Банкомат видав не повну суму, а з картки списав
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Перед тим розраховувалася карткою в кав’ярні, перша спроба «відмовлено в транзакції», друга спроба — списано кошти. Через кілька днів банк списав кошти ще і за першою транзакцією. Звернулася в Приватбанк, отримала відповідь, що потрібно звертатися в кав’ярню, щоб повернули кошти))) Немає слів, мабуть варто змінювати банк і звертатися в поліцію.
Нам прикро, якщо ви відчули незручності під час користування банкоматом. Ми перевіримо інформацію щодо заявки на повернення по вказаній операції та за необхідності додатково зв'яжемось з вами.
Також варто відмітити, що при здійсненні оплати запит на списання формує саме торгова точка, в котрій було використано картку для оплати. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати заявку на оскарження повторного списання, яка буде розглянута за правилами міжнародної платіжної системи. В той же час, ви можете звернутись в торгову точку, яка запитала суму до списання, щоб вони провели повернення дублюючого списання на своїй стороні. Це буде швидше, ніж у разі, якщо ми будемо оскаржувати платіж через платіжну систему.