Банкомат списав але не видав кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Я не є клієнтом Приватбанку і не можу зв’язатись з оператором ні по одному з їхніх телефонів і в чатах, ми повідомили свій монобанк про цю халепу в наш банк дав запит на що прийшла відповідь.приватбанк списав сумму остаточно і монобанк подав оскарження спорної транзакції в платіжну систему.слава богу що я не є клієнтом Приватбанку це однорукі бандити якісь
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити, чи дійсно кошти списані. Якщо заявка була подана — необхідно очікувати на результат її розгляду.
З повагою, ПриватБанк.