Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Претензіоністи ПриватБанку служать клієнтам чи шахраям?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ГО Центр протидії фінансовим зловживанням 4 февраля 2022, 17:49
Місія Громадської організації «Центр протидії фінансовим зловживанням» полягає в тому, щоб захистити споживачів фінансових послуг від різного роду зловживань шляхом підвищення обізнаності щодо можливостей повернення втрачених коштів через процедуру чарджбек. Ця процедура передбачена правилами МПС Віза та Мастеркард, якими прийняті правила, що регламентують порядок проведення процедури чарджбек усіма банками, які займаються випуском платіжних карт.

ГО «Центр протидії фінансовим зловживанням» у рамках своєї діяльності також займається збиранням та аналізом інформації про хід чарджбек-диспутів проти нелегальних форекс-платформ у банках України.

Ми вже декілька років моніторимо і опрацьовуємо матеріали, які нам надають члени нашої організації. Ці матеріали вказують на те, що у більшості випадків українські банки- емітентів платіжних карт ідуть назустріч своїм клієнтам в питаннях оскарження транзакцій, проведених на користь шахрайських форекс-платформ.

Однак, нами зафіксовано та задокументовано десятки безпідставних відмов у прийнятті чарджбек заявок, а також численні факти безпідставного закриття раніше відкритих заявок з боку співробітників претензійного підрозділу АТ КБ «Приватбанк». Так ряд громадян, які опротестовували транзакції на користь одних і тих же торгово-сервісних точок крім ПриватБанку у інших банках, зіткнулись з різним проведенням чарджбек диспутів і спостерігали протилежну якість претензійної роботи. Якщо у Монобанку чи іншому банку приймалися заявки на чарджбек і кошти згодом повертались на карту, то з боку ПриватБанку за тих же обставин, поступала відмова або без пояснення причин, або з посиланням на те, що згідно з правилами МПС, опротестувати ці операції неможливо. Хочемо зазначити, що у Приватбанку мали місце численні випадки повернення коштів однім клієнтам при відмові іншим по аналогічним транзакціям.

У зв’язку з цим, у багатьох держателів карт виникає обгрунтована підозра, що співробітники претензійного відділу Приватбанку, які безпідставно блокують проходження чарджбек-диспутів у МПС, знаходяться у змові з представниками т.з. форекс-брокерів (а насправді — шахрайських проектів). А деякі держателі карт припускають, що незважаючи на письмові відмови, насправді претензійна робота Приватбанком проводяться і кошти повертаються, але в подальшому протиправно привласнюються банком.

Ми закликаємо керівництво АТ КБ «Приватбанк» силами внутрішньої безпеки банку провести службове розслідування вказаних фактів та перевірити роботу претензійного підрозділу.
Приватбанк
Ответ банка
4 февраля 2022, 19:12
Добрий вечір!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Звертаємо увагу, що даний сайт не є ресурсом банку.
При необхідності отримати від банка відповідь на запит рекомендуємо формувати запит згідно норм чинного законодавства.

Комментарии - 44

+
+16
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
5 февраля 2022, 14:10
#
провести службове розслідування вказаних фактів
==========

Так, а сами факты где? …одна болтовня.
А так да…пиар засчитан. Сейчас почти у каждого неудавшегося адвоката — ГО. Правильно, зачем налоги ещё барину платить. Любой терпила становится членом ГО и начинаем постепенно его разводить на бабки. И чем тогда это ГО отличается от приматовской ОПГ?
+
+1
Maya0112
Maya0112
10 января 2023, 14:30
#
Факти є, а ви добре відпрацьовуєте свої гроші примату і майже признаєте що вони шахраї , відчувається що вже натаскані так само відшивати клієнтів , наче за це нічого не буде
+
+4
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
5 февраля 2022, 14:56
#
На жаль я теж зіткнулась з такою ситуацією. Ось моя історія: після отримання відмови від торгіввельної точки (05.01.22) банк написав мені запит від 10.01.22 на отримання додаткових доказів англійскою мовою для подальшої претезійної роботи. Але як тільки вони отримали готову документацію (17.01.22) - відразу закрили заявки, мовляв «неможливо провести претензійну роботу». І я змушена з 18.01.22 добиватись СВОГО ПРАВА на оскарження в арбітражі плат.систем, ДОЛАЮЧІ ПОВНИЙ ІГНОР ДО КЛІЄНТА та неодноразоао подаючи скарги (32317192,32303209,15624292). А відмовки такі :"зміна політики платіжної системи «(при цьому не вказують де ж саме це написано), А ЩЕ «надано послугу торгового рахунку», А ЩЕ «Подальше оскарження не рекомендоване взагалі, т.к. транзакції класифікуються як р2р, ПС суворо не рекомендує у програних арбітражах повторювати помилку і намагатися оспорити все це 100% буде знову визнано програшем» ВОНИ КОЖНОГО РАЗУ ВИГАДУЮТЬ НОВІ ПРИЧИНИ!!! А одна спіробітниця чату Аліна таб.номер 285080І в чаті від 28.01.22 взагалі віписалась «нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Причина відмови — ****ХХХХ****. Ми готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки. » . ЦЕ ВСЕ ТІЛЬКИ УКРІПЛЮЄ МОЇ ПІДОЗРИ ЩОДО ПРАВДИВОСТІ ФАКТУ ЩО ПО ЗАЯВКАМ НЕ ВЕДЕТЬСЯ АРБІТРАЖ.
+
+4
Борис Манюк
Борис Манюк
7 февраля 2022, 14:49
#


Я звернувся до банку із заявою з приводу проведення чардждиспуту по моїм транзакціям. Я надав банку усі необхідні документи. Згідно правил MASTERCARD банк зобов’язаний надавати мені всіляке сприяння при запереченні транзакцій.Проте працівники банку під різним приводом відмовляють у розгляді моїх заяв,про що свідчать їх повідомлення на мою пошту та у чаті.
01.11.21р,29.11.21р,31.12.21р.на пошту банку мною були направлені документи по заявкам 1713678,1756091,1798487 відповідно.У відповідь я отримав відмови під різним приводом у розгляді моїх заявок.
Також я неодноразово звертався у чат Приватбанку: 10.01.22р співробітник Олександр, 24.01.22р співробітник Микита, 25.01.22р співробітник Володимир
26.01.22р співробітник Богдан, 26.01.22р співробітник Тетяна, 27.01.22р співробітник Олександр, 28.01.22р співробітник Юлія, 31.01.22р співробітник Анастасія
01.02.22р співробітник Марина, 03.02.22р сівробітник Богдан.
Мені було безпідставно відмовлено у розгляді моїх заявок.
Співробітники банку просто ігнорують всі мої аргументи.
+
+1
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 февраля 2022, 10:00
#
Операторы чата «Стойкие» как скала. Не понимают, бедняжки, что им не обломится с тех денег, которые отдел чарджбек по вашим заявкам присвоил)
+
+1
Maya0112
Maya0112
10 января 2023, 16:33
#
Погоджуюсь, вони наче роботи, думати не хочуть взагалі, дуже жаль
+
+3
Maya0112
Maya0112
7 февраля 2022, 17:01
#
Я обратилась в Приват банк в связи с выставлением претензии поставщику и возвратом средств через МПС.
Были приняты две заявки, но тут же отказано в передаче моих заявок в МПС.
При проверке статуса заявки на сайте https://privatbank.ua и в личном кабинете указано такие причины отказа:
ініціювання оскарження неможливе згідно правил Платіжної Системи.
На жаль, кошти повернути неможливо, оскільки з дати здійснення операції минуло більше 120 днів (згідно з правилами міжнародних платіжних систем Visa/Mastercard)
За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.
Вимоги щодо спорів щодо власників картки (див. розділ 2 Chargeback Guide) обмежують обробку певних платежів, що стосуються інвестицій, валютних рахунків та подібних спорів .

при обращении в чат 28.01.2022 специалисты «Павло», «Діана», «Юлія» не дали четкого ответа почему не передали мою заявку в МПС, а только ссылались на пункты, которые обещали отправить на почту.
У меня сложилось впечатление, что мои документы никто не читал и аргументов в пользу отказа у банка нету.
Обещанного ответа на почту также не последовало.
Моя претензия на возврат платежей никуда не отправлялась и банк самостоятельно принял решение об отказе.
+
+1
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 февраля 2022, 10:03
#
Банк принял решение самостоятельно распорядиться Вашими средствами. Документы Вы им подготовили. У них все есть для претензионной работы.
+
+5
Григорий Максимец
Григорий Максимец
7 февраля 2022, 18:12
#
25.01.2022 я отправил документы в chargeback@privatbank.ua
для процедуры чарджбек. 27. 01.2022 мне на Viber пришло сообщение «Vy podaly zaiavku na povernennia 1535.59 USD . Na zhal, u ramkakh pravyl platizhnykh system sumu ne mozhe buty poverneno. pb.ua/refund/1825357»
28.01.2022 я обратился в чате приват 24 к специалисту с вопросом почему мне отказали. С 12.03 по 15.07 часов я переписывался с разными специалистами. Меня игнорировали и перекидывали с одного специалиста на другого.
Последним специалистом была Анастасия, ее табельный номер — 290324, она ссылалась на правила Правила МПС Розділ 2 Chargeback Guide. На все мои дополнительные вопросы мне писали что заявка отклонена и обжалованию не полежит. Я предоставил все доказательства того что мне предоставили некачественную услугу, мне же говорят «согласно правил Mastercard, я не могу оспаривать качество инвестиционных услуг, а только пополнение счета». По моему мнению специалисты приватбанка не до конца изучили документы и просто не хотят заниматься моей заявкой.
+
+2
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 февраля 2022, 10:06
#
До конца изучили! и очень прекрасно займутся . Только у них есть намерение заняться вашими деньгами не в Вашу пользу. Да уж! Это зашкаливает! Я и не представляла себе масштаб! Ребята вообще берегов не видят!
+
+5
Елена Кулиш
Елена Кулиш
7 февраля 2022, 18:19
#
Я також хочу поскаржитись на бездіяльність працівників претензійного відділу «Приватбанку», і покривання ними шахрайських дій LIMEFX.
Я являюсь клієнтом Приватбанку, у листопаді 2021р. подала заяву на опротестування транзакцій за операціями по моїй карті, яким було присвоєно номера заявок №№ 17531177, 1753179.
Коли банк прийняв мою заяву, то обіцяв зробити все, щоб прискорити процес повернення моїх коштів. Але через місяць я зрозуміла, що банк не захищає мене, хоча я його клієнт, бо ці «працівники», які займаються моїми заявками, вже давно поклали мої кошти до своєї кишені!!!
Навіщо їм повертати мені мої кошти???
Я впевнена, що вони самі і організували це все, щоб використовуючи платіжні системи, наживатися за рахунок клієнтів банка. Інакше як пояснити, таку ситуацію?
12.01.2021 р. з інформації на сайті https://privatbank.ua/refund я дізнаюсь, що по моїм заявкам №№ 17531177, 1753179 «отримано відповідь від торгової точки з відмовою про відшкодування коштів. З документами можна ознайомитися, надіславши лист на chargeback@privatbank.ua. У темі листа зазначте номер заявки.»
Я відправила запити на отримання копій документів від банка-еквайєра.
Того ж дня я отримала від Приватбанку відповідь, що «Мерчант не надав ще документи до репрезентації. Очікуємо їх до 10 днів.»
Очікую.
Проходить 10 днів, документів ніхто не присилає, а натомість взагалі закриває заявки.
+
+6
Елена Кулиш
Елена Кулиш
7 февраля 2022, 18:20
#
Я починаю писати на chargeback@privatbank.ua запити, на якій підставі закриті мої заявки.
На що отримую таку відповідь, дослівно : «Ми отримали відмови від банку-еквайра на повернення коштів. Однак, документи ще не відобразились на ПС. Крім того, змушені Вам повідомити, що згідно вимогам МПС щодо диспутів власників карт (див. Розділ 2 Chargeback Guide) обмежують оскарження певних транзакцій, що стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних диспутів, тому транзакції більше не підлягають оскарженню».
Скільки б я не писала вимог, скарг, не дзвонила на гарячу лінію, у Приватбанка відповідь заготовлена одна «згідно вимогам МПС щодо диспутів власників карт (див. Розділ 2 Chargeback Guide) обмежують оскарження певних транзакцій, що стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних диспутів, тому транзакції більше не підлягають оскарженню».
Мені дуже цікаво, яким боком мерчант Бухгалтерські послуги: Tap*Tap A з MCC кодом — 8931 (Бухгалтерський облік, Ревізія та Бухгалтерські Послуги) відноситься до інвестиційних, валютних рахунків? А якби і стосувався, то правила Мастеркард такі транзакції не забороняє оскаржувати.
От мені дуже цікаво, для Приватбанку Мастеркард розробив якісь окремі правила? Для всього світу одні, а для Приватбанку інші?
+
+4
Елена Кулиш
Елена Кулиш
7 февраля 2022, 18:20
#
В мене зараз оскаржуються такі ж транзакції з мерчантом Бухгалтерські послуги: Tap*Tap A і в МОНО банк. Там теж виникла подібна ситуація, банк-еквайєр пообіцяв відповідь на претензію, але не прислав, то претензійний відділ МОНО банк надіслав мені листа де зазначалось, що «Банком було отримано повторне подання до оплати (Second Presentment) щодо спірних операцій. Згідно правил МПС банк-еквайєр має 8 календарних днів (від дати виставлення диспуту) для надання супровідної документації. Після закінчення терміну банк-еквайр так і не надав супровідні документи. Виходячи з цього Банком було виставлено повторну претензію (Pre-Arbitration Case) надавши як аргумент порушення правил оформлення диспутного кейсу — відсутність супровідної документації. 12.01.2022 р. було ініційовано повторну претензію (оформлено Pre-Arbitration Case)… «
З такого листа видно, МОНО банк реально захищає свого клієнта, керуючись правилами Мастеркард.
За таких обставин, я вимушена констатувати про перешкоди у реалізації мого права на опротестування спірних транзакцій, з боку окремих співробітників «Приватбанку».
Час іде, а я і досі не можу добитись свого права подати на пре-арбітраж МПС, бо у Приватбанка транзакції з мерчантом Бухгалтерські послуги: Tap*Tap A не оскаржуються, чи може вже давно оскаржились, тільки мої кошти осіли в чужому гаманці?
Прошу керівництво банку провести службове розслідування.
+
+5
Vit63
Vit63
8 февраля 2022, 9:36
#
Хочу довести до відома керівництва Приватбанку, що банк не виконує своїх прямих обов’язків, не піклуїться про своїх клієнтів. Я подав заявку на повернення коштів в зв’язку з махінаціями які було проробленно зі мною. Підготував всі документи, зібрав докази. Приватбанк приняв мою заяву, транзакціям було присвоєно номери 1806307, 1806313, 1806312, 1806311.В той же день, коли були відкриті заявки, Приватбанк зразу їх і закрив, а на сайті написав «На жаль, кошти повернути неможливо, оскільки з дати здійснення операції минуло більше 120 днів (згідно з правилами міжнародних платіжних систем Visa/Mastercard).» Але ж це не правильно! В правилах Мастеркард написано, що якщо володар картки оскаржує якість послуги, то транзакція має бути не старіша ніж 540 днів. Я неодноразово звертався в Приватбанк, пояснював, розказував де я таке прочитав в правилах, та на якій сторінці. Мені постійно відмовляли, говорили,що заявки оформленні коректно,і що ми нічим помогти не можемо,пройшло 120 діб. Але я знаю ,що такі заяви розглядаються за термін до 540 діб. Я написав письмову скаргу та відправив у Приватбанк. Вчора прийшла мені письмова відповідь, підписав Семененко В. В.
+
+2
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 февраля 2022, 10:14
#
Вы продвинулись! Вам респект! Мне работники, например, по моим запросам не находят нужным сообщать ФИО ответственных за решения по закрытию заявок. А кто такой Семененко В. В.
+
+1
Vit63
Vit63
9 февраля 2022, 13:32
#
Семененко В. В. — спеціаліст із забезпечення бізнес-процесів Департаменту з обробки запитів клієнтів та держорганів ГО. За його підписом прийшла мені відмова
+
+4
Vit63
Vit63
8 февраля 2022, 9:36
#


Пан Семененко В. В. пише мені таке «Якщо товари або послуги повинні були бути надані після дати обробки транзакції, то період часу в 120 календарних днів обчислюється з останньої дати, коли власник картки очікував отримати товари або послуги, але не повинен перевищувати 540 днів з дати обробки транзакції. Документів, які б підтвердили. що послуга повинна була бути надана Вами протягом останніх 120 днів, Вами надано не було. Враховуючи вищевикладене, на даний час термін оскарження закінчився»
ЯК ЖЕ ДОКУМЕНТІВ НЕ БУЛО? КУДИ ДИВИТЬСЯ БАНК??? ЧОМУ НЕ ЧИТАЄ ДОКУМЕНТИ??? На 1 сторінці моєї заяви, я звертав увагу банка, що у моєму випадку, часові рамки для повернення платежів слід обчислювати не з дати здійснення транзакції, а з 21.12.2021 р. (коли я направив Повідомлення про відмову від послуг та розірвання договору), підстава визначення часових рамок стор. 59 правил Мастеркард. Але пан Семенко В. В. не уважно прочитав мої документи, та поспішив мені відмовити.
Прошу, Голову правління, службу безпеки та підрозділ управління ризиками розібратися з роботою претензійного відділу банку.
+
0
Maya0112
Maya0112
10 января 2023, 16:28
#
Їхні відповіді це набір букв, тому що інші банки читають документи, а ще краще, вони їх передають до МПС , де їх точно прочитають та відреагують. Але приват цим не займається, ні, вони ж лише гроші можуть виманювати, стягувати за всяку дурню, на клієнтів їх начхати
приват банк слід перевіряти і ще раз перевіряти , поліція, суд, НБУ, всіх до привату на перевірку, думаю вони багато цікавого там знайдуть, за свою бездіяльність та зловживання потрібно відповідати
+
+3
OlgaRia1957
OlgaRia1957
8 февраля 2022, 9:52
#

Я подала документы по процедуре чарджбек в Приват банк. Сотрудники Приватбанка игнорируют мою претензию на возврат средств. Факт оплаты не оспаривается. Моя претензия к Мерчанту касается исключительно некачественной услуги (дефектности его услуги). Качество услуг не соответствует описанию и эта информация, а также доказательства, были указаны в поданных мной документах.
Я обратилась в чат Приват 24, так как мои заявки были закрыты с формулировкой — «По заявке на возврат средств провести претензионную работу невозможно, данные по транзакции противоречат комментариям к поданной заявке», но сотрудник Сергей дал противоречивые ответы, а на некоторые вопросы и вовсе не отвечал, а также отказался предоставить письменное подтверждение решения по этим заявкам.
Согласно статусам завок, они не передавались в Международную платежную систему.
И когда обращалась в Чат Приват 24 в другой день и время, то как сотрудник (табельный номер 290306) просто отключились из чата не дав ответа на поставленные вопросы, по каким же причинам мои заявки были закрыты.
Также неоднократно писала на почту сhargeback@privatbank.ua, отсылала письма по Укрпочте, чтобы изучили предоставленные мной документы, но ответа так и не получала. В таких обстоятельствах я вынуждена констатировать о препятствиях в реализации моего права на опротестование спорных транзакций со стороны отдельных сотрудников АТ КБ «ПРИВАТБАНК».

+
+3
Александр  Якименко
Александр Якименко
8 февраля 2022, 12:57
#


Действительно непонятно на кого работает Приватбанк! Чтобы описать мою ситуацию, которая сложилась, не хватает слов для выражений.
В декабре 2021 г. я подал заявления на оспаривание транзакций. Приватбанк принял их и всем транзакциям были присвоены номера 1781983, 1781991, 1788395, 1788396. По транзакции № 1781991 у меня претензий нет, 17.12.2021 г. банк принял в работу, 22.12.2021 г. документы отправлены в международную платежную систему. Всю информацию я могу отслеживать на сайте банка https://privatbank.ua/refund/.
А вот по транзакциям №№ 1781983, 1788395, 1788396 практически в один — два дня все решилось. 22.12.2021 г. были открыты заявки, а 23.12.2021 Приватбанк уже их закрыл, приняв решение: «К сожалению, средства вернуть невозможно, так как с даты проведения операции прошло более 120 дней (согласно правилам международных платежных систем Visa/Mastercard).»
+
+3
Александр  Якименко
Александр Якименко
8 февраля 2022, 12:58
#
Продолжение
Однако, это решение противоречит правилам платежной системы! В правилах Мастеркард черным по белому написано, что транзакции, которым нет 540 дней, могут оспариваться. Я точно знаю, что такие транзакции Приватбанк берет в работу, документы отправляет в платежную систему, тому доказательство моя заявка № 1781991(с даты проведения операции прошло более 120 дней).
Вот уже 2 месяца я упрашиваю Приватбанк выполнять свою работу. Если уж открываете карты Мастеркард, то оказывайте все услуги этой платежной системы, в том числе и услугу чарджбек, а не выборочно.
Прошу Председателя правления такого большого банка, обратить внимание на мою проблему, провести расследование и отстранить от работы некомпетентных сотрудников претензионного отдела.
+
+4
VasiliyTymkiv
VasiliyTymkiv
8 февраля 2022, 14:35
#

Я також скаржусь на невиконання Приватбанком зобов’язань як емітента, надання банком завідома недостовірної інформації і грубого порушення моїх прав як клієнта.
30.11.2021р. я подав заяву про незгоду із транзакціями (всього 8 транзакцій), 13.12.2021 банк прийняв мою заяву і присвоїв кожній транзакції відповідний номер. Проте вже із наступного дня банк почав закривати заявки із аргументацією «На жаль, кошти повернути неможливо, оскільки з дати здійснення операції минуло більше 120 днів (згідно з правилами міжнародних платіжних систем Visa/Mastercard).». При моїх спробах вирішити дану ситуацію через шляхи офіційної комунікації із банком (Chargeback@privatbank.ua, чат онлайн), співробітниками банку надавалась недостовірна і часто суперечлива інформація (від інформації, що банк подав мої документи в МПС і прийшла відмова до інформації, що банк не розглядає заяви по транзакціям по яким пройшло більше 120 днів від дня оплати, без жодних винятків), даний факт підтверджує, що у працівників банку відсутня необхідна компетенція, або достатнє бажання розглядати мою заяву по суті.
+
+4
VasiliyTymkiv
VasiliyTymkiv
8 февраля 2022, 14:35
#

21.12.2021 р. я надіслав скаргу рекомендованим листом через Укрпочту, а також продоблював її через форму звернення на сайті https://privatbank.ua/pytannya-skargy-propozytsij. Результат звернення через форму на сайті - дзвінок від відділу звернення Приватбанку (дівчина представилась Анею), в розмові мені надавалась недостовірна інформація (навіть те що клієнтам заборонено знати мсс коди, це внутрішня інформація банку). 28.12.2021р отримав офіційну відповідь по скарзі, після її отримання звертався в чат, проте кожен із операторів (03.01.2022 Ігор, 03.01.2022 Марина, 03.01.2022р Катерина, 04.01.2022р Юлія, 04.01 Марина, 04.01. 2022р Яна і багато інших) підтверджували, що відповідь офіційна, проте не могли пояснити: 1. Чому немає письмової відмови від МПС. 2. Чому відповідь в офіційному листі кардинально відрізняється від інформації на сайті https://privatbank.ua/ru/refund і суперечить даним із мого особистого кабінету. Вся відповідь операторів чату зводиться: «інформація вам надана, все що банк міг зробити зробив, більше ніякої інформації в нас немає»
+
+4
VasiliyTymkiv
VasiliyTymkiv
8 февраля 2022, 14:36
#

Не отримавши адекватної відповіді через чат, 05.01.2022р я написав повторну скаргу із проханням надати відповіді:
1. Чому у офіційному листі надається недостовірна інформація.
2. Із яких причин мої заявки досі не передані в платіжну систему, із обов’язковим вказанням відповідних пунктів і сторінок із правил Міжнародної платіжної системи MASTERCARD.
У відповідь 20.01.2022р отримав ідентичного листа. Наголошую, що інформація надана у офіційних листах Приватбанку не відповідає дійсності, банк не надав жодних підтверджуючих документів від МПС про відмову у розгляді моїх документів, більше того по факту по шести заявках мої документи були передані в МПС, по одній із «якоби закритих» вдалось повернути кошти.
Також намагався вирішити питання через Chargeback@privatbank.ua проте безрезультатно, складається враження, що у працівників банку закінчилась фантазія, і вони неспроможні придумати «наступну казочку» щоб виправдати свою бездіяльність, тому перестали відповідати на мої листи.
+
+3
Prihodjko
Prihodjko
8 февраля 2022, 14:59
#
Доброго дня. Хочу залишити скаргу на бездіяльність працівників приватбанку, яка заключається в пасивності та не бажанні розглядати мої звернення щодо опротестування спірних грошових переказів. Приватбанк, який має захищати права своїх клієнтів для запобігання надання недобросовісних послуг. Але працівники приватбанку просто передають відписки торгових точок, а не встановлюють істину. Мої звернення та надані матеріали на опротестування транзакцій які я листами надіслав на chargeback@privatbank.ua були проігноровані, а заявки на повернення коштів № 1786897; № 1786881; № 1786878 були закриті з відпискою, що послуга надана. Хоча я не опротестовую саму послугу, а надаю матеріали для опротестування та повернення коштів у звязку з наданням неякісних послуг з боку продавця. Після відмови 11.01.2022 я звернувся в чат приватбанку в вимогою більш детального дослідження моїх документів та просив поверненя заявок в роботу. Однак, консультанти: Олександр, Максим, Світлана та Михайло теж не допомогли. Після багатогодинної переписки я так і не отримав відповіді на свої питання, а побачив тільки сухі відписки та повне небажання захищати інтереси своїх клієнтів.
+
+4
Елена Тарадойко
Елена Тарадойко
8 февраля 2022, 17:12
#
Я подала в Приватбанк чарджбек. Моїм спірним транзакціям було присвоєно номери 1810182,1798914, 1798916. Із інформації на сайті я дізналась, що банк не відправляв мої документи до платіжної системи, а безпідставно закрив мої заявки і не проводе претензійну роботу. На мої численні запити пише банальні відписки, для того щоб не займатися моїм питанням, посилаючись на те, що МПС не оскаржує транзакції які мають відношення до «Брокерів, інвестицій, та подібних спорів». Я писала вимоги. скарги пояснюючи банку, що : «Kiexo» не є брокером, так як в нього немає офіційного статусу брокера, відповідного дозволу регулятора такої діяльності, ліцензій чи будь яких дозвільних документів. З виписки з банку я дізналася, що мої гроші не йшли ні на які торгові рахунки (як мене намагається запевнити Приватбанк), так як МСС брокерських послуг на ринку цінних паперів має бути 6211. Мої заявки мають такі МСС коди: заявка 1798914-МСС (7994) — розваги заявка 1798916-МСС (7994)-розваги заявка 1810183-МСС (7299)-різні послуги Яке відношення до брокерської чи інвестиційної діяльності мають мої заявки?
+
+1
Елена Тарадойко
Елена Тарадойко
8 февраля 2022, 17:15
#
Mastercard chargeback від 7 грудня 2021 року не містить інформації про неможливість оскарження транзакцій, які стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних спорів Відповідно до стор. 56 MASTERCARD chargeback guide від 07 грудня 2021 р. (https://www.mastercard.us/content/dam/mccom/global/documents/chargeback-guide.pdf), відшкодування платежів доступне емітенту за транзакціями, в яких оплачуються азартні ігри, інвестиції тощо. Проте, емітенти не мають права на повернення коштів, пов’язаних з використанням цих фішок або вартості невитрачених фішок, або на будь-які виграші, доходи чи збитки в результаті використання таких фішок чи їх вартості. Правила платіжних систем єдині по всьому світі!!! Чи у Привата є свій особистий договір з MASTERCARD про який знають лише вони? Тому вважаю, що Приватбанк або некомпетентний по питанням чарджбеку, або покриває шахраїв. Прошу керівництво провести службове розслідування, відсторонити від роботи некомпетентних співробітників претензійного відділу, та провести претензійну роботу, згідно правил МПС по моїм спірним транзакціям.
+
+1
Светлана Олейникова
Светлана Олейникова
9 февраля 2022, 13:37
#
10.12.2021 мною була подана заява до АТ КБ «ПриватБанк» з проханням передати мої документи до Міжнародної платіжної системи Visa для повернення платежу. Також мною були надані всі документи, які вказували на те, що послуга була надана але вона була дефектною і не відповідає опису. Причини заперечення транзакції: 1.Обліковий запис на сайті продавця не надавав реальної можливості для торгівлі або інвестицій у регульовані фінансові продукти. 2.Нелегальна діяльність компанії (як в Україні, так і в інших заявлених на сайті юрисдикціях.) 3.Недостовірність інформації на сайті компанії; 4.Спотворення відомостей про імена, місцезнаходження та кваліфікацію представників «асистуючих» інвесторів; 5.Невідповідності коду МСС роду діяльності продавця, який вказано на сайті. 6.Відмова у виведенні доступного балансу. 21.12.2021 Моїй спірній транзакції було присвоєно номер 1786710, а вже 22.12.2021 Приватбанк закрив мою заявку з загадковим формулюванням «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.» Після численних дзвінків на 3700, запитів на електронку банку, 10.01.2022 я отримала відповідь, що дана транзакція класифікується, як переказ грошових коштів, послуга переказу надана, операція з 3D-Seure не може бути оскаржена як помилка,чи ненадання товару, чи послуги, чи шахрайство.
+
+1
Светлана Олейникова
Светлана Олейникова
9 февраля 2022, 13:39
#
Чому Приватбанк так неуважно читає документи??? В своїй заяві я не заявляла про помилки чи ненадання товару чи послуг і навіть про шахрайство! Я оскаржую якість послуги, а тому вказала в своїй заяві код спору «Послуги не відповідають опису» Це різні речі! Невже для юристів Приватбанку все єдине? Я повторно дзвонила до служби ПриватБанку з проханням переглянути мою заяву, на що кожного разу співробітники банку мені відповідали відмовою аргументуючи тим, що послуга була надана коректно і вони не бачать причин передати мою заяву до Міжнародної платіжної системи. Щоразу я вказувала на банківську виписку, де МСС код 7994 не є кодом оплати фінансових послуг, а є оплатою клубу відеоігор (xBill*iwatchgames,Kyiv). 24.01.2022 на моє прохання заявку було передано до головного офісу, зі мною зв’язався оператор і надав таку інформацію,що «моя заява не може бути передана до Міжнародної платіжної системи, так як ПриватБанк не бачить підстав для цього.» На що я вкотре надала всю інформацію в усній формі і просила про передачу моєї заяви. Співробітниця ПриватБанку сказала, що тепер мені потрібно надати письмовий договір із постачальником послуги та реквізити оплати послуги. Як я виклала вище, я вже надала банку всю інформацію з даної транзакції, включаючи банківську виписку, сайт постачальника послуг, реквізити та інше.
+
0
Светлана Олейникова
Светлана Олейникова
9 февраля 2022, 13:40
#
02.01.2022 ПриватБанк надіслав мені листа, в якому спеціаліст із забезпечення бізнес-процесів Семененко В. В. повідомив, що: «Банк звернувся до Міжнародної платіжної системи. За результатами оскарження Міжнародна платіжна система відмовила у поверненні коштів, оплачені вищезгаданою транзакцією, тобто фінансові претензії повернення грошових коштів було програно.» Але це повна маячня! МПС не могло відмовити, бо Банк не відправляв мої документи на розгляд! Цю інформацію можна перевірити на сайті Приватбанку. Дуже шкодую, що стала клієнтом Приватбанку, бо працівники цього банку неналежно виконують свої обов’язки, не розглядають питання по суті звернення та надають клієнту банку завідомо неправдиву інформацію. Я знаю про що я кажу, бо такі самі транзакції в мене зараз розглядаються в інших банках, а саме в Моно банк і Альфа Банк, то в цих банках приняли мої документи без проблем, не розказують про шахрайські дії, не брешуть, що платіжна система відмовила у розгляді, а проводять претензійну роботу по всім правилам платіжних систем. Прошу керівництво банка звернути увагу на мою проблему та провести розслідування даного інциденту.
+
0
Maya0112
Maya0112
29 марта 2022, 20:50
#
Така сама ситуація склалась і в мене. Монобанк повернув кошти на мою карту через МПС.
А Приват банк просто бреше, що «фінансові претензії повернення грошових коштів було програно» . Яка ж це цинІчна брехня, навіть в умовах війни ВОНИ ПРОДОВЖУЮТЬ БРЕХАТИ КЛІЄНТАМ, ЗАБИРАТИ ЇХНІ ГРОШІ, ТОМУ ЩО ДОКУМЕНТИ ЩОБ ОСКАРЖИТИ ТРАНЗАКЦІЇЇ В НИХ Є, ЗА ЯКИМ КОДОМ БУЛИ ПЕРЕДАНІ ЗАЯВКИ 1827188 та 1827189 ДО МПС, ЯКЩО ЇХ СТАТУС ЗАКРИТІ С ПРИЧИН ВІДМОВИ САМИМ БАНКОМ???
ПРОШУ КЕРІВНИЦТВО ПРИВАТ БАНКУ ЗВЕРНТУИ УВАГУ НА РОБОТУ ПРЕТЕНЗІЙНОГО ВІДДІЛУ!!! НЕ БУТИ ЗРАДНИКАМИ СВОЇХ ЖЕ ЛЮДЕЙ У ЦІЙ КРАЇНІ. КОЛИ Є РЕАЛЬНИЙ ШАНК ПОВЕРНУТИ КОШТИ У БАНКІВСЬКУ СИСТЕМУ КРАЇНИ КОШТИ ВОНИ ВІДМОВЛЯЮТЬ КЛІЄНТАМ АБО СКОРІШЕ ВСЬОГО КРАДУТЬ ЇХНІ КОШТИ
+
+2
Зинаида Павленко
Зинаида Павленко
9 февраля 2022, 14:45
#
Я обратилась в ПриватБанк с просьбой помочь вернуть средства по процедуре чарджбек. Первые три транзакции были возвращены,в том числе одна из транзакций через арбитраж. А последние три зависли на статусе отработки. Я неоднократно обращалась к операторам Приват банка. Меня уверяли, что все принято в работу, не стоит беспокоиться.А статус не меняется из-за каких-то технических причин.

1 февраля 2022 я очередной раз связалась с операторами (три раза за день), попросила прислать мне письменное подтверждение своих слов, но письменного ответа так и не получила.
+
+2
Зинаида Павленко
Зинаида Павленко
9 февраля 2022, 14:45
#
02 февраля 2022 повторно общалась со специалистом Натальей Алексеевой и была поражена ответом: оказывается еще 20 января 2022 одна из заявок (1819934) закрыта с такой формулировкой:«Требованием ПС по спорам относительно владельцев карты (см. раздел 2 Chargbek Guide) ограничивают обработку определенных платежей, касающихся инвестиций, валютных счетов. Поэтому данная транзакция больше не подлежит обжалованию.», хотя всю информацию, которая подтверждает, что услуги были предоставлены дефектные, мною предоставлены в полном объеме. Также из информации на сайте https://privatbank.ua/ я узнала, что по заявке 1819935 было принято решение, что средства вернуть невозможно, поскольку с даты совершения операции прошло более 120 дней (согласно правилам международных платежных систем Visa/Mastercard)."Хотя и это не правда, так как документы были поданы в срок. Почему сотрудники банка обманывали и закрыли заявки по косвенным причинам не понятно? А уверяли,что все в работе, а также, когда я пыталась уточнить по каким причинам закрыли заявки- внятно не ответили, такое впечатление, что мои документы, что я подавала, даже не читали и банк самостоятельно принял решение об отказе.
+
+1
Makeevgeka
Makeevgeka
10 февраля 2022, 13:46
#
Я 17.12.2021 г. подал в ПриватБанк заявление на опротестование транзакции в пользу другого сервиса на сумму 2500 usd от 18.05.2021 и 28.05.2021. Через пять дней пришло уведомление о принятии в работу заявок (1788417, 1788415). А на следующий день я узнал что они уже закрыты, без детального изучения документов и без рассмотрения МПС. В ответ на мой запрос объяснить что означает «данные по транзакции противоречат комментариям к поданной заявке», получил два разных ответа по одной и той же заявке 1788417, а по второй вообще не получил ответа. 29 и 30 декабря я обращался в Чат Приват 24, но ответов по существу моих вопросов не получил. Общался с разными сотрудниками, иногда кажется что с ботами, представлялись они Владиславом, Андреем, Дмитрием и Юлией с табельным номером 301811. В своем заявлении я указал всю информацию, но работники банка не добросовестно провели проверку документов. В ответ на одно из объяснений причин закрытия заявок обозначу, что 3-D Secure это протокол, использующийся для дополнительного уровня безопасности двухфакторной аутентификации пользователя. Но я не отрицаю факт оплаты, поэтому ссылка банка на 3-D Secure является безосновательной. ПриватБанк в Украине является агетом МПС MasterCard, следовательно обязан предоставлять все сервисы этой системы в полном объеме. Считаю что банк не выполнил своих обязанностей по защите моих интересов. Сотрудники не рассмотрели мое заявление по существу и дали формальные отговорки по причинам обжалования.
+
+1
RomanivIvan
RomanivIvan
10 февраля 2022, 17:41
#

Працівники Приватбанку халатно відноситься до виконання службових обов’язків!
По моїх заявках 1683786, 1683790, ще 29.10.21р. прийшла відповідь від банку еквайра із відмовою повернення коштів. Я підготував заперечення просив банк продовжити оскарження. Але ніхто не читав моїх документів. Чат з Приватбанком не допоміг. 03.12.21 отримав відповідь «По заявке дальнейшее обжалование в ПС невозможно, так как временные регламенты были исчерпаны». На моє запитання: Чому мої заперечення на відповідь продавця не переданні для подальшого розгляду у регламентовані часові рамки? Працівники банку так і не спромоглися відповісти по суті питання. Після кількох годин моїх звернень у чат із проханням надати письмове пояснення чому мої документи не передані в МПС, претензійний відділ проявив креативність і надіслав більш «розгорнуту відповідь»: «Также обращаем Ваше внимание, что данная транзакция классифицируется как перевод денежных средств. Услуга перевода предоставлена.»
+
0
Maya0112
Maya0112
10 января 2023, 15:34
#
Це свідчить лише про те, що відписки видумані, не по суті, це просто якийсь треш, вони видно отримали список можливих відповідей та ліплять їх всім, хто зветається по кругу, от і все. Боже куди це котиться, правової підтримки та захисту не можливо отримати, а що ми хочемо від влади, якщо навіть свої банки працюють проти людей, тому має бути правовий захист на оприлюднення таких ситуацій
+
+1
RomanivIvan
RomanivIvan
10 февраля 2022, 17:42
#

Надана інформація щодо класифікації операції як переказ коштів є невірною із кількох причин. Я ніколи не замовляв переказ коштів на сервісі PETROZAVODSK, про що надавав підтвердження. Також наголошую, що згідно банківської виписки в мене було п’ять транзакцій на даного мерчанта, по всіх п’яти проводилась претензійна робота, і при передачі документів по заявках 1683795, 1683796, 1683789 для подальшого оскарження не виникло жодних проблем із класифікацією операції, і вдалось повернути кошти. Працівники претензійного відділу надали у листі завідома невірну інформацію, лише для того щоб виправдати свою бездіяльність!
+
+1
RomanivIvan
RomanivIvan
10 февраля 2022, 17:42
#

У відповідь на мою скаргу від 07.12.2021р (а також повторну від 06.01.2021р) Банк повідомив наступну інформацію (офіційні листи ідентичні): «Таким чином, для проведення подальшого оскарження транзакцій в арбітражі МПС, Вам необхідно надати до Банку відповідне підтвердження та забезпечити наявність на своєму картковому рахунку відповідної суми.» Підтвердження надіслав ще 22.12.2021р (одразу коли отримав першого листа) на емейл chargeback@privatbank.ua, проте оскарження досі не продовжено, більше того працівники претензійного відділу всупереч офіційній інформації відмовляються проводити оскарження із наступною аргументацією: «Відповідь надано раніше. Терміни оскарження вийшли». По жодному каналу комунікації(Chargeback@privatbank.ua, чат онлайн, відділ звернення клієнтів), досі не вдалося отримати адекватної відповіді чому у офіційному листі № 20.1.0.0.0/7- 211209/35041 банк запропонував вихід із ситуації, проте по факту відмовляється його виконувати.
+
+1
Valeriy2022
Valeriy2022
11 февраля 2022, 10:12
#
Я, являюсь участником в chargeback-диспуте по заявке 1815041. 14.01.2022 Банком была инициирована претензионная работа по спорным транзакциям согласно правил Международной платежной системы.Было сформировано две заявки с абсолютно идентичными данными под номерами 1815041 и 1815042. По заявке 1815042 был сформирован пакет документов 18.01.2022, и передан в Международную платежную систему.
По заявке 1815041 согласно данным сайта privatbank.ua/refund 19.01.2022,было принято решение,что претензионную работу провести невозможно,данные по транзакции противоречат комментариям к данной заявке.20.01.2022 писал на почту chargeback@privatbank.ua, чтобы письменно предоставил банк разъяснение, что означает «данные по транзакции противоречат комментариям к поданной заявке.», но ответа так и не получил. Тогда, 24.01.2022 я обратился за разъяснениями в онлайн помощь Приват24. Со мной общались работники банка Александр и Никита. В завершении общения Никита привел перечень документов,якобы не достающих по этой заявке,хотя вся информация была изложена в полном объеме в документах прилагаемым к данной заявке.Вопрос остался нерешенным.В тот же день заявку было якобы передано на высший уровень обработки и присвоен номер 15625768.В итоге в разделе коммуникации 07.02.2022, я узнал,что решение было принято 14.01.2022 о закрытии заявки по каким-то непонятным причинам,а также ссылкой на пункты документов,которые к данной заявке вообще не имеют отношения.
+
+1
Nikitos3
Nikitos3
19 февраля 2022, 15:33
#
Я особисто вважаю, що це тупе привласнення виграних по чарджбеку коштів з подальшим замилюванням очей клієнту. Чому саме це приходить на думку? Тому, що ніяких документів і ніяких виразних пояснень співробітники Приватбанку не дають, а лише пропонують «тєрпілам"кожен раз ознайомитися з правилами МПС. Звісно, що в тих правилах немає жодних пояснень таким нелогічним діям: коли раніше були численні повернення за ідентичними оспореними транзакціями, а потім різко припинилися.Тож пишіть заяви в поліцію про факти крадіжки ваших грошей, що повернулись по чарджбеку і скоріше за все, були присвоєні. Нехай розбираються що було насправді шляхом перевірки внутрішніх документів. А претензіоністи клеїли і будуть далі клеїти дурня.
+
0
Maya0112
Maya0112
10 января 2023, 15:46
#
Так. вони клеять дурня, а правила МПС їм не писані, вони їми крутять як хочуть, це ж навіть не логічно спиратись та Правила , де написано геть інше стосовно звернень клієнтів, клієнти ж не дурні , читати вміють,
тому це мафія, з якою потрібно боротись та притягувати до відповідальності
+
0
Maya0112
Maya0112
10 января 2023, 15:46
#
Так. вони клеять дурня, а правила МПС їм не писані, вони їми крутять як хочуть, це ж навіть не логічно спиратись та Правила , де написано геть інше стосовно звернень клієнтів, клієнти ж не дурні , читати вміють,
тому це мафія, з якою потрібно боротись та притягувати до відповідальності

+
0
Nataliya2530
Nataliya2530
13 мая 2023, 12:38
#
На власному досвіді я відчула протизаконні дії працівників претензійного відділу Приватбанку та отримала докази їх причетності до до покриття форекс лохотронів. Тепер конкретно!!! Спершу я вляпалась у форекс компанію LimeFX. Думала заробити, але нарвалась на шахраїв. Вони одразу запропонували працювати з картки Приватбанку, мовляв так простіше і надійніше. Тепер я розумію чому!!! Я перерахувала гроші нібито для поповнення свого торгового балансу, а потім глянула у виписку по картці, виявилося,що гроші пішли на рахунок азербайджанської торгово сервісної точки csgoproskin BAKU. У виписці значеться МСС код — 7993 (тобто відео ігри),що аж ніяк не не має відношення до форексу, А згодом зрозуміла, що потрапила у пастку № 2 під назвою Приватбанк. Виявилось,що у цьому банку сидять агенти форекс лохотронів. Вони спокійно собі працюють у претензійному відділі отримуючи зарплату від державного Приватбанку. Їх задача футболити чарджбеки жертв шахраїв. Впевнена, що вони це роблять за щедрі комісійні від форекс лохотронів. Подала першу заяву на оскарження — і тут фахівець 3-го рівня з обробки звернень Я. О. Рибалка (виявляється існує така посада) листом від 21.03.2023р. № 20.1.0.0.0/7−230314/27329 дає мені таку відповідь: здійснені Вами транзакції кваліфікуються як переказ грошових кошті, послуга данного сервісу — поповнення рахунку брокерського рахунку. Транзакція не підлягає оскарженню згідно правил Платіжних систем. Альо, фахівець аж 3-го рівня пан Рибалка.
+
0
Nataliya2530
Nataliya2530
13 мая 2023, 12:38
#
В продовження вище вказаного. ВИ ВЗАГАЛІ ВІДЧУВАЄТЕ РІЗНИЦЮ МІЖ ВІДЕОІГРАМИ ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ЧИ БРОКЕРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ??? Написала купу вимог, повторну заяву, але отримувала лише тупі відмазки від різних фахівців різного рівня, що претензійну роботу провести не можна. Але чому не можна у Приватбанку, а у інших банках можна? Наприклад МОНОБАНК з мерчант-рахунку csgoproskins.com, BAKU повернув кошти іншій людині??? Я маю докази, що гроші дійсно повернулись в результаті роботи працівників МОНОбанку і з саме того самого рахунку, що у моїй виписці. Це відбулося завдяки чистоті кадрів у Монобанку і тому, що в Монобанк ще не проникли агенти шахрайських форекс компаній. Спілкуючись із іншими постраждалими від форекс лохотронів я з’ясувала, що я не одинока. Виявилось, що претензіоністи з Приватбанку футболять сотні чарджбеків там де інші банки їх приймають і повертають кошти. Окрема болюча тема реагування контролюючих органів на цю ситуацію. Були звернення до НБУ, але цей орган під головуванням Пишного усунувся від перевірки фактів. Я прошу відгукнутися на цьому порталі, усіх хто отримав відшкодування по чарджбеках по csgoproskin BAKU чи інших торгових точок, що приймали гроші через сайти LimeFX.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Претензіоністи ПриватБанку служать клієнтам чи шахраям?