Переказ з картки на картку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +15
- SergeyNina
- 22 января 2023, 15:08
- #
Обратитесь к отправителю. Пусть смотрит не пришли ли ему деньги назад.
- +
- +15
- SergeyNina
- 22 января 2023, 15:12
- #
При сбое процессинга нужно ждать 3 дня и смотреть отправителю не пришли ли ему деньги назад. Перевод с Польши не может стать пополнением карты через айбокс.
Да, если деньги не вернулись на 11 — 15 день то надежда только на компетентный суппорт
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Склалась така ситуація, що мені перерахували кошти з польського банку, на приват. Вони зайшли до мене на картку, і раптово зникли, в історії написано що вони зайшли, і був зразу переказ назад, я нічого не відсилала назад.
Я подзвонила на гарячу лінію, мені сказали що був збій, типу почекайте 3 робочі дні і кошти повернутся відправникові, 3 дні пройшло, я дзвоню на горячу лінію, на що мені відповідають, що написано у них, що перевод був с айбоксу, і там був збій, у нас написано що кошти повернулись відправнику.Я кажу що нічого не поверталось на карту відправника. Я так зрозуміла, що кошти просто вони випарувалася, і приват банк нічим допомогти не може.це жесть, обслуговування 0… ЯК КОШТИ МОГЛИ ЗАЙТИ НА КАРТУ І ЗРАЗУ ПЕРЕВЕСТИСЬ НАЗАД!!! Питання, як повернути кошти? І хто в цьому винен?
Платіж був скасований відправником. Отримати інформацію по платежу та поверненню коштів відправник може в своєму банку. Щоб уточнити причину скасування платежу радимо відправнику звернутись в підтримку свого банку або сервісу, через який проводився платіж.