Некомпетентні співробітники чи банк не взмозі провести документ?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
26.12.2022 о 09:58 вперше через відомість створюється незарплатна виплата (по зарплатній досвід є і все проходило) для співробітника, де для списання вказується поточний рахунок підприємства. Тоді ж створені і підписані платежі по податках.
Оскільки через пару годин (тобто, біля 12:00) відомість із стану «Надіслано» не змінилась на стан «Опрацьовано», звертають в чат-підтримку.
Співробітниця Анна повідомляє, що треба ще зробити платіж на транзитний рахунок, звідки і будуть кошти надіслані на карту співробітника.
На моє уточнення «Транзитний рахунок вказати той самий, що і вказую при виплаті зарплати?» співробітниця банку Анна надає мені конкретний номер рахунку, що відрізняється від раніше зарплатного.
Відправляю кошти НА РАХУНОК, ЩО НАДАЛА СПІВРОБІТНИЦЯ БАНКУ.
Десь через три години (тобто, десь о 15:00) ніякого результату, відомість на виплату в тому ж стані.
Знову звертаюсь до чат-підтримки. Співробітница банку Анастасія повідомляє, що кошти на транзитний рахунок надійшли лише о 14:40 і тому затримка. Після чого запевняє, що протягом 30 хвилин кошти вже будуть зараховані на картку.
Наступний день (27.12) і жодного результату, відомість так і не змінила стан, кошти на картку не потрапили.
Знову звертаюсь до чат-підтримки.
Співробітниця Катерина повідомляє «Я створила заявку у технічний відділ. Вона буде розглянута протягом 1−2 днів, зазвичай протягом дня.» (до чого тут технічний відділ, я взагалі не зрозумів).
Станом на зараз (28.12, 11:15) відомість не змінила стан і кошти на картку не надіслані.
Це у банку працюють некомпетентні співробітники, які надали невірну інформацію і далі просто їм заборонили про це говорити, що вони прикривають один одного? Чи це проведення відомості для банку є такою надскладною операцією?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.