Банкомат перезавантажився, не видав ні картки, ні грошей
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Искренне вам сочувствую…
Не стоило вам связываться с этим горе-банком — нужно было становиться клиентом другого банка. Вас ограбили и развели как олуха. Удачи вам в нелёгкой борьбе с этим горе-банком!
Не стоило вам связываться с этим горе-банком — нужно было становиться клиентом другого банка. Вас ограбили и развели как олуха. Удачи вам в нелёгкой борьбе с этим горе-банком!
- +
- 0
- Володимир Федоричак
- 26 декабря 2022, 17:08
- #
Проблема вирішена, банк відправив оповіщення, що повертає кошти. З зауважень:
1. Працівники відділення, з банкоматом якого виникла проблема, явно не підготовлені до подібних ситуацій, судячи по реакції в стилі, цитую дослівно «Ви у нас сьогодні не один такий».
2. Проблема саме з ПО банкомату, оскільки жодних проблем з електроенергією на момент перезавантаження пристрою, у цьому районі не було.
3. Незрозуміло, чому у випадку, коли проблема неодноразово повторюється протягом одного дня, ніхто не здогадався хоча б якусь наліпку повісити, що банкомат несправний і можливі проблеми. На зауваження стосовно цього працівникам банку, отримав круглі очі і відсутній погляд.
Ок, для мене це була неприємна, але не критична ситуація. Але для когось це можуть бути вкрай необхідні кошти і це може створити людям безліч проблем на рівному місці.
1. Працівники відділення, з банкоматом якого виникла проблема, явно не підготовлені до подібних ситуацій, судячи по реакції в стилі, цитую дослівно «Ви у нас сьогодні не один такий».
2. Проблема саме з ПО банкомату, оскільки жодних проблем з електроенергією на момент перезавантаження пристрою, у цьому районі не було.
3. Незрозуміло, чому у випадку, коли проблема неодноразово повторюється протягом одного дня, ніхто не здогадався хоча б якусь наліпку повісити, що банкомат несправний і можливі проблеми. На зауваження стосовно цього працівникам банку, отримав круглі очі і відсутній погляд.
Ок, для мене це була неприємна, але не критична ситуація. Але для когось це можуть бути вкрай необхідні кошти і це може створити людям безліч проблем на рівному місці.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.
Наскільки розумію, свої гроші ми навряд чи отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Ми можемо надати інформацію по стану заявки на повернення коштів лише за зверненням власника картки. Якщо заявка вже подана і в роботі то за її результатом ми проінформуємо клієнта. У разі виникнення додаткових питань власник картки може звернутись в чат на нашому сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.