Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокировка карты пенсионеру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
380634907400 20 июня 2022, 11:25
Заблокирована пенсионная карта мамы (81 год, лежачая), хотя пароль введен правильно. 13.06.2022 обратилась в отделение банка — отправили решать проблему по телефону 3700. Там вообще не дозвониться. Переписка с онлайн- помощь шла всю неделю по кругу. Для верификации отправляла паспортные данные мамы, написали «недостаточно информации». Предложили селфи-верификацию.-весь день делала селфи и отправляла. И опять ничего. Плачу за маму коммунальные, покупаю продукты и лекарства, ухаживаю за ней- это мой долг. А ваш долг в такое тяжелое время — отдать личные средства старому, больному человеку.
Приватбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 12:42
Добрий день!
Якщо картка була заблокована через невірне введення ПІН-коду, це означає, що при здійсненні тих чи інший операцій з використанням картки клієнта було введено ПІН-код, який не відповідає встановленому на картці.
На даний час не зафіксовано інформації щодо звернень власника картки в підтримку через авторизовані канали, щоб ми могли перевірити надану вами інформацію. Зазначимо, що у разі, якщо в підтримку звертались ви, а не власник картки, то фахівці не мали змоги надати вам інформацію по картці іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці клієнта або розблокувати її за зверненням третіх осіб.
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів і з задоволенням допоможемо клієнту отримати доступ до його рахунків, якщо клієнт самостійно звернеться в підтримку, щоб ми були певні, що саме власник картки користується своїми грошима.
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування п. 2.1.4.5.1 Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
У разі, якщо у вас є нотаріальне доручення з необхідними повноваженнями в якому ви вказані довіреною особою даного клієнта ми будемо раді допомогти у вирішенні питання і обслужити вас в будь-якому зручному відділенні за умови пред'явлення вами доручення.

Комментарии - 3

+
0
MykolaA
MykolaA
20 июня 2022, 11:46
#
«Плачу за маму коммунальные, покупаю продукты и лекарства, ухаживаю за ней- это мой долг», — тому маю повне право користуватися її банківською картою ! (думка хибна).
+
0
Jokets
Jokets
20 июня 2022, 14:59
#
Ну ваш долг оформить доверенность и по ней обслуживаться в банке, без доверенности можно говорить что угодно это лишь слова
+
0
Ans
Ans
13 июля 2022, 2:33
#
Доверенность нужна будет однозначно, судя по описанной выше ситуации
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка