Не повертає гроші майже місяць
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Сергій Ковтун
- 10 мая 2022, 15:17
- #
Рекомендацією було звернутись ще раз в банк, що я і зробив. Банк вчетверте нічим не допоміг, ніхто не сказав що не так було з попередніми заявами, типу пиши заново і все. Конкретно що мені треба зробити щоб заява була прийнята, ніхто до сих пір мені не може підказати. У вас є якісь норми, про які ваши співробітники не знають. То як мені знати?
- +
- 0
- Сергій Ковтун
- 10 мая 2022, 17:24
- #
То хтось допоможе «ще раз»?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.
Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, налезать мені і банк замість того щоб допомогти бортуж мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.
Не знає оператор, не знає час в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?
Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?
Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець, який озвучив рекомендації для подальшого врегулювання питання.