Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найкращий банк, щоб залишитися без грошей

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
godzila77ua 1 сентября 2022, 18:49
Приватбанк став на бік шахраїв. При продажі криптовалюти на біржі через р2р, отримав платіж з терміналу. І в той же день Приват мені блокує карту, через скаргу третьої особи. Ніби-то третя особа помилково скинула мені саме ту суму, саме в той час, коли в мене відкрили ордер на біржі. Треба зауважити, що при відкритті ордеру людина сама вказує сумму покупки (вона може відрізнятися від суми в оголошенні) і час на оплату ордеру всього 15 хвилин. Співпадіння неможливе. І Приват не вникаючи у деталі, блокує мені карту. Схожі випадки були і в моєї дружини і у інших трейдерів на біржі (ми спілкуємося на каналі в Телеграм), але банк завжди просив надати докази, що цей платіж очікували. Зазвичай достатньо було надати скріншоти біржової угоди р2р і на цьому приват повідомляв скаржників, що їхню скаргу не задоволено і радив звертатися у поліцію. Зрозуміло що у поліцію ці шахраї ніколи не зверталися. Афера досить поширена, суть — отримати і криптовалюту і вимагати чарджбек в банку. Платіж майже завжди проводиться з терміналу, такий платіж неможливо повернути і неможливо ідентифікувати особу платника. Тобто якби я не відпустив їм криптовалюту, то вони б у службу підтримки біржі надали чек транзакції з терміналу і отримали б свою криптовалюту, а якщо відпустив, то намагаються через службу підтримки банку отримати чарджбек. Зазвичай банки дуже прискіпливо ставляться до таких заяв, але в моєму випадку, без будь-яких пояснень заблокували карту. Були дзвінки в банк, банк роз’яснив ситуацію, але навіть не намагався вияснити правду. Мої аргументи навіть слухати не хотіли. Ні разу я не зміг пояснити природу цього переказу. Мене відправили у поліцію. Я звернувся в кіберполіцію, ті відфутболили справу в мій міськвідділ, а ті спустили її дільничому. І дільничий, не маючи ні повноважень ні інструментів впливу на банк, написав мені відмову. І воно й не дивно: кримінальної справи не відкрито, він навіть запит у банк не може дати. А кримінальну справу немає підстав відкривати, бо гроші в мене не вкрали, лише банк заблокував карту, а це не привід відкривати кримінальну справу. Знову зв’язався з банком. Служба підтримки Приватбанку порадила мені подати на Приватбанк в суд, для розблокування карти. Я навіть скріншот такої поради зробив. Питав чи подала та сторона заяву на мене в поліцію, бо якщо — так, то в мене є шанс, що поліція з міста скаржника справиться з цією ситуацією краще ніж моя місцева, то банк відповів, що їм про це нічого невідомо. Тобто тепер щоб заблокувати карту людині, достатньо скинути через термінал їй певну суму і подати скаргу в Приватбанк. Аферист з біржі — Заболотнюк Костянтин, скаржник у банк — Кирдода Максим, термінал — м. Львів, безтолкова і беззуба поліція — м. Луцьк. Про поліцію треба писати окремий відгук. І подаючи заяву в кіберполіцію і пишучи заяву в міськвідділі, я вказував конкретних осіб, яких було ідентифіковано і можна розшукати. Кирдода Максим ідентифікував себе в банку, пишучи скаргу. Заболотнюк Костянтин, від якого я отримав платіж на біржі, пройшов верифікацію KYC (знай свого клієнта) на біржі. А поліція пише «не встановлені особи», щоб не додавати собі роботи і відмовити у відкритті кримінальної справи. І поліція і банк нічого не роблять щоб зупинити шахраїв.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 19:52
Добрий вечір!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.

Комментарии - 35

+
0
MykolaA
MykolaA
1 сентября 2022, 20:10
#
То; godzila77ua!
Шановний!
Ви так багато надали тексту, то доповніть загальну картинку.
Надайте копію відповіді банка (за результатом надано зворотній зв’язок.).
+
+22
godzila77ua
godzila77ua
1 сентября 2022, 20:19
#
Чому ж не надав? Надав: Служба підтримки Приватбанку порадила мені подати на Приватбанк в суд, для розблокування карти. Але треба бути чесним до кінця: це не єдиний варіант для розблокування карти запропонований банком. Другий, а точніше перший, тому що Приватбанк пропонує лише його: віддати гроші шахраям, а якщо я не згідний, то можу подати на них в суд.
+
+7
godzila77ua
godzila77ua
1 сентября 2022, 20:21
#
Відповідь на коментар банку: я цей відгук не для вас писав, тому ваша відписка мені й не потрібна. Коли людина обиратиме банк, я хотів би щоб вона прочитала цей відгук до того як віднесе вам свої гроші.
+
0
zig4free
zig4free
1 сентября 2022, 20:38
#
Чарж-Бек P2P платежей невозможен.
+
0
godzila77ua
godzila77ua
1 сентября 2022, 20:44
#
Служба підтримки банку декілька разів пропонувала мені погодитися на повернення коштів. Якщо це не чарджбек, тоді не знаю як це назвати. Шкода що я не можу сюди викладати скріншоти переписки, там багато цікавого. Просив надіслати мені нашу переписку, не надсилають і заблокували можливість спілкуватися з живим фахівцем. Для повноти картини: я досі продовжую отримувати виплати на зарплатну карту. Заблокували лише Універсальну.
+
+1
zig4free
zig4free
1 сентября 2022, 21:19
#
Это самодеятельность банка — и согласно законам сомнительная…
+
0
godzila77ua
godzila77ua
1 сентября 2022, 21:12
#
Карту заблокували 1 серпня. Сьогодні рівно місяць як карта заблокована
+
0
Jokets
Jokets
1 сентября 2022, 22:07
#
За месяц вы так полицию и не тормошили что бы решили ваш вопрос
+
0
godzila77ua
godzila77ua
1 сентября 2022, 22:15
#
Була написана скарга в кіберполіцію. Вона передала мою скаргу в міськвідділ. Міськвідділ, в свою чергу, передав її участковому. Участковий справу закрив, тому ще це виходить за межі його компетенції і повноважень.
«В ході розгляду матеріалів не встановлені будь-які дані, які б вказували на те, що вирішення порушених Вами питань відноситься до компетенції поліції»
+
+1
SergeyNina
SergeyNina
2 сентября 2022, 0:01
#
Это не полномочия полиции вообще тут нет состава преступления. Кто-то скинул деньги и потом пишет в поддержку что это ошибка типа я ошибся номером и верните деньги или что-то другое. Карту получателя блокируют, получатель доказывает что он ждал эти деньги и карту разблокируют. На это ужодит один банковский день обычно
+
+15
godzila77ua
godzila77ua
2 сентября 2022, 0:27
#
Так і є. У нас (користувачів біржі) є група в Телеграм, де ми постійно спілкуємося і обмінюємося досвідом. У всіх саме так і відбувається, але зі мною щось пішло не так. Таке враження, що у цих двох шахраїв є ще спільник у самому банку. Тому що підтримка навіть не намагався взяти в мене якісь пояснення, що взагалі дивно. За декілька днів до цього, те саме намагалися зробити і з картою дружини, але після її пояснень і скріншотів, Приватбанк послав шахраїв у напрямку поліції, карту не блокував і гроші їм не повернув. Той самий шахрай Заболотнюк Костянтин заблокував карту ще одному продавцю з біржі, але і йому попалася адекватна людина в службі підтримки і все відбулося за стандартною процедурою: пояснення + скріншоти і карта розблокована. Підтримці ніколи не хамлю, хоча цього разу ледве стримувався. Не пам’ятаю коли став клієнтом банку, але перший депозит відкрив у 2007 році. Всього був 21 депозит. Заблокована карта — Голд. Ідеальна кредитна історія і т.д. І тут дзвінок від підтримки, по інтонації відчуваю, що підтримка не на моїй стороні, ледве вдалося домовитися залишити карту заблокованою, лише щоб не повертали шахраям гроші. Думав за день-два розберуться, а тут — звертайтеся в поліцію. Питаю: з чим мені йти? Грошей в мене не вкрали, претензій до тих аферюг немає, поки ви їм мої гроші не віддасте, а коли віддасте то в мене знову ж таки будуть претензії не до них, а до банку. Шаблонна відповідь: розблокування карти буде можливим лише після запиту з поліції.
+
+22
godzila77ua
godzila77ua
2 сентября 2022, 0:30
#
Отримав відмову. Знову пишу в підтримку банку, розказую ситуацію з поліцією, кажу готовий співпрацювати з вашою службою безпеки, надам усю необхідну інформацію,. Відповідь: йдіть в суд. Питаю на кого мені подавати в суд, на банк? Морозяться, Лише на третій раз відповіла — так, на банк.
+
0
Jokets
Jokets
2 сентября 2022, 4:56
#
В смысле полиция ничего не решает? Что за бред) как раз таки полиция и занимается вопросами мошенничества. Так что пока вы дальше говорите что полиция не приделах, вы будете виноватым возможной схема мошенничества. Банк ответил же только (что не понятного в значение слова только?) Через запрос правоохранительных органов они будут что-либо делать.
+
+54
zig4free
zig4free
2 сентября 2022, 7:36
#
Укро полиция что-то решает — ЛОЛ ржу немогу!

Прошлым летом с утерянной картой (был крайне за*бан и пропажу через день обнаружил… сразу в полицию, блок карты — звонок в банк!) успели отоварится (нфц чип — спасибо дыре в платежной системы) на +3тыс грн в магазинах (дальше пошли отказы) — несколькими платежами — магазины идентифицированы — камеры там есть, просто подарок для полиции — но по делу ни слуха не духа — делу больше года!!!
+
+15
godzila77ua
godzila77ua
2 сентября 2022, 9:09
#
Ну от попадете в схожу ситуацію, нам розкажете як Вам поліція допомогла.
Навіть не маю що додати:
Это не полномочия полиции вообще тут нет состава преступления. Кто-то скинул деньги и потом пишет в поддержку что это ошибка типа я ошибся номером и верните деньги или что-то другое. Карту получателя блокируют, получатель доказывает что он ждал эти деньги и карту разблокируют. На это ужодит один банковский день обычно
+
+8
mlp711141
mlp711141
2 сентября 2022, 0:16
#
Искренне вам сочувствую… Не стоило бы вам пользоваться услугами этого горе-банка…
+
0
godzila77ua
godzila77ua
2 сентября 2022, 0:33
#
Поки його не націоналізували, це був найкращий банк в Україні. Я його клієнт більше 15 років.
+
0
mlp711141
mlp711141
2 сентября 2022, 1:05
#
Это ваше мнение. Этому банку я не доверял изначально, но из-за войны был вынужден открыть в нём карту — карты А-банка и ПУМБ не хотели принимать у меня в пгт.
+
0
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
2 сентября 2022, 11:55
#
По правилам бинанса имя отправителя денег должно совпадать с именем акаунта на бинансе. Если не совпадает то вы можете подать апелляцию и не переводить крипту пока отправитель не получит возврат этих денег назад от вас.
В данном случае вы приняли платёж от третьего лица.
+
0
zig4free
zig4free
2 сентября 2022, 13:39
#
В 90% случаев там родственнички и т. п. — но все в чате можно фиксировать — это будет 100% доказательство как минимум для бинанса.

Хуже конечно индусы какие-то…
+
0
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
2 сентября 2022, 14:05
#
При чём тут доказательства, если принимаете платёж от третьего лица то если заблочат карту то вы не докажите что это был платёж с бинанса
+
0
zig4free
zig4free
2 сентября 2022, 14:13
#
Нужно в переписке все фиксировать.

Тем более говорить платежи от «бинанс» не корректно при P2P торговли!

Есть много кто проводит платежи через терминалы без идентификации. Тут уж только требования к бинансу… KYC!

Но я знаю как наша Уркоинская полиция доблестно работает… Более 3тыс грн в неизвестном направлении ушло — а там полицаи даже жопой не двинули…
+
+15
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
2 сентября 2022, 14:26
#
Переписка это для бинанса.
А для банка переписка не подойдёт.
Если приняли платёж от третьего лица, то кто вам виноват
+
0
godzila77ua
godzila77ua
2 сентября 2022, 20:50
#
Вірно я порушив правила біржі, а не банку, то чому банк блокує карту, а не біржа? Ні у біржі до мене претензій немає, ні в мене до неї.
Біржа не Бінанс, але це правило скрізь однакове. Всі ми були в чомусь новачками, і все буває вперше, і цей платіж з термінала застав мене зненацька.
+
0
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
2 сентября 2022, 21:35
#
По отзывам складывается впечатление что банкам р2р-шники уже надоели, и они их блочат по любому поводу
+
0
godzila77ua
godzila77ua
2 сентября 2022, 21:13
#
Чи банком заборонено приймати платежі з терміналу?
+
0
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
2 сентября 2022, 22:06
#
1) вы получили деньги от Васи, отдали товар Васе - нет проблем.
2) вы получили деньги от Васи, отдали товар Пети.
В данном случае тот кто дал денег должен получить товар. А он его не получил.
В этом и проблема.

+
0
godzila77ua
godzila77ua
3 сентября 2022, 0:34
#
Я з Васьою справ не мав. Те що Вася стверджує, що це він переказав гроші, а не Петя, ще треба довести. Бо в Петі той чек міг взяти не тільки Вася. Якщо у мене з Васьою справ не було, то чому він перевів саме ту суму, саме в той час, саме мені?
Тільки давай без софістики, типу «взяв у Васі, а віддав Петі».
+
+3
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
3 сентября 2022, 9:21
#
Спрашивайте у юристов «Безоплатна правова допомога» https://legalaid.gov.ua/
+
0
mariamaria
mariamaria
18 сентября 2022, 16:03
#
4149 5100 6837 3416 Семенина Оксана (Семеніна Оксана) мошенница на ОЛХ, продает дорогостоящие лекарства от диабета, берёт деньги на указанную карту! После оплаты 2500 попросилае ещё деньги на карту Михунов Сергей Александрович 5168 8727 7444 8038 ! Как ни стыдно?! Через сотрудников полиции удалось выяснить ,что она из Донецка! Проживает г. Львов ул.Белоцеркоская 2а, кв 3!
+
+15
godzila77ua
godzila77ua
4 октября 2022, 13:25
#
Прийшло мені таке повідомлення від МінФіну:
Представители банка Приватбанк сообщили что ваша проблема из заявки #57947 была рассмотрена и решена.
Але ні, проблема не вирішена та й як вона може бути вирішена, якщо банк навіть не намагався її вирішити? За місяць ніхто з банку зі мною не зв’язався.
Вже два місяці як заблокована карта, пішов третій.

+
+4
mlp711141
mlp711141
4 октября 2022, 14:24
#
Могу только посоветовать подключить журналистов…
+
0
godzila77ua
godzila77ua
10 октября 2022, 12:08
#
Після націоналізації, вони чомусь перестали переживати за свою репутацію, тому ніякий розголос їх не страшить, на жаль… Відгук на Мінфіні — це також розголос, і їм байдуже що про них пишуть.
+
0
mlp711141
mlp711141
10 октября 2022, 13:06
#
Інтерв'ю з телевізійними журналістами вплине на відток скоріш пенсіонерів від Примату до інших банків. Лише якщо відток буде значним, вони будуть слідкувати за своєю репутацією…
+
+23
godzila77ua
godzila77ua
2 декабря 2022, 11:27
#
Якщо комусь цікаво, то пішов 5 місяць як Приватбанк мене обікрав
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Найкращий банк, щоб залишитися без грошей