Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк сказав, що шахраї зняли кошти. Ігнорує прохання розібратися в ситуації.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
asensio 16 января 2023, 18:21
Отделение по адресу: Киев, пр-т Лесной, 23
Пишу від імені мами (Ткачук Тетяна Григорівна).
У серпні банк сповістив, що заблокував картку через спробу зняти кошти шахраями. Як потім вияснилося, банк все ж дозволив шахраям зняти 11 000 грн, а вже потім заблокував картку.
Цими коштами були сплачені певні товари в США.
ВАЖЛИВО! Я ніколи не була за кордоном та навіть не маю закордонного паспорту. Ніхто з моїх родичів та близьких у цей час не був за кордоном.
Банк сказав, що шахраї ввели всі дані картки (включно з CVV), хоча! Свою картку я ніколи нікуди не прив’язувала, тобто свої дані нікуди не вписувала. Для мене картка — це спосіб зняти заробітну плату в банкоматі та не більше.

Представник банку сказав звернутися до кіберполіції. Це було зроблено. Кіберполіція, в свою чергу, перенаправила звернення у «звичайну» поліцію. «Звичайна» поліція дуже довго не відповідала, а потім надала висновок, що надано мало інформація. ХОЧА спочатку ми надали все, що від нас вимагали та надали всі виписки, які сказав СПІВРОБІТНИК БАНКУ.

Після цього ми звернулися до банку і оформили заявку, яку прийняли без проблем. Номер заявки: 2264539. У банку сповістили, що заявка буде розглянута протягом 5−7 днів, після чого ВАС СПОВІСТЯТЬ. Але протягом 2+ тижнів (з 29 грудня до 16 січня) банк нічого не сповістив.

Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку, і мені сказали, що термін можливості подати звернення збіг.

Що виходить? Після виявлення факту шахрайства ми звернулися до банку протягом ГОДИНИ. Потім ми виконували всі інструкції, які нам донесли представники банку. І через деякий ми знову подали заявку за тими ж інструкціями, які нам надав ПРАЦІВНИК БАНКУ. Були оговорені терміни сповіщення мене про результати розгляду (5−7 днів). Ці терміни також були зірвані ПРЕДСТАВНИКАМИ БАНКУ. У результаті мені тепер кажуть, що нічого зробити ВЖЕ не можна, і я маю подарувати шахраям 11 000 гривень.

І у кінці ще раз акцентую увагу на тому, що витік даних міг бути лише з боку банку, адже я нікуди свою картку ніколи не прив’язувала і ніде її не світила. Тим більше таким чином, щоб нею могли розрахуватися в США!

Зараз банк робить себе абсолютно байдужим до того, що клієнт втратив кошти не за власною виною і абсолютно незацікавлений в пошуку виходу із цієї ситуації.

Як вирішити цю ситуацію, яка виникла з постійним клієнтом вашого банку? Контактний номер телефону: 0976821714.
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2023, 20:12
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вашою мамою трапилася подібна ситуація. Співробітники банку не володіють інформацією щодо платіжних даних карток. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Платіжною системою встановлено суворий регламент, який допускає подачу заявок не пізніше ніж 120 днів від дати операції. На жаль, за цією причиною, що строки після транзакції перевищені — платіжна система не приймає заявку на оскарження.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.

Комментарии - 7

+
+23
asensio
asensio
16 января 2023, 20:22
#
Повторюю ще раз: ми звернулися до відділення банку ЧЕРЕЗ ГОДИНУ після виявлення факту зняття коштів.
Заява у поліцію була передана протягом 48 годин після цього.

Тобто: і банк, і поліція вже знали про цей факт, і вже на цей момент ми встигли звернутися у обидві інстанції.

Про які 120 днів мова? Чому і поліція, і банківські співробітники робили все для того, аби можна було застосувати цей аргумент про 120 днів?

І найголовніше: людина звернулася до банку ЧЕРЕЗ ГОДИНУ після виявлення факту шахрайства.

Чому, якщо людина робила все вчасно і слідувала інструкціям співробітника банку, ви тепер можете сказати, що спливли якісь там терміни, про які, до того ж, заздалегідь ніхто нічого не казав?
+
+33
efess
efess
16 января 2023, 23:28
#
«Кіберполіція перенаправила звернення у звичайну поліцію.» это,что,у них теперь такие методы расследования?
+
0
asensio
asensio
17 января 2023, 15:25
#
Ага, надіслали відписку про те, що у них немає у структурі слідчого підрозділу.
+
+48
ccc2013
ccc2013
16 января 2023, 23:33
#
Затягивание времени,для того чтобы клиент остался ни с чем ((
+
0
SergeyNina
SergeyNina
17 января 2023, 6:24
#
Нужно было немедленно в августе сразу после инцидента обращаться с заявкой в банк на возврат денег и ещё установить в каком магазине расплатились и через суппорт магазина заблокировать отгрузку товара на протяжении первых суток после инцидента (нужно знать английский немного) сейчас сроки вышли вернуть деньги нереально
+
0
asensio
asensio
17 января 2023, 15:04
#
Одразу до банку і звернулися. Банк сказав: ну так, шахрайство. Без поліції ми нічого зробити не можемо. Отже, банк був сповіщений про крадіжку одразу ж. Далі була взаємодія з поліцією. Поліція зробила запит на виписку з банку, яка була долучена до справи.
Тобто:
а) банк був в курсі, уже пішли запити виписок;
б) поліція була в курсі.
Мабуть, це ще не привід щось робити, так? Адже ще ж не минуло 120 днів!

Про товар:
1. Спочатку була покупка на 300 доларів в магазині музичних товарів, здається. Кошти були списані тут же повернулися назад на рахунок Привату. Відмова якась.
2. Майже відразу пройшла покупка знову на 300 доларів у магазині морепродуктів у Хьюстоні. Це наче як звичайна наземна торгова точка.

Тобто: ті 300 доларів металися по торговим точкам Штатів, і це не викликало у банку ніяких підозр. Підозри виникли лише після того, як кошти остаточно пішли з рахунку. Тоді настав час блокувати картку.

Тобто№ 2: і банк, і поліція були повідомлені про те, ДЕ були списані гроші. Це все було у виписці. Але і це ще не був привід щось робити. Треба ж чекати 120 днів.

То що ще треба було робити клієнтові?
+
+33
Mindent
Mindent
17 января 2023, 13:33
#
Затягивание сроков было не по вине клиента.Кто же виноват?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Банк сказав, що шахраї зняли кошти. Ігнорує прохання розібратися в ситуації.