Двічі списали кошти за покупку у розетці
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Дякую, за швидку реакцію. Сподіваюся, що у Вашої команди вийде повернути мою втрачену довіру.
Дякую.
Дякую.
- +
- 0
- SergeyNina
- 2 сентября 2022, 23:40
- #
Спробуйте звернутися до розетки. Попросить їх пошукати ваш другий платіж. Якщо у них нема вашого другого платежу то через підтримку приватбанку або автоматично його повернуть. Термін 7−30 днів.
Мне больше интересно как можно ничего не понять по выписке в Приват24
Цілком можливо, що у виписках банку правда. Я почав аналізувати свої витрати на той період, та згадав що останні покупки в період першого списання були з використоннаям кредитного ліміту.
Але питання з відображенням доступної суми залишається відкритим і розробникам банку варто виправити цей момент аби у майбутньому не було таких ситуацій.
Дякую
Але питання з відображенням доступної суми залишається відкритим і розробникам банку варто виправити цей момент аби у майбутньому не було таких ситуацій.
Дякую
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
У виписках у веб кабінеті, чітко видно, що списання відбулося двічі. Я скинув скріншоти саппорту банка, а мені раз за разом повторювали, що це нормально і списання відбулося лише раз.
Єдине що мене збентежило, так це те, що доступна сума, яку я мав на картці була зменшена двічі.
28-го серпня і 2 вересня, ті ж самі суми.
Сума доступна до мого використання, зменшувалася двічі, на одну і ту саму величину: 2 973.00
В підтримці, мені запропонували сформувати виписку по рахунку та зробити селфі аби її отримати, я відмовився, бо вже був дуже розчарований.
Потім виявилося, що цю виписку я сам можу сформувати в кабінеті але з того документа взагалі нічого не зрозуміло.
Це стало останньою краплею.
В мене таке враження, що держ сектор як Медуза Горгона, на що не подивиться, то все камінням стає, нажаль, так само і з приватом.
Нікому не раджу ставати клієнтом цього банку. Рано чи пізно подібна ситуація торкнеться і Вас.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.