Відмова в обслуговуванні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Віталій Кісельов
- 4 июля 2022, 16:56
- #
04.07.2022 Проблема не вирішена ніхто зі мною не зв язувався
- +
- 0
- Віталій Кісельов
- 12 июля 2022, 10:49
- #
Після даного відгуку на цьому ресурсі Приватбанк зі мною зв`язався по електронній адресі. Спеціаліст Анна запропонувала мені написати заяву на перерахування коштів в інший банк. Після того як я написав заяву та відіслав спеціалістові через 3 дні Анна зателефонувала мені і повідомила, що в мене є заборгованість по рахункам, а саме Приватбанк хоче щоб я сплатив 5000 тисяч гривень за ніби то втрачений термінал. Хоча термінал знаходиться в магазині. Банк аргументує тим, що «Поверніть термінал до відділення та боргу не буде, або оплатіть 5000 тисяч гривень» Але я повторюся що я знаходжусь на окупованій території і змоги повернути термінал в мене не має. Та я був згоден оплатити, чекав реквізитів для оплати цілий тиждень. При оплаті за даними реквізитами виникла відмова: «На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу назва отримувача: КIСЕЛЬОВ В.П. ФОП!» Допомоги у вирішенні з цього питання немає. Банк робить все, щоб не повертати мої кошти.
- +
- 0
- Олена Ярова
- 20 ноября 2023, 13:50
- #
Добий день, банк відмовив мені, як ФОП, в обслуговуванні ще в червні 2023 року, без пояснень і попереджень. Побачила повідомлення про відмову в особистому Приват24 після того як закрили всі рахунки!
Сьогодні вже 20 листопада 2023 року. Жодних кредитів, чи не сплачених зобов’язань в мене не має! Але я і досі не можу повернути кошти з Приват банку!
Хто може допогти у вирішенні даного питання?
Сьогодні вже 20 листопада 2023 року. Жодних кредитів, чи не сплачених зобов’язань в мене не має! Але я і досі не можу повернути кошти з Приват банку!
Хто може допогти у вирішенні даного питання?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Я Кісельов Віталій Павлович
kristalik199@gmail.com
Я є клієнтом Банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування.
Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те що банк вирішив розірвати зі мною договір баньківського обслуговування.
За два дні до цього Банк без моєї згоди списав кошти з мого рахунку кошти для повного погашення кредиту КУБ.
В повідомлені від ПриватБанку було вказано що залишок коштів які знаходяться на моєму рахунку можно перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення.Но у мене немає змоги звернутися у віділення банку так як я знаходжусь на тимчасово окупованній території.
Якщо банк без моєї присутності може списувати без моєї згоди кошти, і блокувати рахунки.Чому не можно перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності?
Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешені запитання.
Фахівці зв'яжуться з вами після розгляду питання.