Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Рахунок закритий через технічну причину

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
kish322 1 октября 2022, 16:57
Відкрив ФОП у Приватбанку в липні 2021 року і успішно отримував на нього валюту, продавав її і гривні переводив на власну картку для виплат. З того часу не було ніяких проблем, але 28 вересня 2022 року по звичайному алгоритму продаю валюту, створюю платіжку на переказ на картку і вона зависає на цілий день, в підтримці кажуть просто чекати. Наступного дня відкликаю платіжку, створюю нову, але результат той самий, «просто чекайте». В п’ятницю ситуація така ж, але оператор служби підтримки вже створює заявку в технічний відділ для розгляду питання. Того ж дня ввечері мені телефонують із головного офісу Приватбанку і повідомляють, що заявку розглянули і рахунок карти буде заблокований через технічну причину. Ні саму причину, ні чинники які призвели до неї, оператор повідомляти відмовився, було сказано що я ніяким чином не можу повпливати, і це сталося не з моєї вини, а з вини банку. Запропонували приїхати у відділення і відкрити нову карту з новим рахунком. Як я можу довіряти банку, відкриваючи новий рахунок в ньому, якщо його можуть закрити в будь-який момент, без повідомлення причини, для чого мені тратити 2−3 години робочого часу в чергах щоб через кілька місяців рахунок знову був заблокований.
Приватбанк
Ответ банка
1 октября 2022, 17:54
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково зв`яжемось з вами в приватних повідомленнях.

Комментарии - 1

+
0
kish322
kish322
26 октября 2022, 20:10
#
Тим часом пройшло 25 днів, а проблему навіть ніхто не намагається вирішити. Приватні повідомлення пусті, можливо турбота про клієнтів, не відволікати будь-якою ціною. Головне — це запитати після звернення у відділення: чи буду я рекомендувати банк своїм знайомим, так, звісно!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Рахунок закритий через технічну причину