Хуже приватбанка банка просто нет!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Полностью соглашусь с вами. Ищите другой банк, где будут к вам относиться как к человеку, а не вытирать об вас ноги как об тряпку…
Ну і шо, думаєте багато змінилось в цьому банку, з моменту написання мого відгуку? Дві доби (!) я намагався купити товар оплатою частинами.згодом це вийшло, але я думаю не без допомоги живого оператора (дай бог здоров’я і сил тій жіночці, що мені допомогла).
Ви впровадили в допомогу ШІ - ви самі ним намагались скористатись??! Намагаєтесь наслідувать модні тенденції, але так і не розумієте що клієнтам потрібно! Клієнтам потрібно вирішить питання (бажано віддалено, і терміново) натомість отримуєш неможливість «достукатись» до живого оператора бо всюди ШІ який розказує що завгодно і ніяк не наближає до вирішення питання, а як і зміг «прорватися» до живого оператора, то його потрібно чекати 30−40 хв на відповідь, бо скоріш за все з провадженням ШІ операторів скоротили до найменшої кількості.
Зрозуміло що в державі йде війна, лунає повітряна тревога та небезпека ракетних ударів, але чи можете ви організувати робочі місця для операторів в укриттях? Чи можете ви надати клієнту можливість вибору спілкуватись з живим оператором чи слухати ШІ? Складається враження, що ті хто впроваджує сервіси в банку — сам не користується послугами вашого банка!
Були часи коли ви були просто на вершині банківських послуг для людей, були найеталонішим банком…а тепер вашими сервісами я користуюсь за старою звичкою і кожен раз даю собі обіцянку, що це останній раз!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Банк розраховує для клієнта загальну суму кредиту та максимальну суму платежу по сервісу Оплата частинами автоматично. Якщо вже оформлено один чи декілька договорів і сума ліміту або максимальна сума щомісячного платежу вичерпані ми радимо проводити погашення діючого договору. Після сплати останнього платежу за графіком договору Оплати частинами банк автоматично переглядає ліміт, а разом з ним і суму максимального щомісячного платежу.