Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Бездіяльність Приватбанку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vit63 8 февраля 2022, 9:42
Хочу довести до відома керівництва Приватбанку, що банк не виконує своїх прямих обов’язків, не піклуїться про своїх клієнтів. Я подав заявку на повернення коштів в зв’язку з махінаціями які було проробленно зі мною. Підготував всі документи, зібрав докази. Приватбанк приняв мою заяву, транзакціям було присвоєно номери 1806307, 1806313, 1806312, 1806311.В той же день, коли були відкриті заявки, Приватбанк зразу їх і закрив, а на сайті написав «На жаль, кошти повернути неможливо, оскільки з дати здійснення операції минуло більше 120 днів (згідно з правилами міжнародних платіжних систем Visa/Mastercard).» Але ж це не правильно! В правилах Мастеркард написано, що якщо володар картки оскаржує якість послуги, то транзакція має бути не старіша ніж 540 днів. Я неодноразово звертався в Приватбанк, пояснював, розказував де я таке прочитав в правилах, та на якій сторінці. Мені постійно відмовляли, говорили, що заявки оформленні коректно,і що ми нічим помогти не можемо, пройшло 120 діб. Але я знаю, що такі заяви розглядаються за термін до 540 діб. Я написав письмову скаргу та відправив у Приватбанк. Вчора прийшла мені письмова відповідь, підписав Семененко В. В.
Пан Семененко В. В. пише мені таке «Якщо товари або послуги повинні були бути надані після дати обробки транзакції, то період часу в 120 календарних днів обчислюється з останньої дати, коли власник картки очікував отримати товари або послуги, але не повинен перевищувати 540 днів з дати обробки транзакції. Документів, які б підтвердили. що послуга повинна була бути надана Вами протягом останніх 120 днів, Вами надано не було. Враховуючи вищевикладене, на даний час термін оскарження закінчився»
ЯК ЖЕ ДОКУМЕНТІВ НЕ БУЛО? КУДИ ДИВИТЬСЯ БАНК??? ЧОМУ НЕ ЧИТАЄ ДОКУМЕНТИ??? На 1 сторінці моєї заяви, я звертав увагу банка, що у моєму випадку, часові рамки для повернення платежів слід обчислювати не з дати здійснення транзакції, а з 21.12.2021 р. (коли я направив Повідомлення про відмову від послуг та розірвання договору), підстава визначення часових рамок стор. 59 правил Мастеркард. Але пан Семенко В. В. не уважно прочитав мої документи, та поспішив мені відмовити.
Прошу, Голову правління, службу безпеки та підрозділ управління ризиками розібратися з роботою претензійного відділу банку.
Приватбанк
Ответ банка
8 февраля 2022, 10:52
Добрий день!
Банк виконує взяті на себе зобов'язання та робить максимум, щоб вирішити питання на користь клієнта.
На жаль, в наданих вами документах, що могли б дати банку підстави для оскарження операцій немає опису послуги і даних про те, чому послуга не відповідає тій, яку вам мали надати. Також відсутні підтвердження, що послуга мала бути надана вам. Таким підтвердженням могли б слугувати скріншоти переписки з надавачем послуги або договір на надання послуги, які не були надані.

Комментарии - 4

+
0
Vit63
Vit63
8 февраля 2022, 11:21
#
Для чого Ви пишите неправду??? Я підготував та відправив Вам заяву на 29 сторінках, з усіма доказами та скріншотами, які доводять мою позицію. Договору у сервісу небуло, якби Ви уважно прочитали мої документи, то знали б, що при реєстрації треба ознайомитись з угодою користувача, посилання я додав. Ця угода, з якою пов’язані компанія та клієнт, встановлює умови використання послуг компанії та надає клієнту правила, зазначені в цій Угоді, які клієнт має прийняти до початку використання сайту.
Приватбанк шукає безліч причин аби не виконувати свою роботу. Якщо роздаєте карти Мастеркард, то повинні надавати всі послуги цієї платіжної системи, а не вибірково
+
+1
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 февраля 2022, 12:25
#
Напишіть їм це в відповіді на те, що вони написали. Тому що тут це просто як коментар. Приватбанк його не побачить
+
0
Vit63
Vit63
8 февраля 2022, 12:43
#
Дякую
+
0
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 февраля 2022, 12:26
#
БРЕШУТЬ! я впевнена , що ви їм все ндіслали! Приватбанк зовсім втратив совість!!! Я їм в написала на те, що вони вам відповіли, що вони брещуть! Тримаємось!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка