Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відділення IT просто шлак

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Lawyerofsorrow 2 апреля 2022, 13:12
Не буду вдаватись до формальних мінусів існуючих в усіх банках впринципі. Але сьогодні крайньою каплею стала чергова, вже систематична помилка в додатку «приват24», відчуття ніби приставка «24» тлумачеться в них, як «технічні перебої, помилки системи, не працюючі термінали, банкомати? Так, 24/7». Якщо навіть не згадувати попередні проблеми зі використанням додатку, яких було просто до…, хотілося і самим «приватівцям», який був приблизний зміст їхніх технічних робіт19−20 березня, які звичайно затягнулись на більший час, ніж було заявлено попередньо, тут я навіть не був здивований, зміст приблизно був такий «працюємо над відновленням системи і т.д. для стабільної і безперебійної роботи додатку транзакцій і т.д.». Прозаїчно те, що їхня ця праця над відновленням системи безперебійності затягнулась майже на 2 сутки через перебої, то після додаток без попереджень «падав» чуть не кожен тиждень 1−2 рази, то транзакції тимчасово не проходять, то в додаток не можливо зайти, то гроші з картки зняло при переводі, але точки кінцевого отримувача не надійшли, то були здійсненні, нібито, якійсь покупки інтернет послуг, якимось чином на більшу суму ніж було на балансі, що призвело до овердрафту та тимчасового блокування відповідної суми на карту чи в тупу загнання карти в мінус за допомогою того ж овердрафту, то якісь сторінки, послуги, повідомлення не відображаються, і постійно «наші іт спеціалісти вже працють над вирішенням проблем», але відчуття, таке, що у цій фразі слово «вирішенням» треба замінити на «набуттям». За термінали і банкомати, які, також систематично, не справні (термінали або вимкнуті, або не реагують на дотик, або не приймають готівку. Банкомати не пускають до О/К, помилка підтверджень чи в тупу купюри номіналом 500−1000 грн., Я звичайно все розумію, українці багаті та заможні, але інколи виникають різні ситуації в яких на карті меньше 500 і треба швидко зняти готівкою) і саме, що дивує це те, що у привата ж є якась карта моніторингу на справність цих банкоматів/терміналів, але більшість тих, що прийшли до не справності, стоять в такому станні роками, а для чого ремонтувати, заміняти. Стоїть значить є, «и так сойдет», як казав відомий персонаж відомого мультфільму. Тому висновок один або ІТ сектор приватбанку дійсно складається з не компетентних осіб, що роками не можуть виправити одні й ті самі системні помилки та перебої, або ж ПБ просто ложить великий Х на своїх клієнтів, останнє на мою думку більш вірогідніше, враховуючи, що банк під час воєнного стану під маскою патріотів дуже відмінили комісію за перекази між картками «тільки картками ПБ», а через 3 тижні повернули, не на довго вистачило їхнього співчуття і розуміння. Отже, у висновку можу сказати, що не дивлячись на їхню пластмасову привітність, ПБ залишився банком якій свої цінності і т.д. ставить не те, щоб вище за клієнтів, а навіть не в одному порівнняні важливості. Для них клієнти це ресурс, ходячі кошельки або ж потенційні «лошки» яких можна кинути і нічого не пояснювати. На сьогодні чутки, що всю інформаційну клієнтську базу даних ПБ зливає мікрофінансовим конторам, які влаштовують інформаційні злочини проти своїх боржників, шляхом телефонних прозвонів навіть далеких родичяв, та що там, сусідам які були сусідами 10 років тому, або скидають редаговані фото боржників з прифотошопленими 18+ матеріалами родичам. Або П Б ж є навіть їхнім «покровителем» та «сірим кардиналом», це лірика звичайно, але є над чим задуматись і чи варто на сьогодні на всі 100% відчайдушно довіряти ПБ та довіряти їм всі свої дані та дані близьким вам осіб. У 2022 я не рекомендую обирати ПБ, як свій основний банк, на мою думку вони занадто використовували відсутність альтернатив, як в свій час Київстар, або Nokia, але все змінюється і як показує практика, на ринок приходять більш відкриті та доброчесні конкуренти.
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2022, 14:50
Добрий день!
Банк робить все, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами та можливістю в будь-який момент скористатись своїми коштами. Ми постійно реагуємо на ситуацію та надаємо банківські послуги, як за умов пандемії, так і під час війни. ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію та знайти підтвердження по тим чи іншим зауваженням з вашого боку.
Якщо ж ви маєте конкретні пропозиції щодо покращення послуг чи інформацію про непрацюючий термінал або банкомат нашого банку, можете надати деталі в приватному повідомленні.

Комментарии - 1

+
0
Lawyerofsorrow
Lawyerofsorrow
2 апреля 2022, 21:30
#
Я тому дані свої не заровнював аби ПБ у підсумку після мого негативного відгуку не закріпили за мною привзяте відношення, як до клієнта. З приводу конкретики роботи терміналів та банкоматів, напигу згодом у приватні повідомлення, раз на те пішло. Але заздалегідь об'їду перевірю на несправніть, щоб потім не вийшло, що я балабол. Дякую за відповідь
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 40.25 40.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 40.25 40.85
Все курсы банка