Проблемний Приватбанк, шахрай
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
Считайте что хотите, но заявка на оспаривание списания не банком смотрится по итогу, а платежными системами виза и мастер кард в сроки от 45−120 дней. Если они решат вернуть деньги то вам их вернут
- +
- +5
- Олена Щербак
- 5 мая 2022, 11:06
- #
Вважаю, що затягування вирішення проблеми веде до фінансових збитків клієнта, а банку до прибутку, у вигляді нарахування відсотків, за 5 місяців, за кошти, які клієнт не має змоги повернути, оскільки він їх не брав. Тому, сидіти, чекати і мовчати про проблему немає сенсу. Бо за мої кошти банк не переживає.
Шановна Олена. Ваш примерно так, на один расчетный счет открывают еще + 10 БЕЗ ВАШЕГО СОГЛАСИЯ счетов (кредитный в гривне и валюте, проценты по кредитам в гривне и валюте, просрочка по кредитам … и др.) и затем рапортуют у нас в банке окрыто 30 миллионов счетов. Затем Клиенты которые в курсе пишут заявления о закрытии этих «левых» счетов, потому что если кредитный счет окрыт это уже возможность для мошеннечества и воровства со стороны Приватбанка, и взять кредит без согласия Клиента уже дело времени.
1. Пишите подробную жалобу на банк с фактами (которые имею доказательсва) в НБУ. Возможно банк без Вашего согласия банк открыл кредитные счета и совершил …
2. Аналогично заявление в полицию.
Потому что банк не заинтересован признавать наличие «шахрайства» со своей стороны. И будет тольком затягивать время.
И не обращайте внимание на проплаченные боты, если есть время посмотрите одни и теже пишут всякий «мусор» — типа Клиент банка не прав или сам виноват.
1. Пишите подробную жалобу на банк с фактами (которые имею доказательсва) в НБУ. Возможно банк без Вашего согласия банк открыл кредитные счета и совершил …
2. Аналогично заявление в полицию.
Потому что банк не заинтересован признавать наличие «шахрайства» со своей стороны. И будет тольком затягивать время.
И не обращайте внимание на проплаченные боты, если есть время посмотрите одни и теже пишут всякий «мусор» — типа Клиент банка не прав или сам виноват.
По больше слушайте таких советчиков и тогда ещё больше проблем будет. Чел ты вообще понимаешь что пишешь? Какие + 100500 левых счетов может быть открыто? Параноик явный
- +
- 0
- Олена Щербак
- 6 мая 2022, 8:40
- #
Дякую за пораду, так і зроблю. Після того, як заблокувала свою картку, ще тричі намагалися зняти кошти з того ж сайту. З банка приходять повідомлення про спроби оплати вже не на 300, а на 200 дол. Тобто шахрайська схема досі працює. Бездіяльність банку призводить до втрати коштів їхніми клієнтами.
Доброго дня! В мене подібна ситуація. За кілька годин з картки 8 травня 2022 року зняли майже 63 тисячі гривень (з них майже 50 тисяч гривень — кредитні кошти), жодного запиту від банку у Приват24 стосовно надання дозволу на списання (((
І ПриватБанк також каже, що дані картки відомі лише мені.
Більш того, мені зараз повідомили, що будуть нараховатися відсотки за користування кредитом.
Виникаєт питання: чи дійсно у ПриватБанку все так добре з системою захисту коштів?
Чи може ПриватБанк допускає виток інформації?
Про яку гарантію збереження коштів іде мова?
Чому так багато подібних випадків?
Можливо, є виток інформації з самого банку?
І ПриватБанк також каже, що дані картки відомі лише мені.
Більш того, мені зараз повідомили, що будуть нараховатися відсотки за користування кредитом.
Виникаєт питання: чи дійсно у ПриватБанку все так добре з системою захисту коштів?
Чи може ПриватБанк допускає виток інформації?
Про яку гарантію збереження коштів іде мова?
Чому так багато подібних випадків?
Можливо, є виток інформації з самого банку?
Чим закінчилась історія? В мене все 1 в 1 було 7-го серпня. По факту банк «умив руки» відфутболивши до «міжнародної платіжної системи», чекайте півроку :(
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
У разі, якщо сума оплати знаходиться в резерві — вона може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання. У випадку надходження такого запиту від отримувача та списання коштів — банк може скласти та надіслати в міжнародну платіжну систему пакет документів для оспорювання платежу.
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.