Не повертає гроші
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Сергій Ковтун
- 10 мая 2022, 14:34
- #
Найгірше обслуговування яке зі мною сталося, це приватбанк.
Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.
Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, належать мені і банк замість того щоб допомогти бортує мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.
Не знає оператор, не знає чат в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?
Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?
Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.
Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, належать мені і банк замість того щоб допомогти бортує мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.
Не знає оператор, не знає чат в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?
Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?
Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Так як в разі розірвання договору рахунки блокуються, треба їхати писати заяву на вивід коштів.
Тому я поїхав перший раз пояснив ситуацію, мені дали бланк, який я заповнив і почав чекати кошти. Клас, з фізичних рахунків прийшла гривня, але доллари і з рахунку фоп нічого.
Зателефонував, сказали що для фопу потрібно писати окрему заяву. Тут вам дякую що не сказали перший раз і не надали такий бланк.
Поїхав знову. Виявилося що з рахунку фоп, можна вивести лише на рахунок фоп, тут ще раз дякую що не попередили. Але я швидео відкрив рахунок і написав заяву.
Чекаю… нічого… звоню.
Кажуть треба знов їхати у відділення. Тут вам знову дякую за це, дуже скучив за вами.
По фопу інфу можна дізнатися лише в відділенні, по долларам не вистачає даних, але я хаповнив всі поля.
Короч їду 3й раз, але відчуваю що не останній раз.
А взагалі хотілося б сказати, що я став кліентом майже відразу як виповнилося 16 років. Тобто вже майже 20 років. І не просрочував платежів, був завжди хороший рейтинг кредитний. І завжди коли мені потрібна була допомога банку, сервіс був жахливий.
Скільки будете мучати, поверніть будь-ласка гроші і допобачення
Перепрошуємо, якщо при першому зверненні до відділення виникли складнощі з написанням заяви і не всі необхідні дії були виконані співробітником. Ви можете надати в приватному повідомленні ваші контакти, щоб ми перевірили дану інформацію.
Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.