Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Довгі терміни повернення коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Merik075 5 июля 2022, 20:13
Дуже не приємна ситуація виникла з банкоматом та представником банку… Спробували в банкоматі зняти кошти, але на екрані вибило помилку, тому зняли на касі магазину, через хвилин 15 надходить сповіщення про зняття коштів і з банкомату, і з каси магазину. Тепер за помилку обладнання ми, В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО ЧАСУ коли кожна копійка на рахунку не зайва, залишились без вагомої частини коштів на період +/- 60 днів, до оператора по гарячій лінії спробуй ще попасти, також робітники кол центру просто відключаються. Не рекомендую користуватись послугами даного банку, тепер ще не відомо чи взагалі повернуть кошти, плюс як зняти кошти, так секунда діла, а як повертати так чекайте по два місяці, й то не факт що повернуть. Сказати що це дуже прикра ситуація, нічого не сказати😥
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 10:20
Добрий день!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Регламент оскарження операції проведеній в мережі іншого банку встановлений міжнародною платіжною системою. Зі своєї сторони ми завжди максимально оперативно відповідаємо на запити інших банків, коли їх отримуємо. Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки. Якщо вона вже була адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.

Комментарии - 1

+
0
Jokets
Jokets
6 июля 2022, 4:46
#
Ну так сроки возврата не банком установлены такие. Вы снимали деньги с другого банка своей картой вот и получается что по правилам МПС оспорить транзакцию 45−120 дней
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка