Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Мошенничество, игнор клиента

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Kushnir7788 6 июня 2022, 21:08
Сьогодні намагалась отримати гроші шляхом зняття готівки з банкомату, однак операція по зняттю коштів була відхилена. Однак гроші з рахунку було списано. Після численних звернень до приватбанку мені було повідомлено, що заявка на повернення коштів буде розглянута лише через 5−7 днів, однак рішення про повернення заблокованої суми можлива тільки в разі не отримання товару, послуги. Однак на прохання надати реквізити, на які було списано мої кошти, мені було відмовлено. Окрім того, мені було зазначено, що якщо не буде вирішено заявку в це регламент, переведуть в статус заявки на чарджбек та регламент буде 120 днів. Що за відношення до клієнтів банку, гроші списані у невідому напрямку, ніякої конкретної інформації не надається, гарантії повернення коштів ніякої! Прошу відреагувати на таку поведінку банку!
Приватбанк
Ответ банка
7 июня 2022, 9:34
Вітаємо.
У разі, якщо кошти списані з картки, оскарження операцій здійснюється за правилами платіжної системи. В даній ситуації заявка на повернення коштів подається клієнтом в банку, що видав картку.
Ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швидше надати інформацію і за наявності збою повернути кошти, коли до нас надходить відповідний запит на оскарження операції.

Комментарии - 4

+
+1
Jokets
Jokets
6 июня 2022, 21:28
#
Вы снимали наличку в банкомате привата?
+
0
Kushnir7788
Kushnir7788
7 июня 2022, 9:52
#
Ні, знімала в банкоматі за кордоном. Справа в тому, що мені одразу прийшло повідомлення по картці що операція відхилена. Те саме було написано на екрані атм. Однак баланс по картці змінився!
+
0
Kushnir7788
Kushnir7788
7 июня 2022, 9:57
#
Мені одразу прийшло повідомлення, що операція по зняттю коштів відхилена! Однак баланс по картці змінився! Тому не треба мене запевняти у вашому прагненні до допомоги у повернененні моїх коштів! Тому що на екрані атм одразу було повідомлення, що кошти не будуть видані! Таким чином приватбанк чудово знає, що гроші не було видано! Однак це не завадило йому їх списати у невідому напрямку! І я чудово розумію чому — мало того, що ви не даєте зняти власні кошти за кордоном, порушуючи постанову НБУ, ви ще Ц крадете мої гроші!
+
0
Jokets
Jokets
7 июня 2022, 18:03
#
Приват ничего знать, а помните не может ибо вы пользовались сервисом другого банка, которая привату сказала что выдача прошла. Дальше учите правила платежных систем — приват может оспорить списание денег с карты тем банком, но на это регламент 45−120 дней.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка