Внесені кошти через термінал так і не зарахували!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- SergeyNina
- 20 ноября 2022, 7:30
- #
Вероятнее всего вы неверно ввели номер терминала в запросе . На терминале на экране есть номер терминала его желательно было сообщить поддержке, а не адрес терминала . Если вы ввели номер карты или вставили карту и начали вносить наличные то у терминала будут данные что вы это делали. Может вы ошиблись со временем
Здравствуйте. Спасибо большое за ответ. В том то и дело, что пополняла, вставив свою карту. Терминал ее идентифицировал. А точное время я не могу сказать. Сказала примерное +/- 15 мин. То, что деньги не зачислены, я через два дня увидела. Просто нереально запоминать время всех своих действий за день.
Зв’язуйтесь. В торговому центрі, де вносились кошти кілька терміналів один біля одного. Там завжди багато людей. Який звільнився, через той в поповнювала, навіть не запам’ятовувала. Те, що гроші не зарахувались, помітила через 2 дні. У мене в думках навіть не було, що поповнення не прийде. І що мені потрібно навіть номер терміналу знати, щоб заявку на повернення подавати. Не вірю, що ви не можете 2 термінали перевірити. Коли банку навіть копійки не доплатиш, то це відразу все прослідковується. А сотні гривень не можете знайти?! Дякую, що передали на розгляд. Але, результату, відчуваю, як не було, так і не буде.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Поповнювала власну картку через термінал самообслуговування. Та внесені кошти так і не побачила через якусь технічну несправність, яка з’явилася після того, як всі купюри вже були в терміналі.
Всі спроби якось виправити цю ситуацію з допомогою операторів нічого не дали. Єдине, що отримала у відповідь на звернення:
«За наданими даними операцію не знайдено. Подайте, заявку повторно.» Подавала ще раз. Але, як я зрозуміла, насправді нічого я не зможу повернути :(
Крім цього всього, щоб додзвонитися до реального оператора, потрібно ПРИМУСОВО слухати і спілкуватися з віртуальним помічником, який десять раз буде говорити та запитувати одне і теж!!! Просто марна трата часу і нервів.
Як виявилося, таке тепер часто трапляється, не у мене однієї ця проблема виникла. Просто чудово, в такий важкий час ще людей грабувати…
Як бачимо, згадані вами заявки були подані по різним пристроям. Якщо заявка подана не по тому терміналу, в якому проводилась операція, вона буде відхилена, адже в такому випадку готівка була внесена в інший термінал і по зазначеному в заявці терміналу не буде знайдено вашої операції. Ми передали інформацію колегам для розгляду питання. З вами додатково зв'яжуться.