Обман клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Офпред Приват-Банка брешет — полные условия такие:
«20 грн щомісяця, у тому числі ПДВ, але не більше залишків коштів на рахунку».
Т. е. если баланс 0 — то ничего платить не надо!
«20 грн щомісяця, у тому числі ПДВ, але не більше залишків коштів на рахунку».
Т. е. если баланс 0 — то ничего платить не надо!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Коли ми сказали що відкриваєм для того щоб зробити ЕЦП, спеціаліст почала розповідати, що якщо карткою не користуватись, то наче там буде зніматись якась плата. Це щоб Ви розуміли звичайна Універсальна картка. Тож у мене виникає питання, чому великі спеціалісти вводять людей в оману. На яку публіку розрахований цей цирк? Я то розумію з якою ціллю це робиться: змусити клієнта користуватись грошима з карти, чи поповнювати своїми, і давати заробити банку.Це було перше питання, а друге це хамовитість самих консультантів, як до нас, так до клієнтів які обслуговувалися поруч у сусіднього спеціаліста. Чомусь, не зрозуміло чому на це закриває очі керівництво відділення банку, або вони просто не в курсі.
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
Що стосується питання якості обслуговування, ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Щоб уточнити деталі, написали вам в приватні повідомлення.