Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат не видав гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Gilysag 5 июня 2022, 18:11
01.06.2022 отримав заробітну плату в розмірі приблизно 29000 гривень. Після чого попросив дружину зняти готівку в розмірі 20000 гривень в банкоматі через мій застосунок приват 24 (я надав доступ до застосунку та пінкод попередньо їй). Після чого о 14:23 вона прийшла до банкомату по вул. Грецькій в місті Одесі та безпосередньо спробувала зняти готівку в сумі 20000 гривень. В результаті даних дій, банкомат видає, що сталась технічна помилка, звісно гроші списуються з рахунку, а готівку не видано. Після цього я зрозуміло, зразу почав дзвонити в приватбанк (пишу з малої букви на велику не заслуговує) по номеру 3700. Поговоривши з надзвичайно вічливим оператором мені повідомили, що моя заявка на повернення коштів сформована (№ 24779313). Далі починається черговий квест з приватбанком- чекаю день і отримую смс «типу необххідна інкасація строк розгляду заявки 14 днів» зрозуміло, що я подзвонив оператору знову спросити якого біса я повинен чекати свої законні гроші 14 днів.В телефонній розмові мені повідомили, що необхідно інкасувати банкомат, бо ніби то я міг гроші зняти, і від того що мені нічим більше зайнятись, я вирішив дзвонити в пропуканий приват на протязі кожної години. Далі проходить 5 -й день в активному режимі посилання мене операторами в напрямку російського корабля, мені повідомляють, що все-таки інкасація відбулась, я подумав Алілуя, але я приходить смс «Уточнення даних необхідно 14 днів» і я знову думаю «яке б.ть уточнення». Загалом грошей поки, що я не бачу.Банк для використання не рекомендую взагалі. Банк повинен страждати від технічних збоїв їхнього обладнання, а не клієнт. Оцінка моя банку — ДНО ПОВНЕ, і їх робота більше схожа на схему шахрайства повёязану з триманням в обороті коштів, а в окремих випадках попросту віджимання коштів простих нас з Вами громадян.
Нехай загалом всі знають, що я думаю про приват банк. Слава Україні!!! Ганьба приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
6 июня 2022, 10:18
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.

Комментарии - 7

+
+45
zig4free
zig4free
5 июня 2022, 18:13
#
Давать доступ 3им лицам к своему счету — запрещено договором банковского обслуживания.

Как минимум — автору отзыва откажут в дальнейшем обслуживании.

Как максимум — жена автора врет, тратит деньги на лево и наставляет ему рога.
+
0
Gilysag
Gilysag
5 июня 2022, 18:28
#
Цікаво, а законно взагалі в мене списувати кошти, а потім заставляти мене жити без грошей 14 днів . Оренда, їжа, зв язок за який … оплачувати ?
+
+15
zig4free
zig4free
5 июня 2022, 18:31
#
1. Вы дали карту + сообщили пинкод 3му лицу (жене)!
2. Деньги ушли в неизвестном направлении.

В вашей легенде даже полиция будет в первую очередь трясти вашу жену — куда она их дела?

Если то что говорите правда — то вы по максимуму поставили в неудобное положение.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
5 июня 2022, 19:27
#
9000 из 29000 остались на счету
или тоже исчезли в неизвесном направлении?
+
0
Jokets
Jokets
6 июня 2022, 16:44
#
Прошло 14 дней? Вроде нет же, то какие выводы вы можете вообще делать.
+
0
tanya051006
tanya051006
26 января 2023, 11:37
#
Маю подібну проблему з Приватбанком. Знімала 20000 грн. Банкомат видав усі купюри по 500 і одну 200 (замість 500). Відповідно 300 не додав. Зверталася в Приватбанк, прийняли заявку, «розібралися», і повідомили що «збою не було». Перед тим розраховувалася карткою в кав’ярні, перша спроба «відмовлено в транзакції», друга спроба — списано кошти. Через кілька днів банк списав кошти ще і за першою транзакцією. Звернулася в Приватбанк, отримала відповідь, що потрібно звертатися в кав’ярня, щоб повернули кошти))) Немає слів, мабуть варто змінювати банк.
+
0
tanya051006
tanya051006
26 января 2023, 11:39
#
Маю подібну проблему з Приватбанком. Знімала 20000 грн. Банкомат видав усі купюри по 500 і одну 200 (замість 500). Відповідно 300 не додав. Зверталася в Приватбанк, прийняли заявку, «розібралися», і повідомили що «збою не було». Перед тим розраховувалася карткою в кав’ярні, перша спроба «відмовлено в транзакції», друга спроба — списано кошти. Через кілька днів банк списав кошти ще і за першою транзакцією. Звернулася в Приватбанк, отримала відповідь, що потрібно звертатися в кав’ярня, щоб повернули кошти))) Немає слів, мабуть варто змінювати банк.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка