Поповнення карти в терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) 07.12.2022
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Цю пісню я вже чула про перевірку інкасаці і блаблабла.
Інкасація кожен день проводиться, то розсказуте казки іншим.
Після тако відповіді я іду до суду однозначно!
Інкасація кожен день проводиться, то розсказуте казки іншим.
Після тако відповіді я іду до суду однозначно!
- +
- 0
- GrugoriyHoland
- 9 декабря 2022, 17:46
- #
Рекомендую пополнять «моно» через «aй бокс» на АЗС «КЛО». Всегда есть свет и ящики работают.
Искренне вам сочувствую…
Вам надо было пользоваться услугами другого банка…
Вам надо было пользоваться услугами другого банка…
- +
- 0
- SergeyNina
- 11 декабря 2022, 12:50
- #
Пополняете карту монобанка в новусах, не знаю как во всех, но в моем не выключают электричество и есть ibox где можно было пополнить без комиссии. Если вы пополняли карту монобанка через терминал приватбанка то ждать вам долго. Минимум неделю или две . И надеяться что инкассация не присвоит деньги себе.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
2 трансакці було виконано успішно та решту коштів після залишку було перераховано на мою картку Приватбанку, а при проведенні 3- ї операції (поповнення кредитної карти Монобанку) вимкнули світло.
Мені треба було повповнити карту на 14 тис. грн і це повинно відображатися в операції, тим більш я вказувала дані отримувача, тобто мої.
Коли світло вимкнули і термінал виключився було внесено 10 т. грн.
Кошти було внесено купюрами по 500 грн
Я терміново здійснила дзвінок на 3700, пояснила оператору всю сітуацію і в якому я стрессі знаходжуся, тому що сума немаленька. і що гроші мені потрібні до 09.12.22 Заяву прийняли і пообіцяли впродовж дня усе вирішити, якщо не в середу, то в четверг 08.12.22 точно, бо я ж наголосила на тому, що в мене дедлайн.
Оператор відповіла, що все розуміє і банк буде якнайшвидше вирішувати це питання и поверне мені гроші на мою карту Привата якомога швидше.
На сьогодні гроші на карту не зараховані і статус заяви так і не мінявся з 07.12.22 о 15:18
ID заяви 25936658
Сьогодні я вже дзвонила декілька раз знову на 3700 і ще раз наголосила, що мені терміново потрібні гроші і що статус ніяк не змінюється (вказано, що чекають інкасації з 07.12.22) і що сьогодні вже п‘ятниця і будуть вихідні дні.
Банк ніяк не поспішає вирішувати моє питання.
От якби це була заборгованість хоча б на копійку з моєї сторони, то усе б працювало дуже швидко-і нарахування пені, і нарахування штрафів і т.д.
Якщо сьогодні мені до кінця дня не повернуть МОЇ гроші я піду у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав їх відшколувати мені ці витрати!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам визначити суму внесених коштів. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.