Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Возмущена действиями ПриватБанка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Светлана Олейникова 9 февраля 2022, 13:26
10.12.2021 мною була подана заява до АТ КБ «ПриватБанк» з проханням передати мої документи до
Міжнародної платіжної системи Visa для повернення платежу. Також мною були надані всі документи, які вказували на те, що послуга була надана але вона була дефектною і не відповідає опису.
Причини заперечення транзакції:
1.Обліковий запис на сайті продавця не надавав реальної можливості для торгівлі або інвестицій у регульовані фінансові продукти.
2.Нелегальна діяльність компанії (як в Україні, так і в інших заявлених на сайті юрисдикціях.)
3.Недостовірність інформації на сайті компанії;
4.Спотворення відомостей про імена, місцезнаходження та кваліфікацію представників
«асистуючих» інвесторів;
5.Невідповідності коду МСС роду діяльності продавця, який вказано на сайті.
6.Відмова у виведенні доступного балансу.
21.12.2021 Моїй спірній транзакції було присвоєно номер 1786710, а вже 22.12.2021 Приватбанк закрив мою заявку з загадковим формулюванням «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
Після численних дзвінків на 3700, запитів на електронку банку, 10.01.2022 я отримала відповідь, що дана транзакція класифікується, як переказ грошових коштів, послуга переказу надана, операція з 3D-Seure не може бути оскаржена як помилка, чи ненадання товару, чи послуги, чи шахрайство.
Чому Приватбанк так не уважно читає документи??? В своїй заяві я не заявляла про помилки чи ненадання товару чи послуг і навіть про шахрайство! Я оскаржую якість послуги, а тому вказала в своїй заяві код спору «Послуги не відповідають опису» Це різні речі! Невже для юристів Приватбанку все єдине?
Я повторно дзвонила до служби ПриватБанку з проханням переглянути мою заяву, на що кожного разу співробітники банку мені відповідали відмовою аргументуючи тим, що послуга була надана коректно і вони не бачать причин передати мою заяву до Міжнародної платіжної системи.
Щоразу я вказувала на банківську виписку, де МСС код 7994 не є кодом оплати фінансових послуг,
а є оплатою клубу відеоігор (xBill*iwatchgames,Kyiv).
24.01.2022 на моє прохання заявку було передано до головного офісу, зі мною зв’язався оператор і
надав таку інформацію, що «моя заява не може бути передана до Міжнародної платіжної системи, так як ПриватБанк не бачить підстав для цього.» На що я вкотре надала всю інформацію в усній формі і просила про
передачу моєї заяви. Співробітниця ПриватБанку сказала, що тепер мені потрібно надати письмовий договір із постачальником послуги та реквізити оплати послуги.
Як я виклала вище, я вже надала банку всю інформацію з даної транзакції, включаючи банківську виписку, сайт постачальника послуг, реквізити та інше.
02.01.2022 ПриватБанк надіслав мені листа, в якому спеціаліст із забезпечення бізнес-процесів Семененко В. В. повідомив, що: «Банк звернувся до Міжнародної платіжної системи. За результатами оскарження Міжнародна
платіжна система відмовила у поверненні коштів, оплачені вищезгаданою транзакцією, тобто фінансові претензії повернення грошових коштів було програно.»
Але це повна маячня! МПС не могло відмовити, бо Банк не відправляв мої документи на розгляд! Цю інформацію можна перевірити на сайті Приватбанку.
Дуже шкодую, що стала клієнтом Приватбанку, бо працівники цього банку неналежно виконують свої обов’язки, не розглядають питання по суті звернення та надають клієнту банку завідомо неправдиву інформацію. Я знаю про що я кажу, бо такі самі транзакції в мене зараз розглядаються в інших банках, а саме в Моно банк і Альфа Банк, то в цих банках приняли мої документи без проблем, не розказують про шахрайські дії, не брешуть, що платіжна система відмовила у розгляді, а проводять претензійну роботу по всім правилам платіжних систем.
Прошу керівництво банка звернути увагу на мою проблему та провести розслідування даного інциденту.
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2022, 15:11
Добрий день!
Щодо вашого зауваження про невідповідність послуги до її опису то в даному випадку необхідно звертатись в підтримку сервісу на якому ви реєструвались, адже послуги торгівлі та інвестицій є внутрішнім фунціоналом сервісу, а послуга, за яку була здійснена оплата, — це поповнення вашого рахунку на даному сервісі.
Дана операція характеризується, як переказ коштів з метою поповнення рахунку на акаунті стороннього сервісу. Послугою в даному випадку є саме поповнення акаунту і в момент здійснення поповнення рахується, що послуга надана. Так як поповнення рахунку було здійснено у банку відсутні підстави для оскарження платежу через ненадання послуги або її невідповідність.
Оскаржити платіж, як шахрайство, також немає можливості, так як при здійсненні платежу було введено одноразовий код підтвердження 3-D Secure. Операції підтверджені 3-D Secure не підлягають оскарженню, як шахрайські за правилами МПС.
За ваши зверненням інформацію було додатково перевірено та надано зворотній зв'язок.

Комментарии - 7

+
0
Takuru
Takuru
9 февраля 2022, 13:44
#
Я оскаржую якість послуги, а тому вказала в своїй заяві код спору

Оплату сделали — сделали, подтвердили — подтвердили.

Ощущение такое , что вы «хлопками» на чарджах занимаетесь.
+
0
Светлана Олейникова
Светлана Олейникова
9 февраля 2022, 15:32
#
Если бы банк читал документы, то знал, что я как раз и не регистрировались на сервисе
+
+15
Jokets
Jokets
9 февраля 2022, 16:49
#
А причем банк? Оплата совершена как перевод средств, средств и были переведены. Все свои претензии адресуйте в сторону самого сайта и из поддержки.
+
0
Kroahs
Kroahs
10 февраля 2022, 5:34
#
Примат с очередным доверенным сайтом сливает бабки, а потом пишет отписки. А в случаю чего раз уж вернуть придется то запишет это на убыток и все.
+
0
Jokets
Jokets
10 февраля 2022, 8:52
#
А причем тут приват? Ало, мозги куда дели? Автор сам платила, лично выбрала тот сайт, все прочитала (нет) но теперь винит приват. А чем приват виноват?
+
+10
Kroahs
Kroahs
10 февраля 2022, 9:03
#
Есть правила МПС и банк с ними согласился приняв франшизу по выпуску карточек. Неполученую услугу имеет клиент оспорить и вернуть деньги.
Так как та контора заносит «менеджеру» то она в довереных сайтах и могут там хоть курей продавать, но не предоставлять услуги брокера.
+
0
Jokets
Jokets
12 февраля 2022, 10:35
#
А теперь открываем глаза и смотрим ответ на этот отзыв, где банк уже точно написал почему этого нельзя сделать. Пополнение аккаунта выполнено, все остальное это уже не относится к МПС. Но вам видимо как и автору мозгов не хватает, что бы ЧИТАТЬ
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка