Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Чарджбек Приватбанк. Претезіоністи. ПОРУШУЮТЬ правила та права Оскарження в платіжних системах.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ольга Олеговна 5 февраля 2022, 18:31
Якась неясна жахлива ситуація з роботою відділу чарджбек Приватбанку. Повна неповага до кліентів, небажання відповідально обгрунтувати їх неясні рішення, відсутність ясних причин-лише загальні відписики, порушення прав клієнта по п. 2.1.4.10 Умов та Правил Приватбанку по проведенню чарджбек-диспуту -саме подальше оскарження в міжнародній платіжній системі (МПС). Хоча прийнявши правила МПС Mastercard, банк є її агентом і ТОМУ ЗОБОВ«ЯЗАНИЙ НАДАВАТИ ВЛАСНИКУ КАРТИ Mastercard усі сервіси та послуги цієї МПС в повному обсязі. В т.ч. і послугу зворотного платежу (чарджбек — chargeback), включаючи усі цикли розгляду. А зараз БАНК ВИСТУПАЄ НЕ НА БОЦІ КЛІЄНТА, а зовсім навпаки!!! — всіми способами має за ціль протидіїї клієнтові. І це все викликає, м»яко кажучи, великий подив.
ФАКТИ: мої заявки на повернення коштів 1755032, 1755034−1755037 безпідставно не пішли в арбітраж МПС. Причина диспуту «Послуги не відповідають описанню. Спір не стосується цілей інвестування») Про існування отримуваяа коштів я дізналась тільки з банківських виписок. Ніяких відносин з тією торг.точкою я не мала (не проходила реєстрацію, не надавала своїх даних) Просто моїми персональними даними скористувались треті особи.
Після отримання першої відповіді від 05.01.22 торгової точки з відмовою про повернення (у відповіді назва відповідача не ідентифікується! звичайно, що шахраї добровільно не повернуть) з відділу чарджбек надійшов запит 10.01.22: «для подальшого оскарження потрібні більш вагомі докази «Послуга надана, еквайр не бажає приймати на себе відповідальність за операції.Для подальшого оскарження операції потрібен депозит в розмірі 500 USD за кожну транзакцію з якою не згодні згідно п. 2.1.4.57.1.Умов та Правил…» (ДО РЕЧІ, ТАКОГО п. 2.1.4.57.1 НЕ ІСНУЄ!!!).
Ну пропустимо момент з передчасною вимогою оплати «штрафу» — банк вимагає — я змушена погодитись. Гарантію їм надала. Документи з доказами на розсуд арбітражу МПС надала! Це 17.01.22.
Я все, що від мене вимагали, виконала. ТОБТО ІНІЦІЮВАЛА ПРОЦЕДУРУ! Перевіряю стан своїх заявок! А ОСЬ ТУТ ДИВО! Заявки закрити! Статус «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.» По-перше, суперечать — це і є причина диспуту!, по-друге «неможливо» — ЩО ЦЕ???
Згідно правил МПС АРБІТРАЖНА СПРАВА ПОДАЄТЬСЯ в Mastercard і саме МПС вирішує спір!!! (а банк, звісно, не є суддєю). Рішення проводити подальше оскарження — це виключно рішення тримача картки. Банк повинен підтримати і передати претензію в арбітражю
Починаючи з 19.01.22 Звертаюсь в підтримку, в чати, у відділ чардбек з питаннями. ЧЬОГО Я ТІЛЬКИ НЕ НАСЛУХАЛАСЬ)!
24.01.22 Ольга, відділ по зверненню громадян на моє питання 15622758, 15624292: «Я лише повторюю, що Вам вже писали з відділу чарджбек. Ми провести роботу не можемо. Просто не можемо». На моє питання «ЧЬОМУ САМЕ?» відповідь «А це ми не зобов«язані пояснювати». БОМБЕЗНО! На моє прохання довести хочь одне обгрунтування я отримала «До побачення! ІНШОЇ ВІДПОВІДІ НЕ БУДЕ!» (до речі, цю фразу я чую і читаю від операторів чату, а також по телефону 3700 вже разів сто)
Питаю відділ чарджбеку: Я надала документи. Надала гарантію. З яких причих не ведеться оскарження? Причину назвали новеньку «заявки закрито статусом відмова і це остаточне рішення по заявкам. Транзакції класифікуються як переказ коштів…» І дали посилання Cardholder Dispute requirements (see Ch. 2 of the Chargeback Guide) «. ОСТАТОЧНЕ РІШЕННЯ? А ЧИЄ? на яких підставах??? А глава 2 правил — це як раз те, що ДОЗВОЛЯЄ ПРОВОДИТИ ОСКАРЖЕННЯ! Це вони, типу, відповіли. Це, типу, повне пояснення!!!
28.01.22 в чаті оператор Аліна таб.№ 285080 взагалі перевершила всіх (цитую з переписки) «13:27:54 Оператор: нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Причина відмови — ****ХХХХ****. Ми готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.». ОСЬ! ****ХХХХ***- ЦЕ МЕНІ ВСЕ ПОЯСНИЛО! ЗАЛІЗОБЕТОННО!!!
31.01.22 Ольга, відділ по зверненням 32303209, 15628594, НОВЕНЬКЕ: «Неможливо оскаржити через зміну в політиці Мастеркард… ІНШОЇ ВІДПОВІДІ ВАМ НЕ БУДЕ». На моє прохання надати письмову відповідь з вказанням в якому розділі (на якій сторінці) саме зміни в правилах, в якій редакції документу це вказано, дата внесених змін, які так сильно впливають на роботу, я отримала ГРУБУ ВІДПОВІДЬ «ВИ НАМ НЕ ВКАЗУЙТЕ ЩО ВИ ХОЧЕТЕ БАЧИТИ В ПИСЬМОВІЙ ВІДПОВІДІ! Ми самі вирішемо що Вам писати!». До речі, по оскарженню чарджбек змін в правилах немає! (я читала і спросила в спеціалістів, які працюють в іншому банку!)
Може, я би їм (робітникам Приватбанку) і вірила, АЛЕ! Справа в тому, що я на 100% знаю — ПОВИННО БУТИ ІНАКШЕ! В мене є докази з опиту повернення коштів (з іншим банком) — той самий мерчант! ті самі причини! все ідентично! Мої заявки до Мастеркард через інший банк- ідентичні! Диспут було виграно (і ніхто мені нервів не трепав!)
P. S.№ 2 Сподіваюсь, отримаю відповідь від банку на цей відгук.
Так ось! Хочу сказати:
1. Щоб вирішити правильно моє питання- Ви можете мене ідентифікувати за номерами заявок.
2. Хоча тут сайт і не є офіційним ресурсом банку, це не надає Вам права відписатись і ««рекомендувати»» мені звернутись беспосередньо в банк (тому що це я вже робила на протязі 30 днів).
3. Я не просто так злюся! Я маю докази! І знаю людину, яку так само пробують відшити. Я хочу донести і оприлюднити інформацію. Тому що якщо вже банк буде не набоці клієнта — то навіщо нам такий банк!!!
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2022, 10:53
Добрий день!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, згідно правилам міжнародних платіжних систем, про що вас сповіщали наші фахівці в телефонному режимі та був надісланий лист на вашу пошту з поясненнями щодо відмови в оспорюванні платежів.
Додатково, банком було сформовано офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 17

+
0
Kroahs
Kroahs
6 февраля 2022, 8:14
#
Чаржат они только то что не влияет на сам банк. А если банку нужно слюнявить бабки со своего кармана ведь провели транзакцию через свой антифрод, а не мастеркарда то все, бабки тютю. Искать мошенников это зашквар, проще долги вешать на тех кто не сбежит и все доки на него есть.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
6 февраля 2022, 12:55
#
Правила капитализма на лицо. И тем более если уж и поймают мошенников то толку. Их только посадят, но денег они же не дадут)
+
+12
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
6 февраля 2022, 13:07
#
В том и дело, что возвратами занимется платежная система Мастеркард. И с ней спорить єти товарищи не будут . Если держатель карты предоставляет доказательства, что транзакцию можно вернуть — система Мастеркард возвращает!
Просто не все это знают. Я бы тоже не знала бы, если бы не нужно было бы
+
0
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
6 февраля 2022, 13:03
#
Ось я про це і казала! Приватбанк просто кинув чергову відписку!
Вони не можуть казати «не можемо».
Про яку турботу ви кажете??? Банк ніяких ризиків при передачі справи в арбітраж не несе! Це ініціатива клієнта!!! Приватбанк бере з клієнта гарантію попередньої оплати «штрафу» за арбітраж. І згідно умов та правил п 2.1.4.10 це є умовою передачі в арбітраж заявки клієнта. Документи і докази готує клієнт! Тобто банк нічим не ризикує! Передати справу в арбітраж — це єдине, що в даному випадку потрібно.
Так що ж все ж таки заважає банкові??? Звідки таке небажання появилося??? Раніше такого я не бачила!!!
+
0
Jokets
Jokets
6 февраля 2022, 20:38
#
Так что за транзакция? Самостоятельный платеж с указанием данных карты и разового пароля вами или как?
+
+15
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
7 февраля 2022, 12:43
#
Прошу Вас не писать мне НИЧЕГО! Я изучила Вашу учетную запись. Вы слишком много сидите на сайте! А что Вы тут делаете? Работаете? Все Ваши комментарии сводятся лишь к одному — грубить людям, написавшим о своих конкретных проблемах.
Вам приватбанк платит, чтобы Вы на все отзывы об этом банке на людей кидались?
+
0
Jokets
Jokets
7 февраля 2022, 17:42
#
Ни слова не сказал, просто спросил о списании, ведь в отзыве никакой информации не указано. Изучайте дальше, но изучайте не только то что ВЫ хотите видеть, а всё.
+
+27
ccc2013
ccc2013
6 февраля 2022, 21:27
#
Вы хотите потягаться с Мастеркард?;)))
+
0
efess
efess
6 февраля 2022, 21:34
#
Клиенты часто не понимают,что в их претензии им отказывает не Приватбанк,а международная платёжная система (Visa,MC).и если МПС сказала нет- значит нет!
+
0
Kroahs
Kroahs
7 февраля 2022, 4:44
#
Не приват делает чарджбек, бабки ворует себе, а потом пишет ответ сорян не смогли вернуть, отказали. А на бабки покупают потом скумбрию по 8 грн
+
+27
ccc2013
ccc2013
7 февраля 2022, 10:11
#
Кто обманывает- Приват или Мастеркард с Визой- это доказать невозможно:(((
+
0
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
7 февраля 2022, 12:47
#
Еще не сказала. в том-то и дело
+
+27
ccc2013
ccc2013
7 февраля 2022, 11:02
#
Поэтому они и кивают друг на друга,а клиент остается ни с чем
+
+12
Mindent
Mindent
7 февраля 2022, 14:14
#
Очень удобно,как для банков,так и для МПС…😀
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
8 февраля 2022, 7:49
#
В нашей стране есть два основных документа, которые регулируют отношения между субьектами хозяйственной деятельности, заключившими (добровольно) договорные обязательства, соблюдая требования Законодательства, это Хозяйственный Кодекс Украины и Гражданский Кодекс Украины. Больше не чего не существует. Деятельность сторон «договора» регулируется нормативными актами и Законодательством Украины. Ответственность за все действия в рамках «договора» наступает исходя из содеянного, в соответствии с Законодательством Украины. Все! По факту — вы гр Украины (частное лицо) и банк (юридическое лицо, резидент Украины) заключили в правовом поле Украины договор. И вас как «сторону договорных отношений» не должно интересовать что там происходит с вашим контрагентом (банком) и то что пишут и юристы банка и «комментаторы» это все балалайка"! По факту банк, своим ответом подтвердил -одностороннее не согласованное изменение условий договора, что привело к условиям, которые описаны в ч2 ст 634 Гражданского Кодекса … Договір приєднання може бути змінений або розірваний на вимогу сторони, яка приєдналася, якщо вона позбавляється прав, які звичайно мала, а також якщо договір виключає чи обмежує відповідальність другої сторони за порушення зобов’язання або містить інші умови, явно обтяжливі для сторони, яка приєдналася. Сторона, яка приєдналася, має довести, що вона, виходячи зі своїх інтересів, не прийняла б цих умов за наявності у неї можливості брати участь у визначенні умов договору…
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
8 февраля 2022, 8:01
#
Продолжение. в свою очередь, в части 2 ст 207 Хозяйственного Кодекса указанно следующее .Недійсною може бути визнано також нікчемну умову господарського зобов’язання, яка самостійно або в поєднанні з іншими умовами зобов’язання порушує права та законні інтереси другої сторони або третіх осіб. Нікчемними визнаються, зокрема, такі умови типових договорів і договорів приєднання…
Поэтому, вам надо понимать, что от «Привата» кроме отписок вы не го не получите! И поэтому, собирайте всю «макулатуру» от банка к адвокату и в Суд! Сразу — разрыв договора, отдельной фразой в «Решении Суда, возмещение материального и морального ущерба.
Но опять все зависит от суммы денег!
+
+42
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 февраля 2022, 10:30
#
Спасибо. В итоге, получается, эти «деятели» творят что заблагорассудится. А чего им? Что такое суд- это долгое и материально-затратное мероприятие (для пострадавшего!). Меня лично раздавит, как бульдозером. Им- как укус комара слону
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Чарджбек Приватбанк. Претезіоністи. ПОРУШУЮТЬ правила та права Оскарження в платіжних системах.