Приватбанк пробиває наступне дніще
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Шановні,
ваш зворотній зв’язок — це емейл з нотифікацією про те, що ви будете розглядати питання протягом 30 днів!!! таким чином мої 30000грн. будуть просто лежати в вашому банку?
Взагалі, чого ви очікували, коли порушили розпорядження НБУ?
до речі, буду оформлювати скаргу на вас до НБУ також.
ваш зворотній зв’язок — це емейл з нотифікацією про те, що ви будете розглядати питання протягом 30 днів!!! таким чином мої 30000грн. будуть просто лежати в вашому банку?
Взагалі, чого ви очікували, коли порушили розпорядження НБУ?
до речі, буду оформлювати скаргу на вас до НБУ також.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
даний тип платежу був дозволений НБУ до 23:59 30.09.2022.
така ж інформація була поширена Приванбанком
При спробі платежу в 23:05 (приблизно) операцію було відхилено.
після звернення в КЦ було з’ясовано, що банк імплементував обмеження як мінімум на годину раніше встановленого терміну.
таким чином я не зміг зробити трансфер, а тепер навіть не можу повернути кошти без втрати 0,5%-1%.
таким чином Приватбанк:
1. порушив распорядження НБУ щодо термінів заборони проведення платежів типу квазі-кеш
2. ввів в оману клієнта, розмістивши інформацію на своїх ресурсах, що не відповідала дійсності
3. не зробили сторно для 30000 грн. для мінімізації втрат клієнта, котрого ввели в оману
4. нанесли репутаційну шкоду своєму клієнту
Підсумок: з кожним новим керівництвом банк падає все нижче і нижче, хоча кожного разу думаєш, що це вже неможливо.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також додатково буде надана офіційна відповідь від банку на вашу пошту.