія направила в листі та додатково надасть інформацію вам в телефонному режимі.
Комментарии (2)
Странные тарифы
Описана вами ситуація не є звичним стандартом обслуговування чи обов'язковою умовою при отриманні картки. Активація картки здійснюється при першому триманні СМС з її ПІН-кодом. Так як мова йде про картку вашого чоловіка, для проведення перевірки за ситуацією він може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Комментарии (2)
Блокування роботи підприємства банком
В своїй діяльності ПриватБанк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Щоб уточнити, щодо якого підприємства йде мова та перевірити інформацію, звернулись в особистих повідомленнях.
Написать комментарий
Не выдают страховку без объяснения причин
Інформація за вашим питанням перевіряється. За результатом ми надамо зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Написать комментарий
Приват банк ворует деньги!!!!
При проведенні оплати в інтернеті чи торгових точках, в яких встановлені термінали іншого банку, сума може бути списана не одразу, а заблокована на картці під час проведення операції. При цьому, банк не користується цими грошима, а очікує запит на їх списання чи інформацію про відміну операції, щоб повернути кошти на доступний баланс картки. У разі, якщо торгова точка не надсилає запит на списання протягом 10-ти днів, кошти автоматично повертаються з резерву і доступні вам для користування, а операція видаляється з виписки по картці, так як фактичного списання з рахунку не відбувалось. Ви можете перевірити інформацію та звірити виписку по картці з поточним балансом в Приват24. У разі виникнення додаткових питань, ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Блокирование операций по карте, блокировка интернет карт, футбол
Так сложилось, что я живу 20 лет в г.Харькове в своей квартире, но прописан к Крыму, в данный момент перепрописываться не собираюсь, но и переселенцем я не являюсь.
Около месяца, может двух назад(июль 2020) я обнаружил блокирование своих карт в системе приват 24. В чате уточнил причину, ответили нужно актуализировать данные, хотя актуализация была выполнена в феврале 2020, но я ещё раз это сделал, мне разблокировали карту для выплат, а две интернет карты остались заблокированы по сей день, хотя обещали разблокировать в течение суток.
Карта для выплат разблокирована, но ни одной выплаты совершить невозможно.
В чате задал вопрос, ответили нужно актуализировать данные по месту фактического проживания, отдал документы, в течение суток они прошли верификацию, но платежи все равно провести невозможно.
Сегодня очередной раз отправил документы на квартиру, что является подтверждением фактического места проживания, и написали, что в верификации отказано.
Справку переселенца мне не положено, так как я им не являюсь.
Что делать и как с банка забрать свои деньги и закрыть все счета и карты, если их невозможно разблокировать?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ми перевіримо інформацію за наданими документами та зв'яжемось за результатом.
Комментарии (1)
Кредит
Заборгованість по картці виникає при використанні кредитних коштів. Таким чином, оформлюючи купівлю за сервісом «Оплата частинами» необхідно розуміти, що погашення проводиться раз на місяць, списанням з кредитної картки. Ви можете бачити весь рух коштів у виписці по картці та відслілкувати всі операції. Вносячи на картку суму більше ніж мінімальний платіж та не знімаючи дані кошти знов ви прискорюєте погашення картки.
Написать комментарий
Контраст общения
Дякуємо, що ви з нами! Кожного дня ми старанно працюємо, щоб обслуговування було на вищому рівні. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть питання. Ми завжди раді допомогти )
Написать комментарий
Двойное списание денег. ПриватБанк.
9.09.2020 без подтверждения, без запрашивания пароля, была списана со счета точно такая же сумма. Что очень странно, учитывая, что на карте на тот момент было 575 грн и баланс стал отрицательным! -2294 грн.
При том, что кредитный лимит специально выставлен «0» и кредитами я никогда не пользовалась!
После моментального обращения к оператору, мне сообщили сначала, что якобы эта сумма не списалась сразу со счёта, а просто «зависла» где-то и сняли ее только 9.09.2020. (Хотя подтверждение проплаты от магазина я получила сразу и заказанную у них услугу получила через пару дней — в случае Не проплаты, мне бы ее не оказали)
Оператор, попросив подождать, ещё раз «хорошо посмотрела» и сказала, что да, магазин дважды списал эту сумму и это, должно быть, ошибка системы.
Оператором была оформлена заявка на возврат денег в течении 45-120 дней.
14.09.2020 я снова обратилась в банк. По поводу состояния моей заявки на возврат денег. И уже другая девушка оператор, выслушав всю историю сначала, тоже начала проверять счёт, сказала, что заявка рассматривается, создала ещё одну заявку на возврат денег и сказала хорошо проверить счёт самостоятельно, (!) так как деньги скорее всего всё таки в первый раз не ушли.
То есть даже корректную информацию от банка получить очень затруднительно.
Вопрос к банку: как может происходить повторное списание денег, если денег этих на карте нет? И кредитный лимит — 0? И как это возможно без согласия владельцем карты?
А главное: в октябре с этой суммы, которая в «минусе» — начнут начисляться проценты как за кредит. И как клиент банка может ждать при этом 45-120 дней?? Кто потом будет погашать проценты за снятые деньги??
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом перевірки консультації в підтримці з вами зв'яжеться співробітник банку, щоб допомогти розібратись з інформацією по платежах та підрахунках по виписці.
Написать комментарий
Замена финансового номера
Раді, що ваше питання було успішно вирішене. Ми прислухаємось до наших клієнтів і вдячні вам за зворотній зв'язок, який допомагає нам ставати краще!
Комментарии (5)
банку плювати на клієнтів із пропискою в Донецьку
Пояснив ситуацію у відділенні банку — там розвели руками. Форс-мажор і лояльність клієнта для банку не значать нічого. Вже відкрив рахунок в іншому банку, там аж відчувається більш приязне ставлення і бажання вирішувати проблеми клієнта (особливо ті, в яких він не винен).
До того ж про зміну умов обслуговування повідомили поштою, звичайним листом, що загубився серед сотень інших. Інші банки телефонують і повідомляють, на кону — гроші і комфорт.
Це просто знущання. Нема слів
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I п.3; Розділ V та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.
Комментарии (6)
Всё плохо.
1. В первую очередь я написал в поддержку приват24, узнал, что мне нужно делать. Менеджер мне сообщил, что в течении 30 дней я могу заявить о страховом случае. Было это 18.08.2020.
2. Жену выписали как-раз 18.08. Но сказали долечиться дома и прийти на повторное узи, тогда выдадут все документы. 31.08 мы проходим узи, на выдают на руки документы и мы сразу идём в банк. Благополучно регистрируют страховой случай. Сотрудник банка мне сказал, что в течении дня со мной свяжутся.
3. Проходит 2 дня. Тишина. Пишу в приват24. Как оказывается уже давно пришел отказ, а причина, вкратце «поздно поданы документы, нужно было в течении 2-х дней!»
4. Окей. Пару дней войны с банком и мне говорят, что мне действительно предоставили неверную информацию и мне нужно выслать новую пачку документов, дополнительную и тогда они со мной свяжутся повторно. И тогда заявление пересмотрят.
5. Едем в другой город, где лежала жена за 45км от дома. Достаем всё, что они просили. Я оформляю в приват24 страховой случай и снова тишина.
6. Проходит 2 дня и всё по новой, я сам пишу в банк и получаю сообщение о том, что пришел отказ, текст отказа точно такой же. Ну а страховой менеджер с банка так и не позвонил :)
Подводим итоги. В банке работают сотрудники, которые даже не знают элементарных правил подачи клиентом заявки по страховой. Банк не заинтересован в решении проблем. Если вам обещают перезвонить по страховому случаю — забейте, звонка не будет :)
p.s Писал сегодня в банк и попал на того же сотрудника «Микиту», который и предоставил ложную информацию. Как только не пытался не признавать свою вину, больше всего повеселило «информацию о том как подать заявку я вам предоставил», а про срок в который нужно загрузить фото вы не спрашивали...) Это просто фиаско приватбанку.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Отличные специалисты
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Некопетентні співробітники банку
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розібратися в ситуації та детально перевірити інформацію.
Написать комментарий
Дополнительный заработок Приватбанка!
Ми постійно розвиваємо наші сервіси та робимо все для поліпшення обслуговування клієнтів.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку.
Комментарии (2)
Бесполезная поддержка
Банк просит добавить «Декларація про доходи ПП
Допустимі типи файлів jpg, gif и png. Максимальний розмір файлу(ів) — 10 Мб».
В кабинете налоговой: https://cabinet.tax.gov.ua/vreporting/view/2020/... поданные декларации можно скачать только в PDF формате.
Поддержка банка в место того чтобы принять, предлагает:
«Подивіться чи є у них на сайті можливість вибрати інший формат, якщо немає, то в інтернеті можете відформатувати його».
Мега удобный и прогрессивный сервис от привата! И очень полезная поддержка!
Вроде поддержка должна этим заниматься, а не перекладывать свою работу на клиентов.
Дійсно, загальний розмір прикріплених документів не більше 10 Мб. Допустимі формати файлів, що вкладаються: jpeg, jpg, png, pdf, bmp, gif.
Не можна одночасно додавати два pdf файли, або pdf з файлом іншого розширення, наприклад: jpeg, .jpg, .png, .bmp, .gif, .pdf., А також ZIP.
Файл pdf можна прикріпити тільки один (багатосторінковий). Об'єднати декілька pdf файлів в один можна скориставшись наступними онлайн-сервісами: 1 Smallpdf, 2 PDFJoiner, 3 Ilovepdf, 4 Convertonlinefree або будь-якими іншими за власним бажанням. Банк не несе відповідальності за використання даних ресурсів клієнтами.
Вказані обмеження обумовлені технічною необхідністю.
Також ми звернулись до вас приватним повідомленням для перевірки інформації за вашим зверненням до підтримки.
Комментарии (5)
Банк ворует деньги вкладчиков
Комментарии (9)
Спасибо за помощь!
Раді, що ви оцінили роботу оператора настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Комментарии (2)
Мошенник.
Работают в разных профилях Фейсбука, Инстаграма. Навязчиво втюхивают одежду, головные уборы и т.д.
Никогда не ведитесь на отзывы, в 90% они липовые!!! Дайте себе ответ на вопрос: как часто Вы оставляете отзыв о покупке… А тут прям каждый час отзыв.
И еще! Берут 100 % оплату, ссылаясь все на те же отзывы. И заманивают они самыми низкими ценами.
Будьте осторожны, лучше переплатили за наложенный платеж, чем потом считать себя обманутым.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (2)