Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ужастное отношения ПриватБанка к клиентам

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Віталій Кісельов 11 июля 2022, 23:13
Добрий вечір. Два тижні тому я залишив відгук.

«„Добрий день. Я Кісельов Віталій Павлович kristalik199@gmail.com є клієнтом банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування. Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те, що банк вирішив розірвати зі мною договір банківського обслуговування. За два дні до цого випадку банк без моєї згоди списав кошти для повного погашення кредиту КУБ. У повідомленні від ПриватБанку було вказано, що залишок коштів, які знаходяться на моєму рахунку можна перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення. Але в мене немає змоги звернутися до відділення, так як я знаходжусь на тимчасово окупованій території. Якщо банк без моєї згоди може списати кошти, і блокувати рахунки, то чому не можна перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності? Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешенні питання.“»«»
Після даного відгуку на цьому ресурсі Приватбанк зі мною зв`язався по електронній адресі. Спеціаліст Анна запропонувала мені написати заяву на перерахування коштів в інший банк. Після того як я написав заяву та відіслав спеціалістові через 3 дні Анна зателефонувала мені і повідомила, що в мене є заборгованість по рахункам, а саме Приватбанк хоче щоб я сплатив 5000 тисяч гривень за ніби то втрачений термінал. Хоча термінал знаходиться в магазині. Банк аргументує тим, що «Поверніть термінал до відділення та боргу не буде, або оплатіть 5000 тисяч гривень» Але я повторюся що я знаходжусь на окупованій території і змоги повернути термінал в мене не має. Та я був згоден оплатити, чекав реквізитів для оплати цілий тиждень. При оплаті за даними реквізитами виникла відмова:
«На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу назва отримувача: КIСЕЛЬОВ В.П. ФОП!»
Допомоги у вирішенні з цього питання немає. Банк робить все, щоб не повертати мої кошти.
Приватбанк
Ответ банка
12 июля 2022, 11:43
Добрий день!
Так як ваше обслуговування в банку обмежене — погасити заборгованість є можливість лише в касі банку без авторизації, після чого може бути розглянута заява про переведення коштів на рахунок іншого банку.

Комментарии - 2

+
0
Ans
Ans
13 июля 2022, 0:27
#
Не совсем понятно Юр или физ лицо, там же разные условия
+
0
Віталій Кісельов
Віталій Кісельов
22 августа 2022, 10:21
#
Борги сплачені, банк не зв язується для вирішення проблеми.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Ужастное отношения ПриватБанка к клиентам