Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не отримав ні коштів, ні картки, персонал «розводить руками»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Володимир Федоричак 26 декабря 2022, 9:58
Отделение по адресу: Львов, ул. Героев УПА, 73
22.12.2022 р. при спробі зняти кошти з банкомату, на етапі відрахування коштів, він почав перезавантажуватися, після чого не видав ні грошей, ні картки (частину процесу я зняв на відео). Я одразу ж зайшов спитати в чому проблема у менеджерів, у відповідь отримав «ідіть пишіть заяву, ви у нас не один такий».

Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.

Наскільки розумію, свої гроші ми не отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму (20 тис. грн.) і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2022, 11:19
Добрий день!
Ми не прагнемо створювати незручності клієнтам та перепрошуємо за некоректну роботу банкомату.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку, а кошти були списані, за зверненням власника картки подається заявка на повернення коштів. При обробці такої заявки враховуються дані, які фіксує банкомат при проведенні кожної операції та додатково можуть знадобитись результати інкасації. За результатом розгляду заявки ми інформуємо клієнта.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи стану заявки на повернення за зверненням третіх осіб, таку інформацію може отримати власник картки.

Комментарии - 1

+
0
mlp711141
mlp711141
26 декабря 2022, 16:45
#
Искренне вам сочувствую…
Не стоило вам связываться с этим горе-банком — нужно было становиться клиентом другого банка. Вас ограбили и развели как олуха. Удачи вам в нелёгкой борьбе с этим горе-банком!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.8 41.4
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.8 41.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Не отримав ні коштів, ні картки, персонал «розводить руками»