Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Подяка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Monika9 18 апреля 2022, 13:01
До того, як часто почали з’являтися попередження про регламентні роботи, в мене не було сумнівів щодо безпеки зберігання коштів у приваті.
Бабільше, особисто в мене досвід звернень на ГЛ достатньо позитивний.

Під час війни довелося виїхати закордон, там автоматично збилися налаштування, і мені треба було
підкріпити новий фінномер. Вийшло
авторизуватися (хоча, і не одразу, були проблеми з фото, де має бути рука по лікоть, а самостійно це зробити маловірогідно, тому мені
допомогли знайомі. І то було не зовсім селфі, але все ок).

В чаті довелося довгенько чекати відповіді, проте тут розумію, очевидно, штат скоротився, а заявок
зараз купа. Відповіді все ж таки надсилали, допомогли вирішити питання.

Були перекази із-за кордону, також надходили без заперечень на грн та євро картки.

Інших проблем не виникало, тому
трохи здивувала кількість негативних коментарів, здалося, що я з іншого виміру, якщо мене не зачепило жодного разу.

Розраховуватись закордоном теж було без проблем і без комісій з епл пей.

Тому хочу подякувати співробітникам за допомогу і людяність.

На жаль, Почитавши відгуки, хочеться перестрахуватися і вивести
всі гроші з карток, особливо дещо лякає той факт, що дуже часто зараз перебої в роботі. Тут уже не зовсім до привату претензії, але чекати на шахрайські дії або вимушене
зупинення обслуговування клієнтів
я не буду.

Надалі можу співпрацювати без питань.

У мене картки голд клубу, можливо, це якось посприяло в кращий бік. Не знаю.
Приватбанк
Ответ банка
18 апреля 2022, 13:51
Добрий день!
Останнім часом ми дійсно декілька разів проводили регламентні роботи, щоб забезпечити безперебійну та безпечну роботу сервісів банку за будь-яких обставин. Для їх проведення ми обираємо час, коли сервісами користується мінімальна кількість клієнтів, щоб не завдавати незручностей.
Якщо у вас є невирішені питання — будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Ми і надалі будемо робити все, щоб надавати якісний сервіс. Дякуємо що ви з нами!

Комментарии - 1

+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
18 апреля 2022, 14:35
#
Хороша реклама! Я бы сказал, что «ход» — реклама от обратного, говорит о большом уровне, даже за рубежом такое «продвижение товара» это редкость!
Уверен, что автор, достаточно молод и креативен, возможно оказазывает разовые услуги по рекламе. Да, его ждет большое будущее. но опять не в этой стране.
Ну и основной момент — «маленький прокол», что говорит о молодости. и отсутствии «системных» знаний в некоторых моментах. При всех рассписанных «плюшках» есть маленький «минус» — снятие наличных через банкоматы за границей. Не во всех странах и не всех при рассчетах принимаются карточки укр банков -особенно касается гос платежей при оформлении гос услуг, как коммерческих так и для частника. Некоторые не «сетевые» АЗС в ЕС наши карты видеть не хотят. и т. п. . Ну и может кт о то расскажет о конвертации, когда гривневой картой платишь за товар или услуги в евро.
Ну, а так — полный «зачет», лучший рекламный отзыв на этом ресурсе !
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка