Банк зробив неправомірне списання заднім числом після операцій в терміналі обслуговування SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) 07.12.2022
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Искренне вам сочувствую…
Не стоило вам становиться клиентом этого горе-банка…
Не стоило вам становиться клиентом этого горе-банка…
- +
- 0
- SergeyNina
- 12 декабря 2022, 0:24
- #
Полиция вас пошлёт в банк.
Вероятнее всего при отключении терминала были повреждены логи терминала , при чем сильно. Или у банка только данные вашей карты и сумма на которую вы хотели пополнить и деньги в кассете
Вы хотели пополнить карту на 14к и ввели сумму и начали вносить наличные потом отключился терминал. Работник банка который обрабатывал вашу заявку и проводил возврат вернул анализируя фрагменты логов и данные инкассации вам вернули 10к и 6к. Почему именно так : вы ввели сумму пополнения 14к и это сохранилось по данным инкассации вернули автоматически 10к которые вы внесли и зачем-то ещё ошибочно 6к потом снял 4к так как поняли что ошиблись и скорее заберут назад назад ещё 2к. Удачи вам, надеюсь у техников которые обрабатывают ваш запрос удастся восстановить справедливость к середине недели.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
09.12.22 кошти у розмірі 10 000 грн (D заяви 25936658) було поверненно, але це ще не кінець історії.
Далі буде.
Також, на другу мою карту (для виплат), якою я зовісм не користуюсь 09.12.22 надійшли кошти у розмірі 6000 грн і теж після перевріки цього терміналу по заявці, яку я не надавала.
Про це у той же день я розповіла оператору, що це помилка і я заявки на поверення такої суми не подавала.
Мені відповіли, що ця заява сформована автоматично (!!!)
І «вішенка на торті "
Сьогодні мені у додаток приходить повідомлення про те, що з моєї картки Універсальніʼа, на яку було повернуто 10 000 здійснена трансакція по списанню на суму 4000 грн і мені на ровному місті банк робить мінус.
Усе це ми виясняли з оператором банку, тому що ще на вчора в мене ніякого мінусу не булу і на карті бул залишок грошей зі знаком +!!!
Оператор перевірила і знайшла 07.12 .12 трансакцію «інші операції» на суму списання 4000 грн з поміткою про невдале проведення операції у терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) і сказала, що дійсно до проведення цієї операції у мене було мінусу на карті.
З оператором ми знову погодинно буквально відновлювали події по внесенню коштів в банкомат 07.12.2022
Що я повинна була внести 14 000 грн, але внесліа тільки 10 000 і погасле світло.
4000 грн залишились. в мене на руках і внесені не були!
Якщо ця операція пройшла технічно в банку як списання 14000 -це проблема багів ваших терміналів і некомпетентності вашого технічного відділу!
Тим більше, що це було поповнення карти не Привату, а Моно і ніяким чином банк не має права зписувати ніякі суми!
Ваш банк займається шахрайством.
Спочатку ви надсилаєте гроші по заяві, яку я навіть не формувала, (6 000 грн), потім -ви таки повертаєте мені мої гроші по моїй зяві (10 000 грн), а на прикінці ви заднім числом списуєте в мене з карти 4000 грн заднім числом.
Висновок- ви шахраї, ваш технічний відділ шахраї, котрі з карт списуюсть або зараховують гроші і тобі, клієнту, ще доказують, що це ти іх потратив і просто це не відобразилося одразу.
Усе описане можна відслідкувати по всім моїм дзвінкам на 3700 з 7.12 .22 по 11.12.22
Сьогодні оператором сформовано ще одну заявку № 17602642 і передано в технічний відділ.
Якщо у понеділок на мою карту не повернуться ці списані неправомірно 4000 грн, я буду вимушена зняти іх з цієї суми 6000 грн, тому шо ви забрали МОЇ гроші!
Також, якщо ваш банк 12.12.22 не вирішить цю проблему з неправомріним списанням, я піду, як і писала раніше у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав банк відшколувати мені ці витрати!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.