×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
нулевая реакция на обращения по поводу чарджбек
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Комментарии (2)
Неймовірно жахливе та повільне обслуговування, повне розчарування!
Помер мій тато, на спадщину залишилось декілька депозитів в різних (!) банках, в Приватбанку також є депозит, але «Дитяча копилка», яку має отримати вже мій син, його онук. Так от, коли нотаріус дала запити для мене по іншим банкам, на протязі 2-х тижнів я вже оформила все, отримала і забула. Син теж звернувся до нотаріуса з данним депозитом у Приватбанку (дитина дуже сподівалась теж вкластись в ці терміни і оплатити собі навчання в університеті).Але тут почалось «мовчання ягнят». 01.02 відправили запит…1.5 місяці ТИШІ У ВІДПОВІДЬ! В мене нема слів, щоб висловити обурення! Це не обслуговування, це жах! В жодному банку (і це підтверджують нотаріуси) нема такого хаосу і такої неповаги до клієнтів! Пробачте, але відчуття, що запит іде пішки і несе його нам сам голова! Зі слів нотаріусів, від данного банку можна очікувати по півроку відповіді!? ЦЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ ОБСЛУГОВУВАННЯМ?
Справжні емоції висловлювати не буду, бо цензура не пропустить та і виховання не дозволить!
АЛЕ, МОЖЛИВО, ПОПЕРЕДЖУ ІНШИХ ЗАДУМАТИСЬ, ХОЧЕ ВІН, ЩОБ ЙОГО РОДИЧІ КОЛИСЬ МАЛИ ТАКИЙ ГОЛОВНИЙ БІЛЬ ЧИ НІ!?
Дякую!
P. S. І так, знаю, що будете питати номер договору і т.д. Без питань! ТРИМАЙТЕ! «КОПИЛКА ДІТЯМ» №SAMDN10000011739993.
Вже хочеться просто з посмішкою розчарування поспостерігати за «швидкісною реакцією» на данну ситуацію!
Комментарии (3)
Приват банк продолжает воровать деньги клиентов
За декабрь 2020, январь, февраль 2021 года с моей карты были списаны три платежа на общую сумму 1224 гривны.
Фигурирует та же компания Pin — komunal, Kiev («Коммунальные услуги и аварийно — спасательные работы»). И опять же отделение по адресу гор. Одесса, Космонавтов, 32.
Воровство маскируют под видом регулярных платежей!
Лучше вообще отказаться от услуги «Регулярные платежи». Деньги будут целее.
Видимо, работники банка нашли легкий способ подзаработать в наши нелегкие времена.
В подібних випадках ми рекомендуємо заблокувати картку та перевипустити її.
Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Комментарии (4)
Допомога при шахрайських діях з інтернет оплатою
Написать комментарий
Мошенница ОЛХ
Написать комментарий
Я приємно здивована оперативністю і доброзичливістю Приват24 онлайн!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Долгое решение вопроса
клааааас
А когда я спросила надо ли заказывать сумму при снятии денег и от какой суммы, то ответ получила от «фанаря»
За вашим зверненням, ми вже сформували запит на опротестування операції. За результатом його обробки ми вас додатково проінформуємо. Просимо запастися терпінням, так як процедура проводиться за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи.
Сподіваємося на ваше розуміння.
Також, ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку та по результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
***
У всіх касах ПриватБанку приймаються кошти для проведення платежів і переказів. На жаль, касир не може обміняти їх на більш великі купюри.
Є спеціалізовані відділення, які обміняють купюри без обмежень в сумі і без комісії при наявності суми в касі. При зверненні в нашу підтримку, наші фахівці вам з радістю підкажуть такі відділення.
Написать комментарий
НЕдоступная ипотека
Розуміємо ваші емоції, однак вимушені констатувати, що рішення приймає банк на основі різних показників.
Ознайомитися з умовами та правилами надання послуги ви можете на сайті: https://privatbank.ua/kredity/zhilje-v-kredit
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Блокировка счетов
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації детальніше.
Комментарии (2)
Безумие рядом
Но состоялась бы эта история, не возникни тут повод для приключений? А поводом для приключений стало то обстоятельство, что банком-получателем оказался Приватбанк.
И дальше ситуация развивалась стремительно.
Обнаружив, что моя карта получателя закрыта, Приват прислал уведомление об отказе в зачислении из-за неправильных реквизитов.
Тут бы в нормальных обстоятельствах история и должна была бы закончится, т. к карта и счёт закрыты, то логичным было бы вернуть деньги в банк-отправитель (ну так по-крайней мере действовал бы адекватный ИИ) — ну не откроется же заново закрытая карта с теми же реквизитами, правда?
«А вот хрен тебе» — подумал Приват, и повторил операцию зачисления ещё раз, опять уведомив меня об отказе.
Зачем это делать? Почему? Какого результата они ожидают от повторения операции зачисления на закрытую карту? Почему не вернут деньги в банк отправителя и не оставят труп закрытой дебетной карты в покое? На этот вопрос ответа я так не услышала.
Так вот, за сегодняшний день, с момента моего факапа и до сейчас (а это около 10 часов) мне уже пришло в приватовское приложение 50 (пятьдесят!) уведомлений об отказе в зачислении на мою закрытую карту.
Я просила, плакала и умоляла прекратить это, т.к. результат немножко предсказуем, но банк неумолим, и походу будет пытаться осуществить перевод до тех пор, пока карта не станет снова активной (т.е до никогда).
Дорогой Приват Банк, подскажите пожалуйста, в какое ещё Спортлото мне написать, чтобы прекратить это безумие?
Вибачаємось за можливі незручності. Ми відключили вам сповіщення по закритій картці. Додатково, проаналізуємо причину їх надходжень в такій кількості від банка-відправника.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Страхование
ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія, згідно умовам договору, з яким ви завжди можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/strahovaniye
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Помощь в возврате денег
столкнулись с проблемой возврата денег с авиакомпании МАУ связи с ситуацией коронавируса в Украине. Авиакомпания котороя я летала многие года оказалась
просто мошенниками. После того как
решила вывести мои деньги эта компания просто отморозилась, на эмаил перестали отвечать, дозвониться не возможно и полная тишина. Решила посмотреть в интернете так как поняла что-то идёт не так.
И какое же было мое удивление когда нашла множество отзывов таких же пострадавших как я. Очень расстроилась и не ожидала такого от такой крупной
компании. В одном из отзывов прочла что
парень вернул вернул деньги и помогли ему в Приват банке в функции чарджбек. Где подаёшь заявку и все подтверждающие доказательства и банк может помочь Вам в этой беде. И вот сегодня вернулись мои денежки за билеты благодаря банку. Ребята огромное преогромное спасибо 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Сейчас очень много мошенничества в интернете и уже от таких даже огромных компаний как МАУ и мы остаёмся одни с своей проблемой сами. Но очень радует что все-таки есть люди которые могут помочь и в этой ситуации мне помог Приват банк. Процветания Вам и побольше хороших клиентов!!!
Ми завжди прикладаємо усі зусилля, щоб питання наших клієнтів вирішувались на їх користь. Ваш випадок не став вийнятком. Раптом що – ми поруч 24/7.
Беремо і робимо!
Написать комментарий
Дякую.
Завжди раді допомогти. Можете на нас розраховувати :)
Комментарии (1)
Онлайн допомога
Наші колеги цілодобово онлайн та залюбки допоможуть з будь-яким питанням :)
Написать комментарий
Решение вопросов
Ещё раз спасибо вам большое.
24/7 до ваших послуг.
Дякуємо, що ви з нами.
Написать комментарий
Проблему решили
Завжди поряд і раді допомогти :)
Комментарии (1)
Кредитный лимит на счет
Алгоритми, які розраховують ліміт базуються на багатьох різних факторах. Саме тому нам важко виділити одну конкретну причину зменшення ліміту. В майбутньому ліміт може бути переглянуто. Активне користування продуктами банку позитивно впливає на кінцеве рішення банку.
Написать комментарий
поддержка не работает
120? что с ерьйезно? почему так долго? на просьбу решить быстрее — сказали что не могут. Говорю, а что делать? — ожидайте и ничем не помогли. Хотя шафа сказала, что деньги мне вернули и они уже в банке, а банк их не зачисливает.
При проведенні операцій і в ситуаціях з їх оскарженням банк діє в рамках правил міжнародної платіжної системи, яка встановила регламент для обробки запитів на повернення коштів в строк до 120 днів. Зі своєї сторони ми робимо все можливе, щоб заявка була розглянута якомога швидше та інформуємо клієнта після її обробки.
У разі, якщо сайт поверне кошти на картку, ви зможете бачити це зарахування в своєму Приват24.
Наші колеги перевірять інформацію за вашим зверненням в підтримку та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (1)
Збой и вы без денег без объяснения.
Ми ні в якому разі не бажаємо навмисно створити незручності та приносимо свої вибачення за дану ситуацію.
Як бачимо, на даний момент питання повернення коштів вирішене.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Написать комментарий