Нові програмні «покращення» робляться для того, щоб знущатися з людей з вадами здоров’я.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Я зі своїми вадами справляюся, а от працівники банку роблять все, щоб познущатися. Якщо можна знущатися на такими, як я, то навіщо пандуси? Показуха в одному і знущання іншим.
===
Ну, ви ж якось користувалися старим сервісом. То що стало краще? Наведіть приклад, чим «покращення» ліпше за стару версію?
.
Все обновления делают люди которые не работает с этими самими обновлениями, а придумывают их от фонаря, вот к примеру, была кнопка справа внизу, а ее переместили влево вверх, и это обновление с улучшениями, делают это только для того, что-бы что сделать, показать какую нибудь работу, а весь функционал какой был такой и остался.
обидно, что в данной ситуации одни других слышать не хотят
обидно, что в данной ситуации одни других слышать не хотят
Искренне вам сочувствую…
Вам нужно было выбирать другой банк…
Вам нужно было выбирать другой банк…
В мене вже було 2 інших банка, пробувала звикнути до їхніх додатків, але всюди якісь нюанси, навіть виявила в одному такий баг, що при виході з додатку він не завжли закриває сеанс і на наступного разу входить без пароля, а це говорить про погану безпеку. І в тому ж банку знайшла спосіб , який допомагав обходити комісію за переказ (це їхня помилка чи ні, вже розбиратися не стала, бо не може одна і та ж сама операція працювати по різному, а всілякі «несподіванки» таки відштовхують, бо воно або налагоджене, або потім вилізе боком).
Плюс, важко співставляти, де і що, особливо зараз, коли витрати на одну статтю йдуть з різних рахунків (банків), бо постійно переходиш з додатку в додаток і вимушена була вести окремий облік, де все зводила до купи.
Тому вирішила все ж таки повернутися до наче б налагодженого і звичного. Але у співробітників Прб були інші плани. (
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Серйозно? Тоді навіщо кожне оновлення робить користування інтернет-банкінгом більш незручним?
Раніше «регулярні платежі» мали одну сторінку, заповнила, проскролила, перевірила, що всі віконця заповнені, зберігла. Звірила, що сума запланованих платежів в програмі співпадає з тим, що порахував самостійно, покійно закрила додаток.
Роки 4 чи 5 назад розділили на 2 сторінки НАВІЩО?
Ви розумієте, що коли у людини дислексія, то і так проблема бути впевненим, що все вірно, а тепер прийшлося листати туди-сюди. Ну, о’кей якось прилаштувалася. Просто звіряла суму запланованих платежів і якщо співпадало, раділа, що «фух, не потрібно нічого знову листати».
І ось нове «покращення», мало того, що різний формат сторінок (одна вузенькі, інша широка), так ще й суми операцій немає. Тепер поки зорінтуєшься де і що, час іде, та ще й не можеш кінцеву суму звірити.
Навіщо ви витрачаєте гроші на маркетингові дослідження і опитування клієнтів, якщо вам до лампочки їхні потреби? Гроші списати?
Ви молодці, наробили пандусів, щоб люди, що рухаються візками, могли попасти у відділення. Але навіщо ви знущаєтеся над людьми, які мають інші вади зроров’я?
Можливо ви не помітили, але в країні війна, і тому надалі кількість користувачів з контузіями, і відповідно, з ментальними проблемами здоров’я, лише буде збільшуватися. То навіщо ви переробляєте функціонал банкінгу так, щоб він ставав все більш не зручним? Щоб зайвий раз познущатися над людьми з ментальними вадами?
Вас не просили покращувати, вас просять не погіршувати те, що нормально працювало.
І якщо все ж таки хочете покращити, то просто поверніть першу версію «регулярних платежів», яка була проста і зручна. І припиніть знущатися над людьми.
Кожна наступна версія Приват24 несе у собі покращення роботи онлайн банкінгу та оптимізацію сервісів. У разі виникнення труднощів, наша підтримка працює для вас 24/7.