Amazon і ПриватБанк - Шахраї
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки здійснено оплату товарів/послуг на сайті amazon. На сайті Амазан я ніколи нічого не купувала і не була там зареєстрована.
Додзвонившись у службу підтримки заблокувала картку. З оператором, на жаль не вийшло поспілкуватись стосовно шахрайства. Оформити заяву на повернення коштів допоміг Чат-бот. Дуже надіюсь на повернення коштів!!!
Знайомі казали, що вже такі випадки були. Почала гуглити, а там такої інформації та новин дуже багато стосовно списання коштів Амазоном у Приватбанку.
Люди пишуть: «У тех.підтримці ПриватБанку повідомили, що вони мають певний довірений список інтернет-магазинів, в яких для оплати покупок не потрібно підтверджувати покупки за допомогою смс, дзвінків або програми Приват24.» — ЦЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ НОРМАЛЬНИМ??? СКІЛЬКИ ЩЕ МАЄ БУТИ СПИСАНЬ КОШТІВ, ЩОБ ВИ робили підтвердження на всі покупки та послуги?
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.