Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Чому ПриватБанк не відповідає за заявкою 2243433?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Asfort 17 января 2023, 2:22
16 січня 2023 року мною було надіслано листа на пошту Приватбанку Chargeback@privatbank.ua. Тема листа — Заявка 2243433 є питання. Ось посилання по моїй заявці (спору з Аліекспресс) — https://privatbank.ua/refund/2243433#refund_table

У цьому листі я поставив запитання: «Хто є арбітром у цій суперечці (Chargeback)? Чи правильно я розумію, що це компанія Worldpay і що саме ця компанія приймає остаточне рішення про повернення платежу за посилку, яка направляється назад в Китай? Або це хтось інший приймає остаточне рішення по даному спору? Тоді хто саме приймає остаточне рішення?»
Але замість того, щоб мені відповісти на пошту, ПриватБанк просто додав новий пункт від 16.01.23 і написав, що «ваша заявка на повернення коштів прийнята в роботу. Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45−120 днів. За результатами відправимо Вам SMS.»

Що це за відповідь? Я і так знаю, що моя заявка прийнята до роботи ще в грудні 20222 рік. Де відповіді на мої запитання? Чому мені на пошту не прийшла відповідь на мої запитання? При цьому я відправляв ці питання тричі 16 січня!!! Це нормальна ситуація?
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2023, 10:00
Вітаємо! Приносимо вибачення за можливі незручності. Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожній зі сторін зібрати і надати всі необхідні документи. Зі свого боку, ми продовжуємо процес оскарження та вже надали всі документи. Чекаємо разом з вами і сподіваємося на позитивне рішення. Додатково, вам буде відправлено листа з інформацією по питанням, наведеним у відгуку.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 5

+
0
SergeyNina
SergeyNina
17 января 2023, 6:18
#
Если посылка не получена и едет назад в Китай то нужно было открыть спор на Алиэкспресс и ждать возврата продавцу когда он получит её заказ закроется и деньги вернутся автоматически иначе отказ легко получить
+
0
Asfort
Asfort
17 января 2023, 6:32
#
А нічого що Диспут на Алі якраз і був відкритий, але Алі як завжди кинула? Навіщо писати коли не знаєш деталей?
+
0
SergeyNina
SergeyNina
18 января 2023, 0:18
#
Если посылка едет в Китай назад по любой причине пока она не будет получена отправителем в Китае с соответствующим статусом в трекинге никаких денег получить назад нереально (кроме случая если не прошла таможню в Китае там возврат денег быстрый так как заказ просто закрывают) . Смотрят по трекингу при споре и принимают решение по статусу отправления при возврате. Кто принимает решение я не шарю, банк мне писал отписки на эту тему. У меня просто после получения возвращён ной посылки в Китае заказ автоматически закрывался и деньги возвращали.
+
0
Asfort
Asfort
17 января 2023, 10:07
#
І де відповідь на мої запитання? Повторю ще раз. Хто є арбітром у цій суперечці (Chargeback)? Чи правильно я розумію, що це компанія Worldpay і що саме ця компанія приймає остаточне рішення про повернення платежу за посилку, яка направляється назад в Китай? Або це хтось інший приймає остаточне рішення по даному спору? Тоді хто саме приймає остаточне рішення?
+
0
Jokets
Jokets
18 января 2023, 7:43
#
А ответ банка читать умеете? Они же сказали что на почту вам отпишут ответы на ваши вопросы
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Чому ПриватБанк не відповідає за заявкою 2243433?