Пенсioнеру списало всю пенсію, на що тепер жити?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +30
- Marusya604
- 30 декабря 2022, 10:21
- #
У літньої людини кнопочний телефон. У вашому відділенні вже оформлено заявку, проблема в роботі вашого банкомату, хіба це не ваш обов’язок проконтактувати з вашим клієнтом? Передзвоніть будь ласка та узгодьте всі питання що вас цікавлять.
- +
- +15
- StarFighter27
- 30 декабря 2022, 11:46
- #
На будущее, если Вы снимаете деньги через банкомат, то сейчас это рисковано. Можно было на кассе снять деньги
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
https://privatbank.ua/refund/26019201#refund_table
результат (рішення): На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн».
Вони справді сподіваються що з таким рішенням хтось буде «згоден»? Дуже дякую від імені всіх незахищених пенсіонерів (ваши чати з ботами, голосові меню з мінімальною можливістю вибору оператора — то саме велике ваше піклування для них. Звісно, будуть голодні — швидше розберуться)) Насправді — ні. Не дякую, не розібрались! Залишаю відгук для історії, хто в ці складні часи підтримує українців, а хто мародерить не соромлячись — може вона разбереться? З Новим Роком.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Виходячи з даних у відгуку, мова йде про картку іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію лише за зверненням власника картки. Він може звернутись в онлайн чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.