×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Приватбанк відмовив у поверненні коштів, які знімав з картки банку ПУМБ. Шторка банкомату Приватбанку не відкрилась, а кошти списались
Під час зняття готівки з банкомату ПриватБанку з дебетової картки ПУМБ, не відкрилась шторка видачі банкнот, після чого банкомат перейшов в режим технічного очікування, і не видав кошти у розмірі 800грн (19:16 26.03.24р).
Відразу було складено заявку в банк ПУМБ, яка розглянулась та 2 квітня кошти у розмірі 800грн було зараховано назад на картку ПУМБ. Я користувався власними коштами і 9 квітня з рахунку була списана сума у розмірі 800грн (рахунок відобразився зі знаком мінус). Після звернення на гарячу лінію банку, було створено заявку № 202404−2888 від 12.04.2024р, де працівник банку завірив, що проблема в перерахунку операцій і тому баланс відображається не вірно. Сьогодні було складено ще одну заявку № 202404−3231 від 14.04.2024р про додатковий розгляд.
А сьогодні при перегляді електронної почти помітив лист від банку ПУМБ від 9 квітня 2024року. Текст нижче:
«Добрий день, Іване Миколайовичу!
Уважно розглянувши Ваше звернення від 27.03.2024 р., АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК“ (надалі — Банк) повідомляє наступне.
Шляхом використання випущеної Банком на Ваше ім'я платіжної картки № 53552802****0134 була здійснена операція зі зняття готівки на суму 800,00 грн в банкоматі ПАТ КБ „Приват банк“ № CAK22713, DN00, Kyiv. Звертаємо увагу, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи, по якій обслуговується Ваша платіжна картка, банком-еквайром документально підтверджено правомірність здійсненої Вами операції та відсутність підстав для повернення коштів. Таким чином, кредитовані Банком та зараховані на Ваш рахунок кошти в сумі 800,00 грн підлягають списанню у зв’язку з відсутністю підстав для задоволення Вашої заяви. Повідомляємо, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи подальше оскарження операції неможливе.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.»
Банк відмовив у поверненню коштів, без документального підтвердження чи протокола в якому
би чітко було вказано та доведено факт отримання мною коштів з банкомату (банкомат при тому веде відео фіксацію), але факти ніхто не довів.
Написать комментарий
Знову не проходять інтернет платежі
Единственное что временно помогло — это создание новой карты в приват 24, по совету оператора привата. Но опять снова эта дичь. Платежи не проходят. Приходится деньги загонять на карту другого банка для оплаты. Проблема только с моими картами в привате. Проблем в банкомате, оплаты офлайн — нет. Ребята, эта петрушка два года тянется, как я стал вашим клиентом. Достали. Мне что теперь каждый раз перед оплатой покупки в интернете новую карту в приват 24 создавать?!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2024, 15:48
Вітаємо.
Ви можете підтвердити номер телефону в новій версії Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: Фото — Керування — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер).
Вкажіть, будь ласка, Ваш номер телефону і натисніть 'Зберегти'. Після підтвердження номеру труднощів не виникатиме.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі — 4
0bibip
bibip
12 березня 2024, 10:38#
Я підтверджував номер багато разів за цей час. Тому справа не в цьому
відповісти
0bibip
bibip
12 березня 2024, 11:53#
Знову підтвердив номер (номер не мінявся). НЕ допомогло. То що тепер?
відповісти
bibip
25 березня 2024, 21:10#
Питання вирішене
відповісти
0bibip
bibip
14 квітня 2024, 15:53#
Знову те саме.
Написать комментарий
Подяка Приватбанку
Написать комментарий
Банкомат в Одессе списал деньги с карты Монобанка, ничего не выдал и завис
Написать комментарий
Відмова від Приват 24
Написать комментарий
Зняття готівки
Для розгляду питання відповідно повернення коштів необхідно звертатися в банк емітент Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Комментарии (1)
Кошти неможливо перерахувати в інший банк.
Банком запропоновано переказати залишок коштів на рахунок в іншому банку. В заяві на перерахувння мною було вказано, що я прошу в призначенні платежу вказати: переказ особистих коштів згідно заяви. Проте банк на вказав в призначенні: Повернення згідно ст 15 ЗУ…Припинення договірних відносин з клієнтом (переказ залишку з подальшим закриттям рахунку).
Тепер ні однин банк не приймає кошти, згідно ж цієї стітті…Пишуть відмову у зарахування на підставі статті 15 ЗУ.
Що тепер робити??? Як отримати власні кошти, які безпідставно «заблоковані» ПриватБанком? Отримати готівкою в касі також — відмова.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (7)
Заблокували всі рахунки за донати на ЗСУ
банк без попередження заблокував фіз і фоп акаунти позбавивши можливості зворотнього зв’язку. все як і в інших відгуках: «спонсорування тероризму блаблаба». можливо менеджери привата вважають ЗСУ терористами? бо я перераховував немалі суми (до 50к) саме на різноманітні збори (фпв, реби). виходить шо керівництво банку напряму шкодить діям Збройних Сил. цікаво що на це скаже Суд? на яку країну працюєте, приват?
ps: представник банку, можеш тут не копіпастити свою відписку.
Згідно закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вашу ситуацію додатково проаналізують наші профільні фахівці та по результату Ви будете сповіщені.
Комментарии (3)
Угрожают и требуют погашения кредитной карты которую заблокировали без моего ведома
Вихристюк Олександр
Тел. +38050860****
который является сотрудником вашего позорного банка, звонит через вайбер, со скрытых номеров и угрожает мне и моей семье. Это ужас 😨 Ваш банк самый низкий и позорный.
Однак, це не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити обмеження. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Рекомендуємо перевірити наявність заборгованості в інших фінансових установах. При погашенні Вашої заборгованості Банк може переглянути своє рішення на надання кредитного ліміту.
Детальна інформація, можливість подачі заявки та умови по реструктуризації будуть доступні в момент звернення до чату Допомога-онлайн, на лінію 3700, до будь-якого відділення ПриватБанку або в особисті повідомлення, оскільки до кожного клієнта банк використовує особливий підхід і може запропонувати індивідуальні умови.
Також хочемо вибачитися за незручності та неприємний досвід спілкування з представником банку.
За наданою інформацією, ми хотіли б здійснити детальний розгляд дій співробітника і провести відповідну роботу, щоб уникнути подібного в майбутньому. Спасибі за розуміння!
Комментарии (10)
Приватбанк розірвав договір, неможливо оскаржити або хоча б дізнатися причину
Далі я спробував з’ясувати спочатку в чаті, потім по гарячій лінії і зрештою у консультанта банку у відділенні причину розірвання договору. Відповідь була скрізь одною і тою ж, як за сценарієм, а саме:
«Банк як суб'єкт первичного фінансового моніторингу зобов’язань вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.»
Я категорично заперечую причетність до легалізації доходів, здобутих злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення, але банк це не цікавить. Немає жодної можливості оскаржити це рішення. Наприклад, надати необхідні документи, що підтверджують джерело прибутку, як це робиться в інших банках. Або хоча б з’ясувати, що саме стало причиною такого рішення.
Виходить так, що банк має право назвати шахраєм будь-кого і розірвати договір без права на захист.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Всі пояснення Банк вказав в листі, який відправлено на вашу адресу реєстрації вказану в банку. Якщо ви не згодні з інформацією в листі або бажаєте отримати додаткові роз'яснення, необхідно сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Работа на р.Дмитрия Яворницкого 72 Б
Написать комментарий
Не можливо переоформити авто після виплати лізингу
Комментарии (3)
ПриватБанк заблокував карти і розірвав договір без ПОЯСНЕНЬ
Тупо ні з того, ні сього. Заблокували все.
В підтримці попрописили документи про підтвердження доходу. Скинув декларацію з податкової. І вуаля, банк прийняв рішення розірвати стосунки. Чого? Які причини, не зрозуміло. Тупо, щось про ризики написали, ще про якусь фігню стандартну. Це при тому що ФОП працює з 2008 року. Всі податки платяться, кредитів і боргів ні в банку, ні в інших установах немає. Послугами привата теж користуюсь фіг знає скільки. Але сказали до побачення.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Банк — сборище мошенников
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк
Написать комментарий
Банкомат утримав гроші
05.04.24 17:50:17 Card:5−933*
Sum:4 400.00 UAH
DN00 st.Andriya Melnyk. Nedostatnio koshtiv, skorystaitesia svojeju kredytnoju kartkoju!
Dostupna suma=4 426.30 UAH
oschadbank.ua/chat
bit.ly/0Bcurrent
Комісія з боку ПриватБанку за зняття готівки з картки іншого банку відсутня. Для повернення коштів по неуспішній операції в банкоматі по карті іншого банку, необхідно звертатися в банк емітент Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Комментарии (3)
Блокування коштів.
Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Комментарии (1)
Не змогли вирішити проблему
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (2)
ситуація
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (7)
Увага до клієнтів відмінна
Написать комментарий
Приват издевается над людьми.
Обратился в службу поддержки через чат. В чате после очень долгой нервотрепки с бесполезным ботом (думаю специально так сделано, чтобы отбить желание связываться с оператором), каким-то чудом я таки получил аудиенцию с живым оператором. Прошёл видеоверификацию, пообещали разблокировать вход (почему-то аж через 12 часов) — не разблокировали. Подождав несколько дней обратился снова в службу поддержки. Пройдя все процедуры получил обещание разблокировать мне доступ до Приват24, но на этот раз уже через 24 часа. Прождал два дня…
В третий раз, обратился в службу поддержки и о чудо. Мне снова таки пообещали разблокировать вход… И как водится, по устоявщейся традиции — Не разблокировали…
И вот так, уже вторую неделю.
А если бы я был в дороге.
Пластика у меня нет, только диджитал карты (без Приват24 никак).
P.S — Спасибо Европейскому государству, выдавшему мне карту своего банка…
Ато совсем была бы беда…
Комментарии (6)