Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нові програмні «покращення» робляться для того, щоб знущатися з людей з вадами здоров’я.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olhakt 18 декабря 2022, 22:48
17.12 подала скаргу, що оновлення програмного забеспечення лише погіршило те, що було. І замість того, щоб зреагувати, щоб повернути зручне користування, банк зреагував, що «працює над покращенням нашого сервісу, в тому числі, відповідно до побажань та пропозицій наших клієнтів.»

Серйозно? Тоді навіщо кожне оновлення робить користування інтернет-банкінгом більш незручним?

Раніше «регулярні платежі» мали одну сторінку, заповнила, проскролила, перевірила, що всі віконця заповнені, зберігла. Звірила, що сума запланованих платежів в програмі співпадає з тим, що порахував самостійно, покійно закрила додаток.

Роки 4 чи 5 назад розділили на 2 сторінки НАВІЩО?
Ви розумієте, що коли у людини дислексія, то і так проблема бути впевненим, що все вірно, а тепер прийшлося листати туди-сюди. Ну, о’кей якось прилаштувалася. Просто звіряла суму запланованих платежів і якщо співпадало, раділа, що «фух, не потрібно нічого знову листати».

І ось нове «покращення», мало того, що різний формат сторінок (одна вузенькі, інша широка), так ще й суми операцій немає. Тепер поки зорінтуєшься де і що, час іде, та ще й не можеш кінцеву суму звірити.
Навіщо ви витрачаєте гроші на маркетингові дослідження і опитування клієнтів, якщо вам до лампочки їхні потреби? Гроші списати?

Ви молодці, наробили пандусів, щоб люди, що рухаються візками, могли попасти у відділення. Але навіщо ви знущаєтеся над людьми, які мають інші вади зроров’я?

Можливо ви не помітили, але в країні війна, і тому надалі кількість користувачів з контузіями, і відповідно, з ментальними проблемами здоров’я, лише буде збільшуватися. То навіщо ви переробляєте функціонал банкінгу так, щоб він ставав все більш не зручним? Щоб зайвий раз познущатися над людьми з ментальними вадами?

Вас не просили покращувати, вас просять не погіршувати те, що нормально працювало.
І якщо все ж таки хочете покращити, то просто поверніть першу версію «регулярних платежів», яка була проста і зручна. І припиніть знущатися над людьми.
Приватбанк
Ответ банка
19 декабря 2022, 11:01
Вітаємо.
Кожна наступна версія Приват24 несе у собі покращення роботи онлайн банкінгу та оптимізацію сервісів. У разі виникнення труднощів, наша підтримка працює для вас 24/7.

Комментарии - 5

+
+30
Olhakt
Olhakt
19 декабря 2022, 16:19
#
Я зі своїми вадами справляюся, а от працівники банку роблять все, щоб познущатися. Якщо можна знущатися на такими, як я, то навіщо пандуси? Показуха в одному і знущання іншим. === Ну, ви ж якось користувалися старим сервісом. То що стало краще? Наведіть приклад, чим «покращення» ліпше за стару версію? .
+
+34
zig4free
zig4free
19 декабря 2022, 17:01
#
Все эти покращення крайне усложняют жизнь пожилым людям.
+
+19
Marinkaz
Marinkaz
19 декабря 2022, 13:14
#
Все обновления делают люди которые не работает с этими самими обновлениями, а придумывают их от фонаря, вот к примеру, была кнопка справа внизу, а ее переместили влево вверх, и это обновление с улучшениями, делают это только для того, что-бы что сделать, показать какую нибудь работу, а весь функционал какой был такой и остался.
обидно, что в данной ситуации одни других слышать не хотят
+
+4
mlp711141
mlp711141
19 декабря 2022, 22:36
#
Искренне вам сочувствую…
Вам нужно было выбирать другой банк…
+
0
Olhakt
Olhakt
20 декабря 2022, 8:54
#
В мене вже було 2 інших банка, пробувала звикнути до їхніх додатків, але всюди якісь нюанси, навіть виявила в одному такий баг, що при виході з додатку він не завжли закриває сеанс і на наступного разу входить без пароля, а це говорить про погану безпеку. І в тому ж банку знайшла спосіб , який допомагав обходити комісію за переказ (це їхня помилка чи ні, вже розбиратися не стала, бо не може одна і та ж сама операція працювати по різному, а всілякі «несподіванки» таки відштовхують, бо воно або налагоджене, або потім вилізе боком). Плюс, важко співставляти, де і що, особливо зараз, коли витрати на одну статтю йдуть з різних рахунків (банків), бо постійно переходиш з додатку в додаток і вимушена була вести окремий облік, де все зводила до купи. Тому вирішила все ж таки повернутися до наче б налагодженого і звичного. Але у співробітників Прб були інші плани. (
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Нові програмні «покращення» робляться для того, щоб знущатися з людей з вадами здоров’я.