ПриватБанк бар'єрний банк! Мій негативний досвід.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Шановний stepan87!
Ви дуже грунтовно підійшли до написання відкугу, тому мені цікава Ваша думка,
Цитата: — «Я знав і розумів яке обслуговування і ставлення до клієнтів у цьому банку.»
Моє питання: Чому при негативному досвіді Ви обрали саме ПриватБанк?
Чекаю.
Ви дуже грунтовно підійшли до написання відкугу, тому мені цікава Ваша думка,
Цитата: — «Я знав і розумів яке обслуговування і ставлення до клієнтів у цьому банку.»
Моє питання: Чому при негативному досвіді Ви обрали саме ПриватБанк?
Чекаю.
Я успішно обходився без цього банку десь приблизно з 2015 року. Але саме відкриття та бажання стати ФОП змусило мене знову звернутися в цей банк.
Відповідаю на ваше питання, що саме мене змусило повернутися в Приватбанк після негативного досвіду. Це були 2 причини:
1. Не було вибору.
Для відкриття ФОП в режимі онлайн потрібний ЕЦП, без ID-карти отримати цей підпис онлайн для мене можливо було тільки в цьому банку.
2. Популярність банку.
Оскільки в планах відкриття міні магазину в інтернеті я розумів яка кількість людей користується цим банком і для зручності майбутніх клієнтів і для того, щоб вони не платили зайві комісії за переводи в інший банк.
Відповідаю на ваше питання, що саме мене змусило повернутися в Приватбанк після негативного досвіду. Це були 2 причини:
1. Не було вибору.
Для відкриття ФОП в режимі онлайн потрібний ЕЦП, без ID-карти отримати цей підпис онлайн для мене можливо було тільки в цьому банку.
2. Популярність банку.
Оскільки в планах відкриття міні магазину в інтернеті я розумів яка кількість людей користується цим банком і для зручності майбутніх клієнтів і для того, щоб вони не платили зайві комісії за переводи в інший банк.
- +
- +30
- Alina99999
- 21 мая 2022, 12:03
- #
Степан, не тратьте время на объяснения. Пользователь Микола- бот. Он строчит отзывы разным банкам и очень активно лезет в ветку с Приватом.
Вам я искренне сочувствую и желаю скорейшего решения ситуации.
Нам навязали Приват в качестве зарплатного- худшего ужаса не найти.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Я не користувався цим «крутим» банком приблизно десь з 2015 року. Я знав і розумів яке обслуговування і ставлення до клієнтів у цьому банку було раніше і маю підтвердження того, що нічого не змінилося.
І так моя історія.
Для того, щоб вижити в ці тяжкі часи я вирішую відкрити ФОП, щоб надавати фриланс послуги та торгувати handmade в інтернеті. Для того, щоб зробити це в режимі онлайн звісно мені знадобився Приватбанк.
14−16 травня. Три дні мені знадобилося на актуалізацію даних, відновлення кабінету, випуск віртуальних карток (на форму картки прошу звернути увагу це важливо). Це десятки листувань в чаті, кілька дзвінків на гарячу лінію, проходження фото ідентифікацій і разів 5 селфі перевірок. Але мені вдалося це.
18 — 19 травня я намагаюсь відкрити рахунок уже як ФОП у цьому банку. На сайті зробити це виявилося неможливим. Видавало постійно помилку. Знову після чисельних листувань в чаті я вимагаю офіційного пояснення. Мені пропонують звернутися в технічну службу. Склали заявку, дали офіційний номер.
20 травня мені зателефонували та сказали що я уже можу зареєструвати рахунок ФОП. Помилку виправили. Ура думаю я. Але ні. Мої пригоди продовжуються.
Я оформлюю рахунок ФОП та карту ключ. І тут проходить буквально пару годин і мені приходить повідомлення:
«Нещодавно за Вашою карткою 4*22 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано. "
Підозрілі операції на карті на якій 0 грн. Яку відкриту годину назад. Про створення якої відомо тільки мені та банку. Більшого абсурду я ще ну чув.
Знову іду в чат і телефоную та прошу мені все розблокувати. Але як уже розумієте ніхто нічого мені не розблокував.
Тому, що картки мої віртуальні звісно я не думав про ніякий пін-код.
З’ясувалося що для відновлення доступу в кабінет мені потрібні пін-коди. Через те, що карти віртуальні я не встановлював їх, а це означає що при зверненні в банк я запрошую зміну пін-коду. А ця зміна пін-коду тягне за собою такі ось наслідки:
«Шановний клієнт, у зв’язку з тим, що за однією з Ваших карток був змінений PIN-код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ ЦІЄЇ картки в торгово-сервісній мережі, а також в будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування.»
Тепер це означає, що мені інваліду на колясці потрібно їхати до банкомата, щоб просто виконати якусь операцію яку захотів банк… Ну що ж дякую за рекомендацію!
Ви самі заблокували мою карту з незрозумілої причини. І тепер вимагаєте дуже складних для мене речей.
5 днів досвіду з Приватбанку. Це десь майже 10 годин безперервних потрачених на прості операції. І то вони закінчилися не зрозумілим блокуванням. В мене складається таке враження, що ви робите все для того, щоб не користуватися вашими послугами.
Де ваша інклюзивність про яку ви говорити або пишете в ЗМІ. Вона тільки на словах по ТВ і буквах в інтернеті?
Де ваша програма «Бізнес без бар'єрів» про яку говорила перша леді Олена Зеленська. Якщо я за 5 днів користування вашим банком тільки те що і роблю і натикаюсь на бар'єри які ви самі мені підсовуєте.
Я достатньо терпелива Людина в житі, багато чого пройшов і вмію справлятися з проблемами. Але справитися та достукатися до Приватбанку самостійно та щось змінити я не зможу. Але я постараюсь надати цій історії максимального публічного розголосу, щоб всі розуміли що таке насправді Приватбанк і як він відноситься до своїх клієнтів.
Рано чи пізно я доберуся до цього банкомата і зроблю те що вони просять і після цього закрию всі рахунки в цьому банку. І зі всіма буду ділитися своїм досвідом з цим банком. І пояснювати чому у мене немає картки цього банку.
Дякую за увагу. Надіюсь буде корисним мій відгук.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення до нашої підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування.
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри для запобігання шахрайським діям. Для вирішення вашого питання просимо вас звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю допоможуть.
Якщо у вас виникнути труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.