Банк сказав, що шахраї зняли кошти. Ігнорує прохання розібратися в ситуації.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Повторюю ще раз: ми звернулися до відділення банку ЧЕРЕЗ ГОДИНУ після виявлення факту зняття коштів.
Заява у поліцію була передана протягом 48 годин після цього.
Тобто: і банк, і поліція вже знали про цей факт, і вже на цей момент ми встигли звернутися у обидві інстанції.
Про які 120 днів мова? Чому і поліція, і банківські співробітники робили все для того, аби можна було застосувати цей аргумент про 120 днів?
І найголовніше: людина звернулася до банку ЧЕРЕЗ ГОДИНУ після виявлення факту шахрайства.
Чому, якщо людина робила все вчасно і слідувала інструкціям співробітника банку, ви тепер можете сказати, що спливли якісь там терміни, про які, до того ж, заздалегідь ніхто нічого не казав?
Заява у поліцію була передана протягом 48 годин після цього.
Тобто: і банк, і поліція вже знали про цей факт, і вже на цей момент ми встигли звернутися у обидві інстанції.
Про які 120 днів мова? Чому і поліція, і банківські співробітники робили все для того, аби можна було застосувати цей аргумент про 120 днів?
І найголовніше: людина звернулася до банку ЧЕРЕЗ ГОДИНУ після виявлення факту шахрайства.
Чому, якщо людина робила все вчасно і слідувала інструкціям співробітника банку, ви тепер можете сказати, що спливли якісь там терміни, про які, до того ж, заздалегідь ніхто нічого не казав?
«Кіберполіція перенаправила звернення у звичайну поліцію.» это,что,у них теперь такие методы расследования?
- +
- 0
- SergeyNina
- 17 января 2023, 6:24
- #
Нужно было немедленно в августе сразу после инцидента обращаться с заявкой в банк на возврат денег и ещё установить в каком магазине расплатились и через суппорт магазина заблокировать отгрузку товара на протяжении первых суток после инцидента (нужно знать английский немного) сейчас сроки вышли вернуть деньги нереально
Одразу до банку і звернулися. Банк сказав: ну так, шахрайство. Без поліції ми нічого зробити не можемо. Отже, банк був сповіщений про крадіжку одразу ж. Далі була взаємодія з поліцією. Поліція зробила запит на виписку з банку, яка була долучена до справи.
Тобто:
а) банк був в курсі, уже пішли запити виписок;
б) поліція була в курсі.
Мабуть, це ще не привід щось робити, так? Адже ще ж не минуло 120 днів!
Про товар:
1. Спочатку була покупка на 300 доларів в магазині музичних товарів, здається. Кошти були списані тут же повернулися назад на рахунок Привату. Відмова якась.
2. Майже відразу пройшла покупка знову на 300 доларів у магазині морепродуктів у Хьюстоні. Це наче як звичайна наземна торгова точка.
Тобто: ті 300 доларів металися по торговим точкам Штатів, і це не викликало у банку ніяких підозр. Підозри виникли лише після того, як кошти остаточно пішли з рахунку. Тоді настав час блокувати картку.
Тобто№ 2: і банк, і поліція були повідомлені про те, ДЕ були списані гроші. Це все було у виписці. Але і це ще не був привід щось робити. Треба ж чекати 120 днів.
То що ще треба було робити клієнтові?
Тобто:
а) банк був в курсі, уже пішли запити виписок;
б) поліція була в курсі.
Мабуть, це ще не привід щось робити, так? Адже ще ж не минуло 120 днів!
Про товар:
1. Спочатку була покупка на 300 доларів в магазині музичних товарів, здається. Кошти були списані тут же повернулися назад на рахунок Привату. Відмова якась.
2. Майже відразу пройшла покупка знову на 300 доларів у магазині морепродуктів у Хьюстоні. Це наче як звичайна наземна торгова точка.
Тобто: ті 300 доларів металися по торговим точкам Штатів, і це не викликало у банку ніяких підозр. Підозри виникли лише після того, як кошти остаточно пішли з рахунку. Тоді настав час блокувати картку.
Тобто№ 2: і банк, і поліція були повідомлені про те, ДЕ були списані гроші. Це все було у виписці. Але і це ще не був привід щось робити. Треба ж чекати 120 днів.
То що ще треба було робити клієнтові?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
У серпні банк сповістив, що заблокував картку через спробу зняти кошти шахраями. Як потім вияснилося, банк все ж дозволив шахраям зняти 11 000 грн, а вже потім заблокував картку.
Цими коштами були сплачені певні товари в США.
ВАЖЛИВО! Я ніколи не була за кордоном та навіть не маю закордонного паспорту. Ніхто з моїх родичів та близьких у цей час не був за кордоном.
Банк сказав, що шахраї ввели всі дані картки (включно з CVV), хоча! Свою картку я ніколи нікуди не прив’язувала, тобто свої дані нікуди не вписувала. Для мене картка — це спосіб зняти заробітну плату в банкоматі та не більше.
Представник банку сказав звернутися до кіберполіції. Це було зроблено. Кіберполіція, в свою чергу, перенаправила звернення у «звичайну» поліцію. «Звичайна» поліція дуже довго не відповідала, а потім надала висновок, що надано мало інформація. ХОЧА спочатку ми надали все, що від нас вимагали та надали всі виписки, які сказав СПІВРОБІТНИК БАНКУ.
Після цього ми звернулися до банку і оформили заявку, яку прийняли без проблем. Номер заявки: 2264539. У банку сповістили, що заявка буде розглянута протягом 5−7 днів, після чого ВАС СПОВІСТЯТЬ. Але протягом 2+ тижнів (з 29 грудня до 16 січня) банк нічого не сповістив.
Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку, і мені сказали, що термін можливості подати звернення збіг.
Що виходить? Після виявлення факту шахрайства ми звернулися до банку протягом ГОДИНИ. Потім ми виконували всі інструкції, які нам донесли представники банку. І через деякий ми знову подали заявку за тими ж інструкціями, які нам надав ПРАЦІВНИК БАНКУ. Були оговорені терміни сповіщення мене про результати розгляду (5−7 днів). Ці терміни також були зірвані ПРЕДСТАВНИКАМИ БАНКУ. У результаті мені тепер кажуть, що нічого зробити ВЖЕ не можна, і я маю подарувати шахраям 11 000 гривень.
І у кінці ще раз акцентую увагу на тому, що витік даних міг бути лише з боку банку, адже я нікуди свою картку ніколи не прив’язувала і ніде її не світила. Тим більше таким чином, щоб нею могли розрахуватися в США!
Зараз банк робить себе абсолютно байдужим до того, що клієнт втратив кошти не за власною виною і абсолютно незацікавлений в пошуку виходу із цієї ситуації.
Як вирішити цю ситуацію, яка виникла з постійним клієнтом вашого банку? Контактний номер телефону: 0976821714.
Нам дуже шкода, що з вашою мамою трапилася подібна ситуація. Співробітники банку не володіють інформацією щодо платіжних даних карток. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Платіжною системою встановлено суворий регламент, який допускає подачу заявок не пізніше ніж 120 днів від дати операції. На жаль, за цією причиною, що строки після транзакції перевищені — платіжна система не приймає заявку на оскарження.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.