Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Прикро вражена якістю обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Victoria1978 4 мая 2014, 17:27
Мала неприємний досвід спілкування із працівником з Дніпропетровська, який представився спеціалістом з обслуговування корпоративних клієнтів Миленьким Віталієм. На мій картковий рахунок були перераховані кошти юридичної особи у сумі 690 грн. Як повідомив вищеназваний працівник, на рахунок кошти не поступлять, доки я не піду до банкомату і не виконаю певні дії, причому саме сьогодні. Мої пояснення, що я знаходжуся за містом із трьома маленькими дітьми викликали його роздратування, зазвучали погрози, що банк заблокує мені всі рахунки. На будь-яку мою спробу пояснити, що мені нереально зараз дістатися до банкомату, звучало запитання, чи хочу я отримати кошти. На пропозицію повернути кошти платникові — вимога відшкодувати платникові відсотки, які були ним сплачені до ПФ. І далі в тому ж дусі, хвилин 15 просто-таки хамського спілкування, після якого не могла оговотатись годину. Такого ставлення я ще в не зустрічала, відверто кажучи.
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2014, 13:17
Добрий день, Вікторія!

Вказанного у відгуку співробітника серед персоналу банку не знайдено. Надана інформація дуже схожа на схему шахрайства, випадки якого, на жаль, мають місце в наш неспокійний час. Як усередині банку так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства і використовуємо весь арсенал заходів щодо запобігання крадіжки коштів наших клієнтів. Але схеми шахрайства, на жаль, постійно вдосконалюються, тому ми просимо всіх наших клієнтів бути дуже уважними при проведенні банківських операцій, щоб не стати жертвами шахраїв.

Жодних дій у банкоматі, для підтвердження зарахування коштів на Вашу карту/рахунок, проводити не потрібно. Можемо припустити, що далі людина, що звонила попросила би Вас назвати Ваші персональні дані і за допомогою них скоїти крадіжку коштів з Вашої картки/рахунку.

Дозвольте нагадати, що ПриватБанк не робить дзвінки і не відправляє повідомлення, в яких просить клієнтів вказати номер банківської картки, термін її дії, ПІН -код або CVV2 -код Вашої картки, пароль в Приват24. Якщо Ви подзвонили в банк, співробітник може уточнити дівоче прізвище Вашої матері або інше кодове слово, але співробітники банку не дзвонять клієнтам для уточнення цієї інформації. Також будьте пильні, якщо Вам приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
Швидше за все, це шахрайство. Не розголошуйте зміст одержаної Вами SMS-повідомлення третім особам.

Рекомендуємо ознайомитися з правилами безпеки на сайті privatbank.ua/safeness/.

Будемо вдячні, якщо Ви вкажете нам на пошту help@pb.ua, посилаючись на це повідомлення, такі дані:
— з якого номера телефонували;
— на який номер дзвонили;
— Ваше ПІБ;
— які саме дані запитували;
— які дані Ви називали;
— на яких сторонніх сайтах Ви розміщували інформацію про карту / рахунку;
— якщо була знята сума, то дані про цю транзакції ( сума, дата, час, номер і адресу банкомату/назва сервісу);
— короткий опис ситуації.
Ми передамо інформацію в Службу Безпеки банку для проведення розслідування.
Заздалегідь дякуємо Вам за співпрацю!

З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 3

+
0
Victoria1978
Victoria1978
4 мая 2014, 18:02
#
Перепрошую, СБ банку з«ясувала, що то були шахраї(
Про всяк випадок пишу їхні номери телефонів:
Номер телефону, з якого мені телефонував начебто працівник банку +38 056 785 93 69.
Номер телефону людини, яка хотіла придбати товар — 093 437 18 48.
+
0
CreditGOLD
CreditGOLD
4 мая 2014, 22:17
#
Це були шахраї!!! Вам ще крупно повезло що Ви знаходились за містом і не змогли підійти до банкомату! у мене така ж ситуація була і з кредитної карти зняли 9000 грн. СБ банку відмовилась з«ясовувати ситуацію! в банку вимагають сплатити кредит!!! будьте обачні і не сприймайте в серйоз таких „працівників“ банку.
+
0
Victoria1978
Victoria1978
5 мая 2014, 13:24
#
Так, дійсно мені пощастило. Тому ще раз дякую СБ Приватбанку, яка оперативно відреагувала на моє звернення і попередила про шахраїв.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Прикро вражена якістю обслуговування